Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av Kork@28.06.2004, 16.32
tja, de som er på den er vel skal vi si, mindre aktive... og siden de eier (L)-bot så blir det litt kjipern >_<
Nei, det er altid aktivitet der når jeg sjekker...

og hva er L-Bot?

jeg vet om en chan på Quakenet.
hva er chanen på efnet?
<_<

L-bot er en bot som eies av de som driver qnet. hvis noen som ikke skal ha op osv kan du bare stille på boten at de skal kickes osv, boten kan ikke deopes så vidt jeg vet >_< dermed er det litt kjipern når folk som ikke spiller engang styrer channen...

hey, noen som spiller på Leviathan ? :confused:
tror nok jeg er en av de få :(

Har dere muler (karakterer som holder stuffet ditt) og hva heter de?
Min heter Solokahulo ^_^

dette er min første melding på dette forumet :tommelopp:

Jeg tror nok du er den eneste norske på leviathan ja, ihvertfall som jeg vet om.

Kjipt og være alene uten andre norske ikke sant? ^^

Du må komme over til oss på Titan, her er det mye bedre :)

Jeg har ingen mules, gidder ikke bruke dem, kaster heller det som ikke er verdt no istedet for å fylle opp mog house med masse søppe, jeg aldri bruker.

Skal kjøpe meg nytt sverd nå til 20k! Det blir konge. Det gamle tok 19 i damage som er helt greit, imens dette tar 27!!! Noe som er helt vill damage for et sverd.

Ny armour skal jeg ha og, men det er ikke så viktig når jeg får så bra sverd :D

Og ja Monty, jeg vet at siden jeg er Paladin bør jeg satse mer på defence enn attack så ikke gidd å skriv det, nå får jeg begge deler :kul:

Opprinnelig skrevet av Tyrion@01.07.2004, 13.37
Jeg tror nok du er den eneste norske på leviathan ja, ihvertfall som jeg vet om.

Kjipt og være alene uten andre norske ikke sant? ^^

Du må komme over til oss på Titan, her er det mye bedre :)

Jeg har ingen mules, gidder ikke bruke dem, kaster heller det som ikke er verdt no istedet for å fylle opp mog house med masse søppe, jeg aldri bruker.

Skal kjøpe meg nytt sverd nå til 20k! Det blir konge. Det gamle tok 19 i damage som er helt greit, imens dette tar 27!!! Noe som er helt vill damage for et sverd.

Ny armour skal jeg ha og, men det er ikke så viktig når jeg får så bra sverd :D

Og ja Monty, jeg vet at siden jeg er Paladin bør jeg satse mer på defence enn attack så ikke gidd å skriv det, nå får jeg begge deler :kul:
Du burde kjøpe høy damage sverd! Kjøp de sverdene som har mest DMG, helt til du blir lvl 56 eller 57 da du kan bruke Gluttony!

Name: Catria
Race: Hume - Female
Job: RDM/WHM
Lv: 22/13
Allegiance: Windurst
World: Titan
Rank: 3
Linkshell: NorwegianLifestream

Skal begynne med SMN når jeg når lvl 30:D
(jeg har ruby thank you very much)

Damn her var det mange "kjente" :)

Hei, instalerer nå FFXI! =)
MEN jeg har ikke et worldpass!!! =/
Er det noen som kan skaffe meg et worldpass til Titan? (instalasjonen er ferdig om 1-2 timer) altså, jeg går online i kveld.

Ville vært uendelig taknemmelig =)

Ps. hva er passordet til #FFXINorway på EFnet?

Jeg skal få skaffa wp til deg :)

Tusen takk!!!

Ferdig m updaten nå!!!!!!!!!!!!!!

ordner character nå, klarer du å ordne wp til i kveld?

Opprinnelig skrevet av ewo@01.07.2004, 19.32
Tusen takk!!!

Ferdig m updaten nå!!!!!!!!!!!!!!

ordner character nå, klarer du å ordne wp til i kveld?
På installasjonen eller på updaten?

Er ferdig m alt sammen =)
var inne og prøvde forskjellige characters i sta

Har du worldpasset?

Her er det Titan

5866719872

skriv /tell Tyrions når du har kommet inn så skal vi skaffe deg pearl til lset

ikke akkurat en god nyhet å få høre at jeg er den eneste som spiller på leviathan >_< men blir litt trasig å gi opp karakteren når jeg har spilt 5 måneder på Leviathan.

er en level 32 dark knight / 16 warrior :tommelopp:

fikk nettopp samurai i går :ler:

bruker mulen min til å selle stuff fordi jeg miner veldig ofte :p
har ikke map ever gusgen mines så jeg miner heller i palborough mines :tommelned:

Æsj,
hadde en content ID på Ramuh som var canseled,
med 15 BRD 30 whm 35blm og 20 smn

Var inne å så for noen dager siden, og da var den fortsat der
men så skulle jeg reactivate i dag og så hadde de deleta
content ID'en min. usj etter bare 2 og en halv måned
selvom de sier at de venter i 3 ;/

Endelig registrert!!

Name: typhoeus
Race: Hume - male
Job: WHM
Lv: 9
Allegiance: San'Doria
World: Titan
Rank: 2
Linkshell: NorwegianLifestream

meh ....Titan? æsja meg.
Det normenn i SHIVA også ^_^
Ok noe er galt, jeg spilte med en Ranger på samme lvl som meg i Garlaige Citadel
Jeg er en DRK, men jeg klarte å dishe mere damage enn han, jeg lada opp TP til 300% så èn Nightmare scythe 267dmg ca. Han lada sin beste bue weaponskill 234dmg ca.
Jeg var uten meatkabob. Men jeg hadde lada opp Sneak Attack, Souleater og last resort. :svette: men uansett jeg gjorde mer dmg enn en Ranger! Hurra!
Vil nok ikke skje igjen men på lvl 34-36 Kan du faktis gjøre mer dmg enn Ranger med de rette equippment ^_^

Hvordan får jeg rank 5? har ikke klart å få mer missions etter jeg gjorde mission 3-3
Sååå vanskelig å skaffe Party nå! Ikke mange folk på min lvl i Crawlers nest, må enten til den ørknen ...som heter....west altep dessert ..? eh?

Jeg som spiller med DRG og WAR har også gjort mere damage enn en ranger, men det spørs helt på spilleren og hvordan ranger'n spiller..

Hvis du møter en god ranger med godt equipment er det liten sjangs for at du outdamager han!

Men hvis du gjorde SA+Last resort+Souleater og 300% WS så gjorde du bare 267dmg? Da tror ikke jeg at SA + Nightmare scythe funker.. fordi som WAR gjør jeg den damagen når jeg gjør SA+ Sturmwind uten berserk etc, og 300+ med berserk, det med rundt 100% tp! (Gjorde 653dmg en gang med Berserk, Mithkabob, Warcry, Sneak Attack og Sturmwind på 100-200%. Skillchainet gjorde 326dmg :D)