Final Fantasy IX

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#5
Å fy faen! Det er kanskje noe av det råeste jeg har sett. At du kan tegne er det ingen tvil om, men da jeg leste att du hadde laget en tegneserie til FFIX forventa jeg absolutt ikke dette. Du burde seriøst satse på å bli tegneserieforfatter. :)
 
#7
hehe jeje ..
jeg tegner selv.. litt manga/anime og... litt annet.. samler oxo på det manga mania bladet som har kommi ut i norge nå..(anbefales)

jeg er imponert over det her... keep it up :thumbsup:

ps:har fått mye skryt av tegninga mi selv ;)
 
#11
dette var fett! blir sikkert noen lange kvelder over tegnebordet, men resultatet kommer nok til å bli bra..du har nok av materiale å ta av ihvertfall! Keep us updated!
 
#12
Ikke verst........... Vivi var utrolig søt, men han var jo min favoritt da...............
Du brukte nok en stund på dette ja...........
 
#13
Fantastisk dritbra! Gleder meg til å se mer.
 
#14
Fortellerstilen er jo helt flott. Nærbildene dine er upåklagelige, men på avstand har folk litt dårig anatomi. Tegningene kunne vært bedre, men det er sånn som kommer.

Grunnen til at jeg pirker nå er fordi alle her har bare kommet med positive greier ^^

Flott arbeid . (faen ta deg! nå må jeg spille FFIX igjen!)
 
#16
Det er for all del positivt med kritikk, da kan jeg jo rette på feilene. Har planer om å oppdatere den om ca. en uke.

For de av dere som leser manga mania, så fikk jeg en tegning med i blad nr.3. Det er den tegningen av Rinoa i ''snøstorm''....hmm
 
#18
Hellande, den Rinoa tegningen var også ganske nice.

Men har du noen gang tegnet på sånn tegnebrett som er koblet til PCen? Én venn av meg har det, og han sier det er mye lettere og raskere å tegne der. En kan også lettere fargelegge hvis det er behov for det.
 
#19
Kameraten din har vel ikke noen tips til et bra tegnebrett til en gunstig pris? Du skjønner, jeg har nettopp hatt bursdag, så nå har jeg sikkert mer enn nok av penger til noe slikt.