Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av Tyrion@18.06.2004, 17.43
Hivs du ikke har merka det, så er det en ufattelig stor verden. Og de fleste som kan gi pearl sack er ganske langt unna der nybegynnerne oppholder seg.

Hmm møte du Spathi uten at han gav deg pearl eller snakket du med ham?
Snakket med han med tell men idag møtte jeg han!
 
Har begynt å bli en god del norske i LSet nå  og de ser ut til å ha det gøy... ALLE KJØP DETTE SPILLET... ellers kommer leaping lizzy og spiser deg
Huff da! Godt jeg har spillet allerede.

Men er det noen som har en link til en nettside der det står hvor alle NMene spawner? Gjerne hva de dropper og. Tusen takk for oppmerksomheten.

Ha en riktig god sommer! :D
 
Decontain: Hvordan funker den FFXIwindower? :svette: Jeg la filen inn på en fil, åpnet den og trykket på windower.exe. Så kom det opp en ting der det sto "installed". Men når jeg trykker på Playonline-filen så kom det ikke no bilde. Jeg hører musikken, men det er ikke no bilde. Hva skal jeg gjøre? :(
 
Hvis tidus er asterix, så har jeg sagt hva du skal gjøre :D hvis ikke så spør Asterix

Jeg skal vekk en liten halv uke nå :( kommer hjem på mandag, se om det blir spilling til laaaaaaaaangt på natten da :D
Skal levle fort til 40 så levle sub da. Må ta igjen Spathi i løpet av sommerferien :D
 
Opprinnelig skrevet av Decontain@23.06.2004, 11.35
Hvis tidus er asterix, så har jeg sagt hva du skal gjøre :D hvis ikke så spør Asterix

Jeg skal vekk en liten halv uke nå :( kommer hjem på mandag, se om det blir spilling til laaaaaaaaangt på natten da :D
Skal levle fort til 40 så levle sub da. Må ta igjen Spathi i løpet av sommerferien :D
Du skal ta meg igjen? Digg, da kan vi pt sammen. Er ikke sikkert du klarer det men. Jeg skal ikke gjøre annet enn å lvle framover nå. Siden jeg nettopp fikk mye cash. Kommer sikkert til å bruke en uke på Woodworking og forresten.


Nå skal du høre:

Nå som vi var inne på NMs; Jeg drepte Hoo Mjuu the Torrent for fjerde gang på 3 dager og fikk rare-drop. Har drept han 8 ganger til sammen nå. Har fått rare-drop på 4. og 8. kill.
Rare-Drop`et til Torrent er Monster Signa. Selger den for 300k, kjøper spells til WHM fra Lv26-37(de jeg trenger) + Stone III(BLM - da har jeg alle opp til Lv52).

Ergo: Nå skal jeg lvle til 52, så gjøre AF1 og AF2. Deretter skal jeg lvle WHM til 37.



(Kommer til å gi 10k til Ewing, Shadowfax og Zeelk. Nybegynnerne våre)


Har også joinet et nytt LS -> Notorious NM Hunters

Kommer bare til å bruke dette LSet når jeg camper NMs og når jeg lurer på noe innen camping eller NM drops osv. Fikk dette LSet etter jeg fikk Monster Signa :D
 
lo.. etter det jeg har sedd virker det som det er lite norske folk på queltzacotle... min hjemme server.... hva er så denne grunnen??
Det virker som all vettige folk på servern er blidd transformert til disse parasittene jeg kalle taru taru....
En av grunnene jeg skaffet dette spillet hvar for og utrydde dem.. men det viste seg å være en umulig oneman job...
noen som vet hvor mange taru taru rice man må legge ut som agn for å fange alle disse små snikene???
Det vet jeg...
Jeg kunne godt tenk meg litt hjelp på denne evige vandringen av en jobb jeg har satt meg ut på...
 
