Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av Zelk@07.06.2004, 19.21
Hei, jeg har nettopp bestilt FFI fra USA, nå er det kommet... :)
Men Jeg manglet WP til Titan ,,,noen som kan skaffe det til meg?  ^_^
Send et /tell til en av oss når du kommer inn. Så skal vi skaffe deg plass i Linkshellet vårt.

noen som vet hvor lang tid det tar å instalere spillet? er snart ferdig med updaten. gleder meg noe veldig!!!

men et lite problem... det har nesten tatt 3 uker siden jeg var for og få visa kortet, men det har ikke kommet enda.

må jeg til banken for og hente det?

Jepp... Da har jeg begynnt å spille FFXI igjen (ja, jeg er Timon - møtte vel noen her online i går tror jeg).

Bare noe jeg lurer på. Jeg er nå BLM lvl 8 (Tarutaru). Finnes det noe bra våpen jeg kan få? Alt jeg har nå er en stokk.

:svette:
Sliter litt med å oppdatere FFXI på PS2, har problemer med instillingene som må ordnes først. Men jeg finner ikke ut hva det er jeg gjør galt.

Noen som vet om noen typiske problemer? Aner nemlig ikke hva jeg gjør galt.

:confused:

Får noen av dere opp denne meldingen etter PlayOnline Viewer og introfilmen?

"Please be sure to install and register
Final Fantasy XI: Rise of the Zilart.
You may experience problems if the
expansion pack is not
properly installed and registered."

Det sto bare at jeg kan uninstall Rise of the Zilart når jeg la i den CD-en.
Så jeg tror jeg har installert den. Hva skal jeg gjøre? :(

Takk for WP Elvarion og Tyrion :) , jeg skal sende et /tell til en av dere hvis jeg ser dere inne,, (i den andre verdenen hehe).

Sinsykt for et bra spill FFXI er,,,[/amazed] jeg anbefaler det på det sterkeste til dere som vurderer å kjøpe det.....

jeg har selv nettopp begynt å spille det, men selv nå som jeg en uber n00b i spillet syntes jeg at dette er det beste spillet jeg har spilt... :D :D /joy /dance

Veldig hygglig å møte en annen som har blitt XI frelst :p

Pass deg bare så du ikkeblir for avhengig, det ble jeg den første måneden, skulka skolen for å spille å sånn, ikke særlig smart.

Opprinnelig skrevet av Tidus@10.06.2004, 20.30
Får noen av dere opp denne meldingen etter PlayOnline Viewer og introfilmen?

"Please be sure to install and register
Final Fantasy XI: Rise of the Zilart.
You may experience problems if the
expansion pack is not
properly installed and registered."

Det sto bare at jeg kan uninstall Rise of the Zilart når jeg la i den CD-en.
Så jeg tror jeg har installert den. Hva skal jeg gjøre? :(
du må registrere den.. husker ikke helt hvor man skulle gå inn...

Pass deg bare så du ikkeblir for avhengig, det ble jeg den første måneden, skulka skolen for å spille å sånn, ikke særlig smart.
Det er jo nesten ingen vits i å spille på dagtid (skoletida), fordi da er det bare japser der. Så med mindre man kan japansk er det ingen vits å skulke (hvis man skal levle da).

Jeg fikk hjelp av Decontain, men takk allikevel. :D (det sto i manualen hvrdan jeg registrerte den)

TRENGER HJELP!!!

Er det noen med FFXI på PS2 som har opplevd eller vet hva man skal/bør gjøre hvis MACet ikke kommer fram og HDDen (Hard Disc Drive) ikke er på browser menyen, og seff at spillet IKKE virker (får ikke oppdatert)

heeeeh

Ok gammel DAoC spiller her, men etter 2 år kan jeg skrive under på at jeg er
ganske lei av det nå. Bare eier alle uansett :p.

Men jeg har også prøvd å begynne å spelle FFXI før. Fikk en WHM til level 30
tok noen uker eller no. Men så gikke jeg helt lei. Ville først levele en brd med whm
sub men taklet ikke de derre stygge sangene mer enn 100 ganger på rad. Så
ville jeg prøve en smn, men det var ikke så lurt uten å ha alle avtars. Noe jeg ikke
kunne klare å få til uten å han en whm som var minst level 50. Da slutta jeg med
hele FFXI. Men nå etter å ha spellt COH og EVE en stund har jeg lyst til å prøve
FFXI igjenn da COH ikke har noen "klasser" jeg liker, og EVE er litt for fullt med
"L33th pWn0rz d00ds". Dessuten leste jeg at de har adda "mini avtars" \o/.

