Final Fantasy IX

#22
hmm den rinoa tegningen var grei den..
men de på tegneserien din er bedre da..

har foresten begynt og skisse litt på min egen... lurer på om jeg skal velge FFIX som tegne serie også...den er lissom mye lettere og lage tegneserie ut av:)
 
#23
det var derfor jeg valgte den. Har laget 5 nye sider, tror de kommer ut på nettet i kveld.....

Skrivefeilene var ganske grove da, skal skjerpe meg videre..... :$
 

Lokkeman

Lokker DINE barn
#25
Upploader de nye sidene nu....

trodde ikke du var så populær vampyrmannen
kanskje du skulle legge ut noen av de andre seriene dine?
 
#29
bra bra! digg med en deilig manga FFIX tegne serie skal begynne og spille+tegne det nå straks

spiller mens jeg tegner og får med meg detaljer ;)
 
#31
hehe mulig det.... det ble lissom.. litt... ''rotete'' på den steiner delen.

jeg er akuratt ferdig med FØRSTE RUTE :)

foresten...
serien min starter med at zidane lyser opp rommet i theater ship (rett før baku kampen)
 
#36
lurer på om jeg skal joine vampire_man og seadog i FFIX tegnerushet.... fikk fryktelig lyst.. men jeg suger på fanart =.= faen at jeg ikke tok med meg tegnesaker på skolen i dag.

når det gjelder tablet så er det pissvanskelig å tegne med. fargelegging går som fot i hose, men å tegne linjer er klin umulig. lettere med musa i grunn. uansett, kjøp wacom og hold deg langt unna trust (etter egen erfaring)
 
#38
Lokkeman er, av en eller annen grunn, reist til england. Så det blir ikke nye sider før til helgen....

Hva med din serie seadog? Kan du sende den til meg på msn?? Er ganske nykjerrig...... ;)