Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av Ryudo@14.07.2004, 00.17
Når kommer ffxi til ps2?
74620​

Det kommer i September
 
Opprinnelig skrevet av Tyrion+13.07.2004, 22.30-->
<!--QuoteBegin-Ryudo
@13.07.2004, 22.06
Halla! skal skaffe meg ffxi når det kommer til europa gleder meg sinnsykt! post din fremtidige karakter! PS Flere bilder kanskje filmer også?
74530​

Får se om Monty kan skaffe noen da, han er bilde og film mestern vår ^^.

Skal se om vi får skaffet et wp i løpet av kvelden.
74543​
[/b]
Har noen bilder oppe her: FFXI Gallery


Har også en film her Warrior AF2 NM
 
Kul film Monty :D Den har fått meg enda mer hekta på AF en det jeg allerede var.
 
Jeg er tilbake og har savnet FFXI mye :D Har lest gjennom forumet og ser at det har kommet fler! Broren min skal få seg en person han også om en uke eller no`
 
savner ffxi! skal være borte i over en uke!

lenge siden opdatering nå lr? har ikke sett forige side men sikkert en stund siden.

liten opdatering:

Server: Titan
Name: Erdoron
Race: Elvaan
Job: MNK 15/THF 10/WAR 6
-=*San D'Oria*=-

når jeg har fått MNK til lv 18 og klart subjob questn skal jeg begynne å lvle WAR big time
 
Har laget en liten film der jeg sloss mot et NM. NMet heter "Hoo Mjuu the Torrent", og hans "raredrop" er Monster Signa som selger for 260-300k. Jeg får bare "Deodorize" når jeg tar han i filmen da. En drittspell som ikke er verdt noen ting.



Hoo Mjuu the Movie
 
noen som vet hvor mange spillere FFXI har ?
 
Opprinnelig skrevet av Spathi@21.07.2004, 01.35
Har laget en liten film der jeg sloss mot et NM. NMet heter "Hoo Mjuu the Torrent", og hans "raredrop" er Monster Signa som selger for 260-300k. Jeg får bare "Deodorize" når jeg tar han i filmen da. En drittspell som ikke er verdt noen ting.



Hoo Mjuu the Movie
77323​
Musikken var uten tvil best da!

Bestilt spillet fra spiderman nå, vetner det innen mandag neste uke. Da kommer jeg til å ligge inn et par timer i nok et Final Fantasy eventyr. Må si jeg gleder meg skikkelig nå! ;)
 
Kahuna: Vet. Den sangen er fet!

Ava1on`: Jeg bruker et program som heter "Fraps". Med det programmet kan jeg filme i alle spill. Men hvis spillet blir kjørt i høyere oppløsning enn 640 x 480 så vil du ikke få med hele bilde. Noe som er veldig surt i og med at det er en veldig lav oppløsning.



Så nettopp Montanah sin film igjen. Han har større oppløsning enn meg ser jeg. Han har noen triks på lur tror jeg. Hvordan klarer du det Monty?
 
Opprinnelig skrevet av Spathi@21.07.2004, 09.18
Så nettopp Montanah sin film igjen. Han har større oppløsning enn meg ser jeg. Han har noen triks på lur tror jeg. Hvordan klarer du det Monty?
77356​
Du må ha en registrert versjon, trial versjonen er den som ikke kan ha
stor oppløsning.
 
Opprinnelig skrevet av ak74u@21.07.2004, 02.04
noen som vet hvor mange spillere FFXI har ?
77334​

Final Fantasy XI har over 500 000 spillere og over en million forskjellige characthers.
 
Opprinnelig skrevet av LripTip+21.07.2004, 13.22-->
<!--QuoteBegin-Spathi
@21.07.2004, 09.18

Så nettopp Montanah sin film igjen. Han har større oppløsning enn meg ser jeg. Han har noen triks på lur tror jeg. Hvordan klarer du det Monty?
77356​
Du må ha en registrert versjon, trial versjonen er den som ikke kan ha
stor oppløsning.
77459​
[/b]

Takk takk. Vet du hvor jeg kan få tak i en fullversjon? Gratis selvfølgelig.
 
sånt er ikke lov å snakke om her, spathi.
full versjonen antar jeg at man må betale for, og da å få tak i den gratis må man vell få tak i en pirat kopi, noe spillegal ikke støtter.
 
s**t! dette er en side med alle racene med alle jobbene i af og relic armour(af2)

nice! men du må være lv 71+ for å få brukt af2... åsså skal de være umulig å få tak i (neste).
sjekk war i af2! de har tatt på no på magen så den slipper å være så gay!

dere får prøve dere fram med jobbene, men rasene er i denne rekefølgen:
hume male
hume female
elvaan male
elvaan female
tarutaru male
tarutaru female
mithra
galka

http://www.glay.ne.jp/~tarusine/ffss.html