Final Fantasy XI

Den filmen der drar damer, to heite elvaan making gay love
 
Aww.. kom for sent til dette jeg. typisk meg det ;)

EDIT: ja til når dere skulle ta bilde altså. ikke til det.. perverse bryllupet. nej fyjamej.
 
Hallo folkens...

tenkte jeg måtte vise meg her jeg også ettersom det virker som de fleste andre på Titan "henger" her.

Til de som ikke vet hvem jeg er så legger jeg ved litt info om char'en min.

Navn: Hasukasu
Rase: Tarutaru male
Job: DRK47/BLM23 (ja faktisk)(vurdere å finne noe annet, men dette funker bra)
Verden: Titan
LS: Norwegianlifestream (på dag tid stort sett), Defiance (nattes tid)
Hjemby: Windurst
Rank: 5 (jobber med 6)

eller hva skal jeg si...

jeg spiller mest om kvelden og natten derfor er det nok endel som ikke ser meg så mye.

jo en ting til om noen skal drepe dragen for rank 3 send meg en tell jeg hjelper gjerne til. Elsker å drepe dem. Hjelper til med andre ting også bare å spørre.


Hasukasu
 

Novastrum

Feminist-elitist
Ah. Nå har jeg nettopp hørt en stor mengde Final Fantasy-Musikk og plutselig kom alle minnene *Svisj, Swosh* FFVI, FFVII, FFVIII, FFIX, FFX. Jeg kan ikke annet en å glede ræva av meg til FF XII.

Det jeg egentlig kom hit for: Når FFXI (11, online) kommer til Europa/Norge, vil vi spille på samme servere som dere som har hatt spillet i lange tider? Isåfall vil jo det være litt urettferdig, eller? Siden dere har mektig høyere level enne oss, mener jeg.
 
Det var jo det samme som skjedde når Nord Amerikanerne begynte å spille sammen med japanerene, og det har sine fordeler.

Hvem skal lage våpenene og utsyret ditt? Eller hjelpe deg med de oppgavene som omtrent er umulig og få til på din level. Når jeg startet som level 1 war det ikke noe problem for meg at det allerede var mange level 75 folk rundt omkring
 
det er bsre bra med mange high levels.. da er det større sjangs å få hjelp til stuff..

Fy faen i dag var en dritt dag ass.. wasta hele dagen på ffxi uten grunn.... skal prøve og holde meg unda spillet en stund og se hvordan det blir.. har litt lyst til å slutte.. men kommer aldri til å klare å trykke på delete ID knappen :p

tror nokk jeg bytter til world of warcraft når det kommer... FFXI er bare full av dritt amerikanere og rasistiske japanere
 
Vi har prøvd å få tak i deg Amalie, men du har aldri vært pålogget.
Vi må få gi deg en "Linkshell-perle", sånn at du kan snakke med oss.

Når du er pålogget så må du skrive dette i chattefeltet: /tell Spathi *det du vil si*

Her er det noen andre du kan prøve hvis jeg ikke er pålogget:

Tyrions, Montanah, Aragon, Elvarion, Aeriane, Vipex, Hasukasu.
 
Kan noen være så snill å pinne dette emnet?

Hvis ikke så kommer det til å "hoppe" opp og ned hele tiden.

En liten oppdatering:

Name: Spathi
Nation: Windurst
Main: 54BLM/WHM37/SMN18
Other: 25THF, NIN7, DRG5, WAR5, DRK5
Rank: 5
Linkshell: NL
Genkai I og II er gjort.
AF deler: Våpen(Lv41), Sko(52) og hansker(54).
Alle spells opp til WHM37 og BLM55.

Akkurat nå holder jeg på å campe Torrent igjen ;\
Trenger spells..
 
Jeg har klart å glemme playonline ID og passordet mitt. Hvordan oppdriver jeg dette igjen? Finnes det en eller annen funksjon hvor de kan sende det til e-mailen min? Den vanlige og ikke den jævla pol mailen.

Begynner jeg å betale etter trial perioden min hvis jeg ikke har slettet kontoen min?
 
" Måtte selvfølgelig være alver som arrangerte et homsebryllup... "

Hehe de gifta seg bare privat da, ikke noe ekte greier med GM priest osv.

Men er eneste løsningen for stakkars tyrions og montanaha, onde SE godtar ikke homsebryllup, så eneste veien var noe faka private greier:(