Uansett min char var på Ramuh, men det er 3 mnd siden så de har sikkert deleta
den. Og da kunne jeg tenke meg å prøve "Titan" hvis det er et norsk LS der som går ann å groupe med til EU folk og ikke bare folk med loka tidssoner som JP og NA spillere. Selvom jeg har lest at Bismark er den uofesielle EU serveren.

Grunnen til at jeg poster her er egentlig for å bekrefte det som står overfor :p

Er dere alle på Titan?,
Hvor mange?,
Er det andre EU folk der?,
Har FFXI blitt noe bedre, hva har skjedd?
Kunne jeg få litt starthjelp hvis jeg kom til Titan? ;p

Edit:
Decontain er en char fra Xenimus!
Er du samma fyr?, Bor du i Bergen? :p

jeg får ikke til å registrere meg... er det noe sånn at det ikke går ann å registrere seg etter kl.24 eller noe sånnt?

ble litt irritert fordi har netopp fått masa til meg visaen til mamma, men så gikk det ikke... dritt!

må spille nå!

Opprinnelig skrevet av Tidus@11.06.2004, 14.57
Det er jo nesten ingen vits i å spille på dagtid (skoletida), fordi da er det bare japser der. Så med mindre man kan japansk er det ingen vits å skulke (hvis man skal levle da).

Jeg fikk hjelp av Decontain, men takk allikevel. :D (det sto i manualen hvrdan jeg registrerte den)
Du er jo ikke særlig smart da. Japser er det beste du kan spille med i XI. De er desidert mye bedre gamere enn amerikanere. Med et japse party kan du levle dobbelt så fort som med et amerikansk party.

Og det er også en del europere online og de kan du også være i party med.

Ikke si at du ikke kan være i party med japanere, for det første snakker en god del av dem engelsk og for det andre: Hørt om <AutoTranslate>???

Vi er alle på Titan bortsett fra 2-3 stykker, vi er ca 10 -12 stykker ikke så mange men det kommer fler og fler.

Det er en god del andre europere der, men regner med at det kommer mange fler når Europe releasen kommer. Det ser jo ut som det blir liten sjanse for egne Europeiske servere, så de blir sannsynligvis spredd utover de gamle serverne. Det har kommet noen nye updates og diverese, ikke så mye nytt, men jeg mener at vårt Linkshell Norwegian Lifestream har spilleopplevelsen mye bedre. Tror jeg ville hatt det vanskelig med å fortsette spillet uten det. De fleste nye får starthjelp, men det er jo fordi de er noobs og kan ingenting :p
men vi kan gi de fleste starthjelp om de vil.

Hva er det som skjer når du prøver og registere deg Minox?

dette står etter at jeg har oppgitt kortnummeret osv:

"for your security, this request cannot be processed at this time."

"please wait a few minutes and try again."

Du er jo ikke særlig smart da. Japser er det beste du kan spille med i XI. De er desidert mye bedre gamere enn amerikanere. Med et japse party kan du levle dobbelt så fort som med et amerikansk party.
Tror det var mest før, fordi JP spillere hadde spillt spillet en god stund før det blei
releasa i USA. Nå har amerikanerene spellt en stund så de er sikkert like
kompitente som JP spillere.

Dessuten er det ikke så gøy å groupe med noen når du ikke kan prate med dem :p

Tyrion: jeg har fått det til. nå er det bare et problem igjen og det er den lange updaten til FFXI. når jeg har kommet vet godt stykke inn i updaten kommer det en error. det har noe med at den blir avbrutt eller no, sjønner ikke hvorfor!

Jeg er enig med LripTip. Det er jo ikke no morsomt å groupe når man ikke kan snakke med dem. Og etter hva jeg har erfart er det sjeldent de bruker Auto-transelator. De snakker som regel med hverandre på Japansk som jeg ikke forstår noe av. :(