Final Fantasy XI

Har noen av dere andre problemer med innloggingen på FFXI? min bare vil ikke for øyeblikket >_<

Edit: kommer til den screenen når "downloading data" kommer. ;) liker ikke helt dette her
 
Har noen av dere andre problemer med innloggingen på FFXI? min bare vil ikke for øyeblikket

Edit: kommer til den screenen når "downloading data" kommer.  liker ikke helt dette her


Vieweren oppdaterer seg vel? hvis ikke det er FFXI som oppdaterer seg. Eller stopper alt opp når det står downloading data?
 
Opprinnelig skrevet av Ravi@30.09.2004, 17.52
Har noen av dere andre problemer med innloggingen på FFXI? min bare vil ikke for øyeblikket

Edit: kommer til den screenen når "downloading data" kommer.  liker ikke helt dette her


Vieweren oppdaterer seg vel? hvis ikke det er FFXI som oppdaterer seg. Eller stopper alt opp når det står downloading data?
110569​
Ann stopper på downloading data.. kommer cannot connect to server >_< Eg timer out sier den ;)
 
skal logge meg inn og spille nå,kommer nok til å sitte oppe mesteparten av natta..holder til i San d'Oria for øyeblikket. send meg en /tell hvis noen er i nærheten og vil hjelpe meg litt :)
 
Det er én ting jeg er usikker på når jeg skal registrere meg på PlayOnline nå, hva menes med CVM-kode? Er det kontrollnr.?
 
det er nummerte som står på visa kortet ditt (3 siffra)
 
enten forann eller bak hehe....vet ikke jeg brukte master card...
 
Jeg fant det ut, holder på å oppdatere FFXI nå. Etterpå har jeg tenkt å spille litt, noen som har lyst ril å hjelpe meg med å komme igang? Det blir kanksje litt sent da, jeg skal lage character først, i tillegg til at oppdateringen tar litt tid.
 
Kjøpte spillet for noen mnder siden på space world, det var importert fra amerika og selgeren sa at det antakeligvis ikke skulle komme ut i europa med pal versjon så jeg simpelten bare måtte ha det fordi jeg er fffan og det selgeren fortalte.
Poenget er.... Jeg har ennå ikke starta å spille det:D
 
Noen som har noen Gil tips til meg...
Er for øyeblikket lvl28 thf..
Noen som kanskje har en link til en gardening guide eller noe,
jeg trenger gil!!! XD
 
søørn ass! er ikke penger på visan så jeg må vente til mandag for å spille ><

i går fikk jeg iafall "Leaping Boots" ^^ skulle lvla litt nå men det blir vell ikke før manda...

ser det har begynnt veldig mange nye! fett
jeg vil spille!
 
Argh! Fattern vil at jeg skal formatere PC-en, kan noen skaffe nytt WP? Det gamle som står her er ikke gyldig lengre.

Edit: Glem det, jeg kom inn på Titan uten WP. Skulle gjerne har Linkshellpearl da, jeg begynner å spille litt mer om ca. én time. send meg en /tell hvis dere føler for det.
 
Opprinnelig skrevet av Cid@03.10.2004, 19.11
Hvis jeg må reformatere PCen min blir karakteren min på FF XI sletta da?
111737​

nei, ikke så lenge du har notert deg passordene osv. fordi acounten ligger på en annen server. :D