Final Fantasy XI

Ok den er grei... Men d derre linkshell greiene kan jeg komme inn i d? leste i manualen at jeg må få tildelt linkpearl av leaderen av linkshell gruppen..

Jaja vi gir alle norske en linkshell pearl. Det var Spathi som var sjefen men nå har han slutta, men et par av oss, montanah, aeriane, asterix, meg, deco, catria, osv kan gi dere pearls.

så, man har ikke mulighet til å bestemme noe? det suger jo da.
Hvis vi i så tilfelle bestemte oss for å bytte server, så skulle vi ivertfall fått forsikring om at vi alle kom på samme. men men :(

Ok hei jeg er kjent som Sabriel på FFXI (Titan serveren)
Jeg håper dere ikke har fått dårlig inntryk av oss nå :D (fy deg Zyrus :p ) og ønsker dere lykke til hvis dere blir med oss :ler: Men hvorfor poster jeg :ehm...: Jo. For jeg er snill her er WP OMG! :D

WP til Titan er som følger 2897206160

Dere må skrive først Titan på world så tallet. Lykke til!

IMG prisen på wp var 1921 gil >.< Det var dyrere enn forrige gang T.T

JAAAA!! Endelig inne på Titan serveren! Tusen takk Spectre!
Endelig kan jeg få startet å spille. Herlig! :D

Men kan det ordnes et møte en gang i tiden sånn at jg kommer innpå linkshellen deres? ^_^

Og finns det en liste over hva det trengs for å synthe items? sliter litt med å huske allt :svette:

hvis aluerd og zulus kan spille nå så skal jeg gi dere linkshell pearls.

Opprinnelig skrevet av Tyrion@24.09.2004, 15.04
hvis aluerd og zulus kan spille nå så skal jeg gi dere linkshell pearls.
107571​
Hrm <_< Var på jobb da.... Kan spille nå tough, så hvis du eller noen andre kan gi linkpearl no så hadde det vært greit ^_^

OK hvis dere er på prøv å sende tell til:
Arago
Asterix
Whimsical
Sabriel
Ramusama
Mavina
Erdoron

fordi de har vært veldig aktive i de siste dager. For å sende tell til dem skriver du: /tell <navnet på den du vil skrive til> <hva du vil fortelle dem>

ok lykke til ^^

Er noen inne og spiller nå?
Har nettopp startet å spille selv, og må bare si at foreløbig forstår jeg ikke en jæ... dritt. Trenger absolutt noen som kan få meg i gang. Noen som kan hjelpe meg?

Opprinnelig skrevet av Tidus_X@24.09.2004, 20.31
Er noen inne og spiller nå?
Har nettopp startet å spille selv, og må bare si at foreløbig forstår jeg ikke en jæ... dritt. Trenger absolutt noen som kan få meg i gang. Noen som kan hjelpe meg?
107853​
Det eneste du kan gjøre når du starter er å bli kjent i byen å lvle ;) Ikke det gøyeste som finns men det må gjøres ^_^

Og hva er den beste måten lvle på da, JokkiZ? Bare å sloss mot monstre?

Ok. Har begynnt å drepe noen crazy kaniner i skogsområdet utenfor San d'Oria. Ganske artig, helt til jeg ble drept av en svær kakkerlakk. :( Jaja, øvelse gjør mester... håper jeg.