Fighting vids

EagleJin

Bear Necessity
Kult at du likte dem :)
Klarer ikke helt se hva som var så morsomt.. De kampene er definitivt ikke blandt de beste jeg har spilt, og heller ikke blandt spawns beste. Men sånn blir det når ingen av deltakerne bryr seg om strategier e.l. etter å ha spilt mye mot hverandre :svette:
 
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@30.01.2005, 20.52
Kult at du likte dem :)
Klarer ikke helt se hva som var så morsomt.. De kampene er definitivt ikke blandt de beste jeg har spilt, og heller ikke blandt spawns beste. Men sånn blir det når ingen av deltakerne bryr seg om strategier e.l. etter å ha spilt mye mot hverandre :svette:
171327​

Jeg aner ikke hva som var morsomt, men jeg lo. Du får ta opp en kamp der du virkelig konsentrerer deg, så blir filmen i ettertid super bra.

(når du spiller mens du sover er når jeg spiller på mitt beste)
 
Ikke ille de kampene der, men så noen gjengangere...hehe..lurer på hvordan det blir når T5 kommer jeg.. :D
 
Øgle og Hauk....

Har dere noen spess planer i februar? Jeg kommer endelig hjem igjen da skjønner dere... Rundt den 15++
Lurte veldig på om dere fikk lyst til å spille litt på storskjerm... Med maaaasse folk eller noe :D Inntil det ikke er plass mer :p tenkte jeg kunne dra med meg;
Chris(Bryan Fury aka Nanok) Og André (oX) Han som spilte for det meste Paul, selv om han begynner å bli dritt lei han

Med Eirik blodøks selvfølgelig! Kanskje Mats osv.

++ De dere måtte kjenne som har muligheten, Nilo er vel fortsatt og gjør seg fortjent til å bli i landet :p neida...

Høres det bra ut eller? Jeg har faen ikke spilt tekken på en mnd. nå.. Kribler i fingrene!!!!! Vil spille!! Snakk litt og diskuter da.. Tror Eirik er keen snakka med han før idag.. Skal ringe Chris og André nå...

Kan kanskje ta med meg en n00b eller 2.. Hvis jeg har plass i bilen + dere har plass.. Han ene n00b'en plukka seg opp temmelig fort faktisk..

Kan vi ta de værste teambattles :D Dere skjønner sikkert på det jeg har skrevet at jeg er keeeeeeen på å spille! Pluss det er lenge siden TeamLørenskog har vært samla... [TL] Vi må ha det på profilen på Tekken 5 da. F.eks. [TL]NukleuZ :D Hadde vært morro bare, vet ikke om dere liker tanken jeg da. men..

Svar da

Takker
 

EagleJin

Bear Necessity
Nukleuz: ey.... hvis eg har tid så kan jeg komme.
så team din er [TL], hmm.... Eagle, kalte ikke vi for Homsepatrulje forrige GP...hehe. syns at vi bør ha et navn for Oslo gjengen
 

EagleJin

Bear Necessity
Jolly! Om dere ser Bruce act. 1 og følger nøye med vil dere se at han avslutter en juggle med en helsikes tøff kneteknikk. Fant akkurat ut hvordan den utføres:
f,d,d/f,u/f+3+4 (begge spark)

I tillegg la Castel inn en juggle så liten som dette:
b,f+4, (2),d+4,3, 1, b+4,3,4

Ble veldig glad for at Bruce ikke gjør så mye skade som jeg fryktet. Hans 1,2,1,2 har gjennomgått nedtoning :D

Cinos: Uh.. Vi het Dry Eternal :p

Team Lørenskog goes waay back, hehe.

Et navn for Oslogjengen.. hmm.. Hva med "TO"? Team Oslo :p Litt feilinformerende om vi er en hel gjeng...
 
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@31.01.2005, 15.22
Øgle og Hauk....

Har dere noen spess planer i februar? Jeg kommer endelig hjem igjen da skjønner dere... Rundt den 15++
Lurte veldig på om dere fikk lyst til å spille litt på storskjerm...  Med maaaasse folk eller noe :D Inntil det ikke er plass mer :p tenkte jeg kunne dra med meg;
Chris(Bryan Fury aka Nanok) Og André (oX) Han som spilte for det meste Paul, selv om han begynner å bli dritt lei han

Med Eirik blodøks selvfølgelig! Kanskje Mats osv.

++ De dere måtte kjenne som har muligheten, Nilo er vel fortsatt og gjør seg fortjent til å bli i landet :p neida...

Høres det bra ut eller? Jeg har faen ikke spilt tekken på en mnd. nå.. Kribler i fingrene!!!!! Vil spille!! Snakk litt og diskuter da.. Tror Eirik er keen snakka med han før idag.. Skal ringe Chris og André nå...

