Final Fantasy XI

Mulig jeg har bomma, eller ganske sikkert at jeg har bomma.

Når det stod: Applicable Worlds: -All Worlds

Trodde jeg det var at du kunne emmigrere til alle servere, men etter å ha lest teksten et par ganger tror jeg det er alle servere kan flytte til en av de tre nye verdene :(

Og Zyrus slutt og spamm ned emnet.

Jeg har ikke lest gjennom hele tråden, så det er godt mulig at det er svart på allerede, men jeg har ikke tid til å lese gjennom alt.

Det er over tre måneder siden sist jeg spilte, men nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å spille litt igjen. Nå viser det seg at det ikke vil funke mer, så jeg lurer på om det er mulig å lage en ny ID for å spille mer, eller om jeg rett og slett på kjøpe spillet på nytt.

Opprinnelig skrevet av Sancti@22.09.2004, 18.45
Jeg har ikke lest gjennom hele tråden, så det er godt mulig at det er svart på allerede, men jeg har ikke tid til å lese gjennom alt.

Det er over tre måneder siden sist jeg spilte, men nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å spille litt igjen. Nå viser det seg at det ikke vil funke mer, så jeg lurer på om det er mulig å lage en ny ID for å spille mer, eller om jeg rett og slett på kjøpe spillet på nytt.
106708​
Du trenger bare og gå på purchase new id tror jeg. Fisk bør kunne vite hva man skal gjøre.

Ok, flott.
Det eneste problemet nå er at jeg sitter her med en manual på fransk, som jeg ikke skjønner et kvekk av. Har rota bort den engelske, og nå husker jeg ikke hvor registreringskoden finnes. Noen som vet hvor den er? Ligger den i en fil, eller følger den med i esken? Jeg har den gamle pakken der bare RotZ følger med.

Opprinnelig skrevet av Sancti@22.09.2004, 18.49
Ok, flott.
Det eneste problemet nå er at jeg sitter her med en manual på fransk, som jeg ikke skjønner et kvekk av. Har rota bort den engelske, og nå husker jeg ikke hvor registreringskoden finnes. Noen som vet hvor den er? Ligger den i en fil, eller følger den med i esken? Jeg har den gamle pakken der bare RotZ følger med.
106710​
Er ikke registrerigskoden bakerst i manualen da? ;)

Har snakka med en GM nå.
Hvis man går for world emmigration vil man uansett hva komme på en av de 3 nye serverne, som forresten også mest trolig vil være i Japan (ifølge en senior GM). Man kan ikke velge hvilken server man vil flytte til, så om man bestemmer seg for å prøve å samle alle de norske på 1 server vil det fortsatt ikke være sikkert at man kommer på den samme.

Herregud da mann!! lvl'ingen går urovekkende sakte da.. er d noe man kan tjene nåke peng på low lvl eller er allt bunny slakting? Og hva brukes earth crystral t? omg engelsken min e rusten eller skrives d earth? ;)

Opprinnelig skrevet av Zyrus the Virus@22.09.2004, 18.55
skulle meg og tidusx få et wp?
106712​

Vi jobber med saken. Alle er langt borte fra der man kjøper wp.

Det er et online spill, man blir som regel ikke lvl 99 på et par dager da (eller, i FFXI's tilfelle, 75). TTT (Ting Tar Tid). For å tjene penger i begynnelsen, gå for å selge alle items du får av å slakte monstre. Krystaller er bra. Men ikke selg til NPCer, selg på AH.
Du kan også gå for å fiske, men det krever jo litt startkapital...

Opprinnelig skrevet av JokkiZ+22.09.2004, 19.52-->
<!--QuoteBegin-Sancti
@22.09.2004, 18.49
Ok, flott.
106710​
Er ikke registrerigskoden bakerst i manualen da? ;)
106711​
[/b]
Ser ikke slik ut...
Det er på fransk, men jeg skulle riktignok klart å se hva som var en kode og ikke. Kan ikke se noe her. Noen sa at det var på et klistremerke bak i manualen, men det er det ikke på min. Ikke på den franske, i hvert fall. Det er jo kanskje mulig at de bare har klistret koden på den engelske manualen, som jeg ikke kan finne.

Opprinnelig skrevet av Avenius@22.09.2004, 19.03
Det er et online spill, man blir som regel ikke lvl 99 på et par dager da (eller, i FFXI's tilfelle, 75). TTT (Ting Tar Tid).
106720​

Haha det kan du jo si. ting tar tid.

Jeg har spilt over 6 måneder og er level 51. Jeg er jo ikke den sjappeste da, burde jo ha klart det på 3 måndeder, men da blir du fort lei.

Opprinnelig skrevet av Avenius@22.09.2004, 19.03
Det er et online spill, man blir som regel ikke lvl 99 på et par dager da (eller, i FFXI's tilfelle, 75). TTT (Ting Tar Tid). For å tjene penger i begynnelsen, gå for å selge alle items du får av å slakte monstre. Krystaller er bra. Men ikke selg til NPCer, selg på AH.
Du kan også gå for å fiske, men det krever jo litt startkapital...
106720​
Hvor stor startkapital er det snakk om her? har 250gil kansje litt mer.. Å hvor mye er krystaller verdt? siden jeg har en tendenes til å selge billig sånn at det er solgt fast as hell :svette:

Forresten, noe sted dere henger utenfor FF for å chatte? For å unngå total spam på forumet her;)

Du bør ha en startkapital på.. si, 10k for å kunne fiske effektivt. Og ikke ha hastverk med å selge ting.

Når jeg skaffer dette en gang i fremtiden. Hadde jeg jo tenkt til å joine Titan da siden det var flest norske der. Men ikke vis det er Idioter der :confused:

men vi får se når FFXI kjøpe tiden har kommet.

Opprinnelig skrevet av Avenius@22.09.2004, 19.13
Forresten, noe sted dere henger utenfor FF for å chatte? For å unngå total spam på forumet her;)

Du bør ha en startkapital på.. si, 10k for å kunne fiske effektivt. Og ikke ha hastverk med å selge ting.
106729​
hahaha hadde venta meg litt mindre men men :svette:

Hvis vi skal ha et sted å chatte FF så er jo det bare å starte en chan på irc..
Kan lizzom bare lage #FF-chat2K på Quakenet eller no sånt ^_^ Er noen enige eller? :confused:

Opprinnelig skrevet av Avenius@22.09.2004, 19.45
"2K" er passe harry, men uansett det kunne være greit ja.
106743​
Sjønte at 2K va kødd... det bruker jeg bare for å frammheve ting... ser lizzom det bedre da... Jeg lager en chan på Quakenet da, ser hvordan det går :tommelopp:

Vi har to kanaler på IRC. NorwegianLifestream på quakenet. det er det bare folk fra titan. Og FFXI-norway på efnet der det er en del folk fra andre servere.

Vi bruker jo linkshellet vårt i spillet til å snakke sammen.