Final Fantasy XI

Jeg gjorde rank 6 i går.. heftig kamp :D

Etter man har gjort M5-2 kan man starte Zilart Missions.. og jeg må si dere... gled dere til Zilart M1... fy faen det er beste cutscene ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Der ble jeg level 50 ja. Rank5 også visst, begynt og få taket på spillet nå. Det er nå spillet virkelig begynner og bli moro :D

Har nesten ikke hatt tid til å spille i det siste, skal prøve å få inn noen fine nattøkter de neste døgnene. Jeg er med på LS bildet! Og da skal jeg ikke la noe/noen som helst hindre meg i å komme (spesielt damen min)

Opprinnelig skrevet av Decontain@09.08.2004, 13.51
Har nesten ikke hatt tid til å spille i det siste, skal prøve å få inn noen fine nattøkter de neste døgnene. Jeg er med på LS bildet! Og da skal jeg ikke la noe/noen som helst hindre meg i å komme (spesielt damen min)
84696​

hehe skjønner hva du mener, er DRITFINT vær i Bergen for tiden. Har vært bote
å bade hver eneste dag den siste uken og ser ut som om det blir enda varmere denne uken.

Har endelig fått FFXI og gleder meg noe sinsykt til jeg får satt i gang med å spille :D

Hvis det er noen som vil ha meg med i en klan eller noe så er det bare å ta kontakt med meg på msn Luzifer26@hotmail.com

Trur dere 3-6 timer per dag er nok til å virkelig komme inn i spillet????

Du skal selvfølgelig få komme inn i vårt norske Linkshell(klan).
Men da må du komme inn på Titan Serveren.

Jeg spiller lite for tiden p.g.a fint vær, men det er sikkert noen som kan gi deg et passord(World Pass) til serveren vi er på.

Opprinnelig skrevet av Luzifer@10.08.2004, 16.29
Har endelig fått FFXI og gleder meg noe sinsykt til jeg får satt i gang med å spille :D

Hvis det er noen som vil ha meg med i en klan eller noe så er det bare å ta kontakt med meg på msn Luzifer26@hotmail.com

Trur dere 3-6 timer per dag er nok til å virkelig komme inn i spillet????
85300​

Bare vent til du ser den første patchen du, kanskje du får satt igang i morra..

:julenissen:

Novastrum

Feminist-elitist
Skal kjøpe spillet med engang det kommer i butikken her til lands. Jeg kan forsåvidt kjøpe det nå og betale med visa, men ...nah.

Noen som vet hvorfor det har tatt så sinnsvakt lang tid å få spillet til Europa? Er det oppsetting av servere, eller er det oversettelse til nazi- og baguettespråk? Jeg skjønner det ikke.

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! jeg kan på alle dager bortsett fra mandag og torsdag plz ta det på tirsdag eller no.

Åh.. herregud. Jeg visste det kom til å bli sånn. Sjansen for at alle kan er utrolig liten.

Her kommer den siste tiden. De som ikke kan på Tirsdag 17. August, kl 18:00 kan bare glemme det.