Kan kanskje ta med meg en n00b eller 2.. Hvis jeg har plass i bilen + dere har plass.. Han ene n00b'en plukka seg opp temmelig fort faktisk..

Kan vi ta de værste teambattles :D Dere skjønner sikkert på det jeg har skrevet at jeg er keeeeeeen på å spille! Pluss det er lenge siden TeamLørenskog har vært samla... [TL] Vi må ha det på profilen på Tekken 5 da. F.eks. [TL]NukleuZ :D Hadde vært morro bare, vet ikke om dere liker tanken jeg da. men..

Svar da

Takker
171663​
Går ikke det an å ordne noe i rundt der? Særlig med tanke på at jeg er i Oslo da, og jeg vil gjerne spille litt for treffet.

Hyul? Nukle?
 
Opprinnelig skrevet av Luthien+07.02.2005, 18.09-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@31.01.2005, 15.22
Øgle og Hauk....

Har dere noen spess planer i februar? Jeg kommer endelig hjem igjen da skjønner dere... Rundt den 15++
Lurte veldig på om dere fikk lyst til å spille litt på storskjerm...  Med maaaasse folk eller noe :D Inntil det ikke er plass mer :p tenkte jeg kunne dra med meg;
Chris(Bryan Fury aka Nanok) Og André (oX) Han som spilte for det meste Paul, selv om han begynner å bli dritt lei han

Med Eirik blodøks selvfølgelig! Kanskje Mats osv.

++ De dere måtte kjenne som har muligheten, Nilo er vel fortsatt og gjør seg fortjent til å bli i landet :p neida...

Høres det bra ut eller? Jeg har faen ikke spilt tekken på en mnd. nå.. Kribler i fingrene!!!!! Vil spille!! Snakk litt og diskuter da.. Tror Eirik er keen snakka med han før idag.. Skal ringe Chris og André nå...

Kan kanskje ta med meg en n00b eller 2.. Hvis jeg har plass i bilen + dere har plass.. Han ene n00b'en plukka seg opp temmelig fort faktisk..

Kan vi ta de værste teambattles :D Dere skjønner sikkert på det jeg har skrevet at jeg er keeeeeeen på å spille! Pluss det er lenge siden TeamLørenskog har vært samla... [TL] Vi må ha det på profilen på Tekken 5 da. F.eks. [TL]NukleuZ :D Hadde vært morro bare, vet ikke om dere liker tanken jeg da. men..

Svar da

Takker
171663​
Går ikke det an å ordne noe i rundt der? Særlig med tanke på at jeg er i Oslo da, og jeg vil gjerne spille litt for treffet.

Hyul? Nukle?
174261​
[/b]

Når er du er i Oslo området da? Kan se etter om jeg kan kaste ut folka her hjemme og låne prosjekter og sånt (Antagligvis av Hyulv+hauk hehe)
Hvis jeg får svar litt tidlig blir det kanskje litt lettere å lure mor ut på danskebåten eller noe sånt... Kanskje høytaler'ne som er satt opp funker snart også. hadde vært morro å fått til noe!
 

EagleJin

Bear Necessity
Tøft om noe slikt fås til. Skal nok få fikset noe utstyr til det også :D

*Varsel!!
Nye SF3s-kamper er på vei.. De trenger bare litt arbeid først :svette:
 
Øgle og Hauk....

++ De dere måtte kjenne som har muligheten, Nilo er vel fortsatt og gjør seg fortjent til å bli i landet :p neida...



Takker
171663​

jaja!! det er bare greit det sier jeg!!! Finn paa noe fort da, jeg har pern i en uke fra imorra!!! Skal vi spille!! skal dere se min nye army sveis!!! Skal Marshall Nilo bli knust igjen!!! The wonders of the world!!! :blunk:
 

EagleJin

Bear Necessity
Jaja...

Med de værste kampene av meg EVER!! :p
 

EagleJin

Bear Necessity
Ingen av oss spilte no spesielt bra i de kampene.. Var mest om flaks med jugglestartere og fullføring av juggles :)
Dessuten har jeg noen bedre kamper på lager, bare jeg får redigert dem litt..
 
Nei Luthien da :(
Jeg som skal spille med folk imorra


Til de som veit om meg holdte jeg på å si:p Så er det mini spill dag imorra 26. februar :p Høres ut som værste bursdags invitasjonen vøtt :p Men uansett, gaming meg :p

De jeg veit så og si kanskje kommer;

NukleuZ :p
oX
Crosis
Nanok
Huylvinji
Hawk
norSpawn
 

oma

Village Drunk
girr blir gal, 404 error blablabla ingenting funker, hvorfor ikke?
 

EagleJin

Bear Necessity

EagleJin

Bear Necessity
Om 20 minutter ligger enda en combo act. ute på det store nettet! Denne gangen er det, tro det eller ei, Kuma som står for tur! :D
Erhm..

T5 - EagleJin - Kuma act. 1