Fighting vids

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Balle@18.09.2004, 16.33
Takker for at du tok deg tiden å se gjennom filmene :)
Var kanskje litt cheese der ja, men det er fult mulig å countre det.
104238​
Alltid kult å se hvordan andre folk spiller!
Har ikke så mye å si om du spiller cheese eller flashy så lenge vi får se taktikk og hvordan spilleren takler situasjonene :)

Det er noe av det som er kult med sf.. Om en er rask og nøyaktig nok på sticka/paden kan en kontre nesten alt.. Til og med Zangiefs 360+p, 360+k,p og 720+p kan konte Goukis lp,lp,f,lk,hp :D (Eller hva sier du, Red Hawk? ;) )

Opprinnelig skrevet av Balle@18.09.2004, 15.06
Jeg prøvde å ta opp filmer av capcom vs snk 2 med mitt digital kamera, still bilde kamera vel og merke.
Så kvaliteten er jo mildt sagt rævva, men slenger de nå opp her likevel.
CvS1
CvS2

Siden jeg bare hadde 30-40 sek film tid, ble det en del klipp lagt i sammen, noe som sikkert merkes.
Nuvel, min første fighte video anyway, be gentle  :p
104193​
Stilige klipp, det der. Jeg så A-groove åpner til en eitrende form for kylling-spill, iforhold til det V-ism i Alpha 3 gjør. :)

Flekk gjerne opp mer, dette emnet trenger mer SF-vids.

EagleJin

Bear Necessity
Tekken 4 bug:
I Wanna Slide!!!

Takk til Cinos for inspirasjon til tittelen.. :p
Og til SortUlv som ble med å kjøpe pizza like etter inspirasjonsreplikken :p
Og Red Hawk som.. Nei... :p

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@23.09.2004, 22.52
Tekken 4 bug:
I Wanna Slide!!!

107398​

Mojjo! Og en ekstra klapp til SortUlv sin innsats ;)

Oookey her har vi en kamp mellom meg og Bloodhunter, nå som T4 turneringen kommer skal jeg og blood prøve å spille mest mulig, men det har han ikke tid til og heller ikke jeg, så her er en av de to, tre kampene vi spilte idag:)

Bloodhunter Vs. NiloPilo

Høyre klikk og ja dere vet resten!!

EagleJin

Bear Necessity
AAAHH!! Nice Extreme! :D
Nilo: Kongebra arenainf med Law du har der! Digga slutten veldig, og Bloods Vio ser ut til å være totalt klikka (eneste ordet som passer)!

Keep it up! Hvis dere har tenkt å spille slik i turneringa vi ljeg helst slippe å møte dere på Arena. Bra kamp!

Yarey! Nicey!

..bare det ikke blir Arena i turneringen blir jeg glad.. :p

Og Nilo: I'm your worst nightmare! ;)

Jeg henger så inni helvete etter så alle er vel mitt nightmare :p:p

Laster ned videon for å titte nå :p

EDIT:
Sånn sett videon hehe... Uffa jeg synes arena dritten med kaz er så vrien :p Hehehe.... Jaja ;) Hmm.... trenger å kanskje kjøre igang spillet engang før turneringa :p Så kanskje jeg ikke taper perfekt hver gang hehehehe

EDIT2:
Forresten nå som jeg er pent nødt til å øve litt... Noen som har noen vids med kaz på lager.....?

Japp, da har jeg ordnet 3 filmer fra Capcom vs snk 2 igjen.
Film kvaliteten er desverre den samme :svette:
Har ordnet slik at det er mulig å se hvem som spiller, nok en gang bare en lokal venn som motstander. Er hardt å finne folk som fortsatt liker denne type spill, er bare cs folk her i Bodø :p

cvs3
cvs4
cvs5

edit: Tror jeg hiver opp en til ;)
cvs6

EagleJin

Bear Necessity
Noen artige kamper det der, og bra du fikk på navn. Lettere å kommentere om det skulle være noe :)

Ser du er glad i super combos :D
Hvilken grad har dere på supercombo damage (om den er justerbar..)? Ken delte ut sykt mye skade med èn enkelt sc i kamp 6..

Men gode kamper!
Bare øv på guardbreak med combos, og du blir sykt farlig, for det ser ut som du mestrer super combos! :tommelopp:

Drauden

SGs kollektive lillebror
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@23.09.2004, 22.52
Tekken 4 bug:
I Wanna Slide!!!

107398​
Hehe,den var kul! Mange bugs i Tekken 4, altså!
Men nå kommer jeg til å gå rundt og si ''Chituh'' og ''Durieh''! :(

Har ikke justert super combo skade på noe vis, spiller bare vanlig ratio match. Ken gjorde helt normal skade, en lvl 3 som tok ca. 45%.

EagleJin

Bear Necessity
Alt for lenge siden sist noe havnet her, så her er siste T4-juggles-bidrag fra torigumi:
Jin - B+3 project

Nice det der :tommelopp: men noe sier meg at b3-project ikke er ferdig enda... ;)

EagleJin

Bear Necessity
Whoa.. Dere begge er på et mye høyere nivå enn de fleste jeg vet om (ingen av dem er spes hard core sf-gamere da, men men)..

Er kult å se vids fra andre. har vært stille på 3s-fronten i det siste. Men insp'en bygger seg opp nå.
:D

*JINsama: Be ware! :p*