Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av Kork@27.09.2004, 19.54
hva sier norwegian lifestream gjengen til dette da?
109267​
Jeg henger meg på Titan så lenge dere er der for å si det sånn ^_^

Men åsså en ting t jeg sliter m at jeg blir koblet fra FFXI heletiden... Må jeg åpne noen porter hvis linjen min går igjennom router? For å si det mildt det er lett irriterende >_<
 
btw folk, nå er eu sidene nede !! (for world of warcraft)
mulig at betakeys blir sendt ut nuh ;D

plspslpsls D;
 
Jeg kan jo ikke dra når "mannen" min Montanah blir :p

Tror jeg hadde blitt på titan uansett. De fleste er jo hyggelige og "alle" er jo der.

"Why fix something that isn't broken" som en smart kar sa en gang ;)
 
Kjøpte spillet i dag! Det er sikkert driit bra, hvis/når jeg får kjøpt ny PC som har de system kravene som FFXI trenger.

Møkka pc..
 
er det noen norske på ragnarok servern her??


name: zoti
race: taru
job: monk/
level: 12
ls: none
windy
 
Opprinnelig skrevet av zoti@28.09.2004, 08.38
er det noen norske på ragnarok servern her??


name: zoti
race: taru
job: monk/
level: 12
ls: none
windy
109472​
kan du ikke skifte til Titan da..? du er jo tross alt ikke så høy lv at det gjør no...
 
nææ... det er så mange kule folk her..har alt chatta med folk på ragnarok i 1 år før jeg fikk spillet så... + at til nå så har jeg bare møtt hyggelige personer på rag.
 
Visa Electron er ikke et Visa-kort, og har ikke noe Visa-nummer.
 
Woohoo, ffxi lå i postkassa idag :D driver å updater nå..satan så mange filer det var.. noen som har wp til titan?
om noen er hypp på å spille sammen eller hjelpe en n00b inatt så si ifra ^_^
eneste skår i gleden er at jeg venter på nytt skjermkort,hovedkort og prosessor fra komplett..menmen, dette skal testes :tommelopp:
 
Her er et wp. Skriv Titan på world og derretter denne koden:

1042660531
 
takker så mye :)
nettopp ferdig med å spille, har blitt forelsket i spillet. Digget introen. irriterende at jeg må på jobb om noen timer <_<
Men rakk å bli lvl4 whitemage iallefall. Er tarutaru (de er jo så vemmelig søte)
noen som skal spille imorgen kveld/natt? hadde vært morro å få hjelp av noen norske :)
 
er du i Windurst? (byen med trærne) i så fall kan det hende jeg kan hjelpe deg litt hvis ikke jeg drar til Valkurm da..
 
når skal man begynne og move til valkrum?? er level 13 og tharanogi gir 43 exp...(fortsatt bra nok men kunne trenkt bedre) så når drar jeg til valkrum og hvordan kommer jeg dit?? båt fra mharua?? og koster det no og ta båt...eller må man ha en spesiel rank??
 
Du kan kjøre båt til Selbina (Valkurm Dunes) når som helst hvis du har 200 gil. Båten går fra Mhaura (Buburimu Penninsula ellerno). Som lvl 13 tror jeg nok du kan dra til Valkurm Dunes, men du kan også lvle til lvl 15 i Maze of Shakrami (Tharongi Canyon). Håper det var til hjelp. :svette: