Final Fantasy XI

Hmmm? lurer på om Tyrion føler seg brukt på noen måte :p Allt som sjer på forumet er at den ene etter den andre vil ha WP av ham..(inkludert meg :svette: ) Bra at hen er en slik gavmild sjel :tommelopp:

Jeg er inne og skaffer wp nå. si med nicket deres så skal jeg prøve å få gitt dere pearls til linkshellet også

SE suger, jeg får ikke kjøpt nytt før det expirer. Dvs jeg må vente 145 timer,dere må nok være tolmodige og vente på noen andre :(

Spiller som "Zulus"

spiller som "Aluerd".. Weee endeli lvl4 :kul: Går mot nye høyder nå ja :p Men et spørsmål til deg Tyrion : Er det krav til Dragoon eller Dark Knight? Og hvis det er hva er de? Srry for å være en innpåsliten jævel men er noob2K ok? :p

Quote : Er det krav til Dragoon eller Dark Knight? Og hvis det er hva er de?

Krav for å få de jobbene:
ha en jobb på minst lvl 30
+ at du må gjøre ett oppdrag for å få dem
(ett oppdrag for hver advanced job) dvs at både Dark knight og dragoon er advanced job.

Hvis det er til noe hjelp :ehm...:

Hjelp nok det du :tommelopp: Nå har jeg ihvertfall et mål å nå.. Tar nok et par timer for å nå en av de der ja :svette: Jaja har ikke så mya annet å gjøre anyho.... My Life : PC, drikke :tommelopp: , jobb ;)
Der har vi det ultimate liv :p

Utrolig kjipt da, Tyrion. :(
145 timer? Vente i 6 dager altså? Skikkelig kjipt.

P.S: Er nå overbevist om at det er umulig å få Titan som server uten World Pass. Har forsøkt i hele dag! Æsj, dette suger... :tommelned:

Hei, har ikke giddet å lese threaden men ville si at vi har en Skandinavisk LS kalt Northern heroes på Seraph server, så hvis noen her spiller der eller velger å begynne eller overflytte dit så kan dere bare kontakte meg så skal jeg få ordnet en linkpearl til dere.

Char er så klart kalt Talesin.

Opprinnelig skrevet av Talesin@22.09.2004, 16.15
Hei, har ikke giddet å lese threaden men ville si at vi har en Skandinavisk LS kalt Northern heroes på Seraph server, så hvis noen her spiller der eller velger å begynne eller overflytte dit så kan dere bare kontakte meg så skal jeg få ordnet en linkpearl til dere.

Char er så klart kalt Talesin.
106595​

BUUUU!!!! Vekk med deg. SG støtter titan, ikke noe seraph dritt. Det er andre som kan kjøpe wp enn meg til titan. Tror jeg skal få Kork/Aeriane til å gjøre det.

Til Talesin
Jeg ber deg vennlig om å "DRA DIT PEPPERN GROR!"
Vi har et LS på Titan med godt over 30-40 folk.
Så join heller oss...

:mad: :mad: :mad:

Lenge siden sist jeg var aktiv på SG, faktisk ca et halvt år før FFXI kom ut i amerika. Så jeg har gått glipp av denne posten ganske bra lenge.. ><
Vel, spiller på Ramuh sammen med 4 andre Drammensere, og et par folk fra Sandnes.
Men rett til poenget. Chains of Promathia, du er jo nødt til å importere for å få det til å fungere med amerikansk content ID. Hvor har dere bestilt, og når får de inn? På Spiderman her i Drammen har de ikke peil på når de får det inn, og jeg begynner å bli utålmodig.

Opprinnelig skrevet av Kork@22.09.2004, 16.33
skal se hva jeg får til, må installe på nytt :p
(ps Ikke join noen annen server)
106604​
siterer meg selv, jeg er akkurat ferdig med installasjonen T_T
har formatert dataen :blunk:

FAen ass, kan man bytte servere nå eller? siden EU greiene har kommet ut mener jeg.?

Man kan bytte server, "World emmigration" begynte vel i dag?
Men du kan ikke velge hvilken server du kommer til da, noe som for så vidt er litt kjipt...
Og dette gjelder bare frem til 2. Oktober (tror jeg det var, dårlig med datoer).

Opprinnelig skrevet av Zyrus the Virus@22.09.2004, 16.38
Til Talesin
Jeg ber deg vennlig om å "DRA DIT PEPPERN GROR!"
Vi har et LS på Titan med godt over 30-40 folk.
Så join heller oss...

:mad:  :mad:  :mad:
106607​
Ok visste ikke dere hadde det siden som jeg sa, jeg gadd ikke lese threaden.
Tydligvis er det masse idioter der som deg som ikke kan svare ordentlig eller være hyggelige, men det får være problemet til alle de som kommer til Titan.
Prøvde bare å informere at det er en skandinavisk LS på seraph åpne for alle men jeg ser at det var bortkasta med folk som deg her.

hva med å sammle mest mulig nordiske på en server siden "world emigration" begynnte nå da? :blunk: