Final Fantasy XI

From:FINAL FANTASY XI
Jul. 6, 2004 12:00 [PDT]

Chains of Promathia Release Date Set!

The release date and product info for the Chains of Promathia expansion pack are as follows:

Release Date: Tuesday, September 21, 2004
(Simultaneous release for PlayStation®2 and Windows)

Product Info:
FINAL FANTASY XI: Chains of Promathia
PlayStation®2 version: $29.99 (USD)
Windows version: $29.99 (USD)

Note: This expansion pack contains only the Chains of Promathia expansion data and is intended for users who already own FINAL FANTASY XI. It is not possible to play FINAL FANTASY XI using this product alone.

For those who have not yet purchased FINAL FANTASY XI, we will continue to provide the original game, which includes the bonus Rise of the Zilart expansion pack.

We will also begin service of FINAL FANTASY XI in Europe to coincide with the simultaneous release of Chains of Promathia in Japan and North America.

FFXI i Europa :D
 
Kosemose Monty, marry me?

Ok alle sammen hvis dere vil støtte meg og montys bryllyp send penger til montanah :tommelopp:

Takk for støtten :p
 
Jeg har spillet, men har ikke regga meg. Denne PC'en er ikke så utrolig sterk så jeg burde kanskje tenkt litt før jeg bare kjøpte spillet.

Jeg ber vel om et worldpass (hvis mulig?) når jeg registrerer meg.
 
hehe, det er det som er det verste med å komme opp i level. Det blir bare færre og færre som er på samme nivå som deg >_<
equipmenten blir bare dyrere og dyrere. Skal kjøpe meg armor for 60k+ gil

Nå kan jeg starte AF 1 til DRK :tommelopp:

Så snart jeg er Rank 5, så blir det slutt på å bruke kvarter på å gå fra by til by ;)

Garlaige Citadel er et ???? å trene på, men Crawlers Nest er heldigvis bedre :rulleøyne:
 
I september er FFXI planlagt lansert i Europa på PC. På PS2, forhåpentligvis før 2005. Jeg også kommer vel til å skaffe meg FFXI snart. Men kommer nok til å vente til en europeisk utgivelse. Er det slik at det kommer egne europeiske servere eller skal vi spille på amerikanske servere? Noen som vet noe angående dette?
 
Opprinnelig skrevet av Egle@10.07.2004, 23.28
I september er FFXI planlagt lansert i Europa på PC. På PS2, forhåpentligvis før 2005. Jeg også kommer vel til å skaffe meg FFXI snart. Men kommer nok til å vente til en europeisk utgivelse. Er det slik at det kommer egne europeiske servere eller skal vi spille på amerikanske servere? Noen som vet noe angående dette?
73135​
Det finnes ingen servere i USA, alle serverne ligger i Japan og både amerikanere og Japanesere spiller på disse.
Når EU-Lanseringen kommer legger de kanskje til en eller to servere slik som dem gjorde når dem lanserte spillet i Nord Amerika.
De som allerede spiller vil få sjangse til å immigrere over til disse nye serverne om dem vil.
Det er ikke slik at alle Europere havner på de nye serverne heller.. noen kommer på nye, andre på gammle..
 
Må si jeg savner FFXI litt. Har satt kontoen min på "pause", men den blir nok slette snart. Får jeg ikke laget en ny konto da? Eller kan jeg bare mekke ny med samme reg. koder?
 
hey, noen som gidder å gi meg WP til Titan?
newsflash! Banka enda en ranger i damage zonen.

Person: The dark knight without a soul... Soulless
Sted: Quicksands cave.
Lvl: 47
Angrep: weapon skill: Slice
Tilbehør: Meat mitkhabob, souleater, sneak attack, Absorb-STR.
Damage: 586

Person: en tulling
Sted: Quicksands cave.
Lvl: 47
Angrep: weapon skill: Piercing arrow
Tilbehør: Meat mitkhabob, barrage, sharpshot.
Damage: 367

Angrep per hit.
Meg: våpen: Scythe: 170+ med meatkhabob og souleater
Tullingen: våpen: Archery: 150+ med meatkhabob og barrage

har tenkt å starte med en fyr i Titan så lenge jeg får et wp av noen.
 
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@13.07.2004, 22.01
Kjopte meg FFXI i dag, men eg er litt usikker paa kva slags server eg skal vere paa; Ragnarokk eller Titan?
74523​

TiTAN SEFF!!!
 
Halla! skal skaffe meg ffxi når det kommer til europa gleder meg sinnsykt! post din fremtidige karakter! PS Flere bilder kanskje filmer også?
 
Opprinnelig skrevet av Ava1on`+13.07.2004, 22.04-->
Opprinnelig skrevet av Tyrion@13.07.2004, 22.02
<!--QuoteBegin-Ava1on`
@13.07.2004, 22.01
Kjopte meg FFXI i dag, men eg er litt usikker paa kva slags server eg skal vere paa; Ragnarokk eller Titan?
74523​



TiTAN SEFF!!!
74525​

Hmmm, ja. Men... eg har to vennar som eg kjenner IRL og begge to er paa Ragnarokk.
74529​
[/b]
Da får du de over til Titan de og. Så blir vi enda flere :D
 
Opprinnelig skrevet av Ryudo@13.07.2004, 22.06
Halla! skal skaffe meg ffxi når det kommer til europa gleder meg sinnsykt! post din fremtidige karakter! PS Flere bilder kanskje filmer også?
74530​

Får se om Monty kan skaffe noen da, han er bilde og film mestern vår ^^.

Skal se om vi får skaffet et wp i løpet av kvelden.
 
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@13.07.2004, 23.10
Er det plass til mange paa Titan-serveren?
74564​
Jeg tror ikke det er noen grense