Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av Tidus@15.08.2004, 21.17
Tok sin tid, men endelig Monster Signa! :D
88000​

jeg må ta å farme meg en om noen uker også, hadde vært kult å hatt
en hvis jeg skulle lage en BST ^^ I hvertfall fram til lvl 40 eller no før jeg kan
skaffe meg en light staff ^^

Nå er det snart tid for Linkshell bildet, alle må begynne og tenke på veien til Selbina og send et tell til en av oss med litt høy level så vi kan eskortere dere.

Tøffe bilder begge to! Men eneste jeg lurer på er, er det en mulighet for å sette opp specs'a litt? For på min skjerm var ikke den stranda så hvit eller i det hele tatt sydenaktig, den var crap.. -_-

Og en ting til, hvordan tar jeg screenshots i dette spillet? Alt gr + prt sc funka ikke.

:julenissen:

Opprinnelig skrevet av Hakara@17.08.2004, 22.32
Tøffe bilder begge to! Men  eneste jeg lurer på er, er det en mulighet for å sette opp specs'a litt? For på min skjerm var ikke den stranda  så hvit eller i det hele tatt sydenaktig, den var crap.. -_-

Og en ting til, hvordan tar jeg screenshots i dette spillet? Alt gr + prt sc funka ikke.

89195​

trykk først "scroll lock" deretter "print screen (sysRq)" knappen

På grunn av ls jentene var så dumme, bestemte jeg og Montanah oss for å gifte oss, men pga SE idiotiske regeler er ikke homse ekteskap tilatt.

Så vi mekka vår egen prest, en galka Bard som sang bryllups marsj for oss og gifta oss i kirka som var stappfull av folk.

Så nå er jeg og Montanah gift, monty har det på video så jeg håper han legger det ut snart.

HAHAden var jo Über da, kjempe moro, særlig hvis man ser på chatten

Hvilken sang er det forresten?
Sånn, hvis jeg ville laste den ned, rent hypotetisk... ballader drar damer , kanskje...