Fighting vids

ok
eagle jin
takk likevel
takkkk til deg og madcow
men uansett, hvordan fikk dere det til å bli så bra?
det vil si alle filmene ble så klare?

EagleJin

Bear Necessity
Vi filmer ikke TV med kamera, men vi har investert i utstyr som lagrer video direkte fra PS2, som i tillegg har en god decoder lagt inn.
(Og selvfølgelig masser av "prøving og feiling" ^^).

Hawk og jeg starter alltid med å finne en oppløsning for opptakere, som virker god nok (dvs. høy som pokker) for senere å senke kvaliteten såpass at den fremdeles er ok ved ferdig produkt.

Vår opptaker, som vi er veldig fornøyde med) er av merket Plextor. Regner med at du kan finne en del info på http://www.plextor.com om deres produkter. (KoIB har ingen avtale med Plextor om reklame e.l.. Bare så det er sagt :p)

Plextor <3 :D

Eagle, jeg savner filmetiden av kampene våres.... :(

oma

Village Drunk
så nettopp igjennom kysg.t5 paul video, hvordan greide han å ta 96 mdg points? samme med kysg.t5 yoshi video, hvordan greide han å ta 76dmg points? (med ett slag som vanlig vis ikke tar så mye, med paul så får han 496% eller noe slikt, med clean hit, counter og wall hit)

ok takk for tipset
plexter...
har en ny combo med Yoshimitsu
f/d 2,b 1111, b 11 b/d 33 4
redigerer senere dersom dette er feil
,

EagleJin

Bear Necessity
oma: Har lurt på det samme selv.. Satt og prøvde med forskjellige hit-varianter av qcb+2, men ingen gjorde så mye skade.. Sikkert en "bug" i den japaske konverteringen av T5 :p

oma

Village Drunk
men det som er det MEST merkelige er jo at han skriker anderledes også, så noe qfc+2 er det ikke..

EagleJin

Bear Necessity
oma: Han gjør qcb+2, ikke qcf. Det syns jo lang vei. Counter+wall hit + noa annet tricky = super skade med qcb+2. Akkurat samme trikset brukes for å gjøre über skade med Yoshimitsus b+(1),1.

Vel.. Motojohnson er god, men KYSGs vids er overlegne og varierte(!), noe man ikke får med manuelle kommandoinputs.

oma

Village Drunk
my bad, lese feil...

finnes det matcher av motojhonson og kysg? (andre store "stjerner"?)

oma

Village Drunk
EDIT: hmm eller, det funker hos meg... når jeg trykker på linken så funker det for meg..

tror det er noe galt med linken, hos meg står det kun "side kan ikke vises"
merkelig
uansett, er det noen som har en link tilen side med coole Law comboer?
kjekt å lære litt til
:D
og hvordaqn gjøres chicken?

MadCow

Lokal moderator
Endelig er den her, filmen alle har ventet på ;)
Oppfølgeren til everybody dance er klar

http://blindern.mine.nu/tekken/dansdans.wmv

Er vel ikke mange som vil møte meg i NM etter å sett denne.. he he.

(Som vanlig tar den litt tid å hente ned)

Hahaha....kul film

Men var det bare meg eller var det plutselig 2 raven folk i bildet????
Fikk han en klone eller hva? bug?

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Sushi@01.09.2005, 11.30
Hahaha....kul film

Men var det bare meg eller var det plutselig 2 raven folk i bildet????
Fikk han en klone eller hva? bug?
257233​
Det stemmer at Raven ble 2. Man skulle jo danse utasegsjæl ;)
Tror ikke det er bug, trisket er nok desverre ikke så nyttig i kamp.
Hadde jo vært kult å spille 2 mot 1 :kul:

To Ravens er bare bevis på en ting: Ravens versjon av Ninjutsu er bare tull siden han ikke kan bruke den til noe nyttig :p

Genial vid MadCow! Men hva var den Christie-saken der de blinka, og bytta side? Bug, eller redigert?

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@01.09.2005, 12.42
To Ravens er bare bevis på en ting: Ravens versjon av Ninjutsu er bare tull siden han ikke kan bruke den til noe nyttig :p

Genial vid MadCow! Men hva var den Christie-saken der de blinka, og bytta side? Bug, eller redigert?
257239​
Takk :)
Christie tingen er en bug. Er sannsynligvis pga denne Jinga-en hennes, altså vanlig danse-stancen hennes. Man velger Chrisite vs Christie (eller Eddy), og bare går mot hverandre.

EagleJin

Bear Necessity
Hvor finner jeg den på ftp'en?