/ma "Thunder IV <Helpermonkey> :mad:
____________________________________________________________
>>> Aeriane readies the mighty-wighty tarutaru super power-wowwer.
>>> Aeriane casts Thunder IV.
>>> Helpermonkey takes 1500dmg. >_<
>>> Aeriane defeats Helpermoney.
>>> Aeriane loses 100 exp points for killing a _creature_ to lov for her lvl. <_<
>>> /sh (Tarutaru pwnz all)
>>> /sh (Windurst) for the (Win)
:ler:

(edit: merk klokkeslettet)
 
ehem... auto life

/ma "Death V" <Aerian>
____________________________________________________________
>>> HelperMonkey readies Death V
>>> HelperMonkey casts Death V.
>>> HelperMonkey defeats Aeriane.
>>> HelperMonkey pokes Aeriane to make sure its dead.
>>> HelperMonkey uses steal on Aerian's dead body and steals all items and gil.
(and skull for subjob quest)
 
/ja "Berserk" <me>
/ja "Aggressor" <me>
/ja "Warcry" <me>
/ja "Mighty Strikes" <me>
/ja "Sneak Attack" <me>
/ws "Sturmwind" <t>

>>> Montanah readies Sturmwind.
>>> HelperMonkey takes 1499 damage.
Montanah defeats Helpermonkey

/ja "Meditate" <me>
/ws "Keen Edge" <t>

>>> Montanah readies Keen Edge.
>>> Aeriane takes 1052 damage.
Montanah defeats Aeriane.

/hurray
 
hadde: /ma "Reraise" <me> sorry mont
>>> Aeriane readies blind
>>> Montanah is blinded and wanders of the cliff (weeee) >_<
(Aeriane) defeats montanah :ler:

(edit: hvorfor står det advar: 0% under min avatar?)
 
Det snakkes om at vi skal sette opp en irc kanal for alle norske som spiller XI.

Ewing sier han kan fikse det, alle er intressert ikke sant?
 
Tja, det var nå ikke jeg som skulle det, men Aeriane og Catria (tror jeg :ehm...: )

Men, jeg kan si fordelen med en IRC channel.

Nå fremover i tid vil det bli mye flere nordmenn som kommer til å skaffe seg FFXI.
Siden vi seff vil bli den største LS'et i Norge/norden/europa/verden osv.. så trengst det rekruttering til.

- Det er da mye bedre å forklare nye spillere ting på IRC istedet for å flodde FFXI forumet her.

- Senere når vi er store/større/størst så kan vi få sponsorer på f.eks. Ventrilo som i fremtiden kan være ganske greit å ha..

- Vi markedsfører oss

Trenger og sårt en hjemmeside >_<
Så hvis det er noen pro HP makers der ute, så er det bare til å ta kontakt
 
vel etter å endelig ha fått fjernet spyware dri**en så skal jeg begynne å mekke irc chann...
forslag til navn da?
tenkte på (det LS'et heter.ffxi) elns hva sier dere? :tommelopp:

(edit hm.... vet det var en på Qnet. men fant liksom aldri ut hvem det var lurer på om de spilte ffxi i det hele tatt >.<
 
Opprinnelig skrevet av Kork@27.06.2004, 22.31
vel etter å endelig ha fått fjernet spyware dri**en så skal jeg begynne å mekke irc chann...
forslag til navn da?
tenkte på (det LS'et heter.ffxi) elns hva sier dere? :tommelopp:

(edit hm.... vet det var en på Qnet. men fant liksom aldri ut hvem det var lurer på om de spilte ffxi i det hele tatt >.<
Hvorfor lage en ny chan når det allerede eksisterer en?
 
tja, de som er på den er vel skal vi si, mindre aktive... og siden de eier (L)-bot så blir det litt kjipern >_<
 
Hei! en venn av meg skal skaffe meg ffxi fra danmark eller sverige... Shadowfax.. dere kjenner ham sikkert... YAY!!! :tommelopp: