Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av Fisk@26.05.2004, 10.46
gamesmix har aldri vært treige med meg, men  når jeg bestilte FFXI derfra var det rett etter at de fant ut at jeg ikek var 18  ^_^  derfor fikk jeg ikke spillet. hvis du er under 18 men har skrivi at du er over, kan det hende det er derfor. jeg fikk ikke noen form for beskjed. og JA, de sjekker deg i folkeregisteret før de sender. har visst begynte med det nå.
Men jeg lot pappa skrive under på et par ting.. en det er 16 årgrense på spillet skjekker de det?

vet ikke.. hadde jeg vært deg hadde jeg ringt eller sendt en mail og klagd på treg levering. slik jeg fant det ut ^^

søørn gamesmix er treige..! er d ikke noe med streiken å gjøre da? skulle ikke tro d men. datan min har ikke kommet enda den heller :(

Opprinnelig skrevet av Minox@26.05.2004, 16.28
søørn gamesmix er treige..! er d ikke noe med streiken å gjøre da? skulle ikke tro d men. datan min har ikke kommet enda den heller :(
Kan umulig være streiken den påvirker ikke posten dessuten er den ferdig nå...

Jeg holder til på queltzacoalt servern...
etter den korte tida æ har vært dær (lvl 14 thf) har æ utvikla en fetish før å jakte på taru tarua...
Valgte selfølgelig thief sia æ viste æ ville få sneak abilitien som nok ville komme godt til nytte på mine mange taru taru jakta,men uansett er de vanskelig å fange de har tydligvis utviklet meget godt hørsel og luktesans...
er det noen andre på dette forumet som kansje har noen taktikker eller triks til hvordan taru taru jaktene mine skal bli mer velykket?

Opprinnelig skrevet av HelperMonkey@26.05.2004, 22.00
etter den korte tida æ har vært dær (lvl 14 thf) har æ utvikla en fetish før å jakte på taru tarua...
Valgte selfølgelig thief sia æ viste æ ville få sneak abilitien som nok ville komme godt til nytte på mine mange taru taru jakta,men uansett er de vanskelig å fange de har tydligvis utviklet meget godt hørsel og luktesans...
er det noen andre på dette forumet som kansje har noen taktikker eller triks til hvordan taru taru jaktene mine skal bli mer velykket?
Vent til du er level 25, fordi da får du flee.. så hvist dem prøver å stikke av så er det bare å bruke flee! ^^

Selv har jeg et hemmeligt våpen som spiser tarutaru's ( \"\(";..;")/"/ )

Opprinnelig skrevet av Montana+27.05.2004, 06.44-->
<!--QuoteBegin-HelperMonkey
@26.05.2004, 22.00
Vent til du er level 25, fordi da får du flee.. så hvist dem prøver å stikke av så er det bare å bruke flee! ^^

Selv har jeg et hemmeligt våpen som spiser tarutaru's ( \"\(";..;")/"/ ) [/b]
Spise tarutarus er ikke de snille da?

Jeg kjøpte spillet på Narvesen på Byporten. Jeg vet at det er mulig og bestille fra Spiderman.no også.

Tarutaru er snille dem, men de er jo så ***** små og derfor plager vi dem litt.
Samma som at vi plager Galkaer fordi de er store og dumme.

Du skal ikke komme over til Titan serveren da Helpermonkey? Vi prøver å skaffe så mange norske som mulig til serveren.

:grine: :grine: :grine:

Fikk svar på mailen jeg sendte til gamesmix angående forsinkelsen. Fikk dette svaret:
Hei!
Vi beklager så mye men spillet er helt utsolgt.
Vi hadde en stor ordre inne hos produsenten/leverandøren i Usa
men så får vi bekjed om at de har gått konkurs.
Det er pr dags dato ikke mulig å få tak i flere av dette spillet
men klarer vi det i framtiden oppdaterere vi det på internett.

Hva faen skal jeg gjøre nå? Selger de det fortsatt på Narvesen på Byporten?

*kose på sin sjeldne kopi av FFXI*

hadde det ikke vært MMORPG skulle jeg ha solgt det til deg siden jeg er rimelig lei.
jeg har derimot en kompis som kjøpte det, men ikek får installert det. jeg tror han skal selge det. kan spørre han idag siden jeg skal møte han etterpå. sender deg PM

edit: gleme å spørre han :svette: skal gjøre det senere

Opprinnelig skrevet av Fisk@28.05.2004, 15.44
*kose på sin sjeldne kopi av FFXI*

hadde det ikke vært MMORPG skulle jeg ha solgt det til deg siden jeg er rimelig lei.
jeg har derimot en kompis som kjøpte det, men ikek får installert det. jeg tror han skal selge det. kan spørre han idag siden jeg skal møte han etterpå.  sender deg PM
Håper vennen din får gjort det men går det bra med bytting av et slikt spill? Tenker på Card key osv. Funket det på din pc? Hvis jeg ikke får installert det kan jeg sende det tilbake?

Opprinnelig skrevet av Spectre@28.05.2004, 13.22
:grine:  :grine:  :grine:

Fikk svar på mailen jeg sendte til gamesmix angående forsinkelsen. Fikk dette svaret:
Hei!

hva med å gå på spiderman? der kjøpte kompisen min det for 2 uker siden..

Opprinnelig skrevet av SilentBob+29.05.2004, 10.48-->
<!--QuoteBegin-Spectre
@28.05.2004, 13.22
:grine:  :grine:  :grine:

Hei!

hva med å gå på spiderman? der kjøpte kompisen min det for 2 uker siden.. [/b]
Har skikket etter det der menn finner det ikke.