Final Fantasy XI

Ok. Har begynnt å drepe noen crazy kaniner i skogsområdet utenfor San d'Oria. Ganske artig, helt til jeg ble drept av en svær kakkerlakk.  Jaja, øvelse gjør mester... håper jeg.
Når du angriper fiender er det viktig å først sjekke hvor vanskelige de er. Bare target fienden og ta Check, så kommer det i chatloggen hvor vanskelig den er. I starten er det vel decent, kanskje even, som er best å ta. :tommelopp:
 
Takk for tipset, Tidus. :tommelopp: Vet ikke med de andre nybegynnerene, men grunnen til at jeg valgte å starte i San d'Oria var fordi denne byen så mest spennende ut. Og fordi det var det øverste valget i by-listen... :plystre:
 
sandoria og bastok er for de folka som stresser mye synes jeg... Elsker windurst fordi jeg kan sitte å se soloppgang og nedgang på en stor stein mens bekken suser ved siden av meg... windurst er liksom harmonisk.. (stort som f men man får fine screenies =) )
 
C

cloud_fan3

Gjest
jeg kan joine dere i dag hvis dere gir meg den infoen jeg trenger.
Kjøpte det idag men det gjør vel ingenting?
 
Opprinnelig skrevet av cloud_fan3@25.09.2004, 16.10
jeg kan joine dere i dag hvis dere gir meg den infoen jeg trenger.
Kjøpte det idag men det gjør vel ingenting?
108169​
Tar nasty lang tid å update d ;) Å når du nevner joining så er det bare til å c på forrige side så står d navn på hvem du skal kontakte(tror jeg :svette: )
 
wow er det noe tvil egentlig dette spillet må være overlegent!
Så mange folk,svar.......i topicet
Må spille selv må bevise min existens som overgal ff fan.
Dere må foresette og spille det blir forbanna viss alle har slutta innen den tid jeg har fått meg det får det vell om to uker.
Men begyner jeg og spille nnå blir jeg n00b!
Har en følelse at jeg må foresake mye for dette spillet!
 
Klart overlegent ;)
Men det stemmer at spillet vil kreve mye av tiden din hvis du vil komme langt. Det er noe som forsåvidt gjelder alle MMORPGer da, ikke akkurat spesifikt for FFXI.

Forresten, jeg har sendt application for world emigration nå, sammen med noen kamerater. Noen fler som ditcher servern sin?
 
Hei, har nettop kjøpt spillet og så var det denne betalingen. Er det noen risikoer for og skrive inn visa kort nummeret mitt. Ble litt mistenkelig. Er redd at slike "hackere" skal få tak i det. Men hvis de gjør de må da ha passordet mittt for og få noe nytte av det? :usikker:
 
Opprinnelig skrevet av Avenius@26.09.2004, 11.14
Klart overlegent ;)
Men det stemmer at spillet vil kreve mye av tiden din hvis du vil komme langt. Det er noe som forsåvidt gjelder alle MMORPGer da, ikke akkurat spesifikt for FFXI.

Forresten, jeg har sendt application for world emigration nå, sammen med noen kamerater. Noen fler som ditcher servern sin?
108588​
Vilken world er det dere emigrerer til da? Det er sånn man kan velge vilken av de 3 man vil til ikke sant?

Åsså hvor mangen er det som går over?
 
Til dere som trenger WP sjekk om den som står her allerede er brukt opp før dere spør om ny. Den som dere skal sjekke var den som ble lagt ut av meg, og hvis dere er inne i spillet og vil ha linkpearl så send /tell til de folka som jeg anbefalte :tommelopp: Jeg er dessverre opptatt hele ferien og kommer til å spille veldig lite :tommelned: Men jeg kan gjerne hjelpe folk etter høstferien :D Jeg blir ikke så plaget av nOOb spørsmål som noen av de andre i lset blir (no offence der håper jeg :( )Lykke til alle nybegynnere! :D

Ja jeg er glad i smilienene som er på forumet. De sier jo mer enn hundre ord.
 
Man kan ikke velge hvilken server man blir sendt til, det blir en tilfeldig av de 3 nye. Alle som kommer fra samme server originalt ender opp på samme nye server. De innen vennegjengen min som flytter er 4, 5 med meg. Vet det er noen andre på serveren også, og masse folk på andre servere som vil flytte.
 
Så hvis vi alle på Titan serveren flytter havner vi på samme server? Da kan jo (sikkert ingen gidder) avtale å flytte alle sammmen for det er jo ca 33.33 % sjangs for at vi havner på samme server Avenius. Eller har jeg misforstått?`
Men det andre problemet med flytting er at de fleste har blitt kjent med mange NA som de ikke vil reise ifra.
 
Jeg ikke noe lyst til å forlate Titan. Har jo nettopp startet å spille, og har allerede truffet mange hyggelige mennesker der akkurat slik som Spectre sier. Er det mange her som vurdere å bytte server eller?
 
Nå er det bekrefta, hele Drammensgjengen på Ramuh flytter. Sandnes gutta skal diskutere det seg imellom.. Om dere flytter eller ikke får bli deres sak. Personlig er jeg lei av å ikke kunne arrangere missions og liknende uten å måtte sitte oppe til 5 om morgenen fordi 90% av folka er amerikanere. Har tatt farvel med de fleste vennene mine på Ramuh nå (en del av dem har quitta FF uansett men), og stocker opp med viktige items som er dyrere på andre servere enn Ramuh.