Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av Cid+04.10.2004, 09.08-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@03.10.2004, 21.20
Noen som er med å spille nå? Og noen som kan skaffe meg linkpearl?
111779​
Jeg kan skaffe deg en ls hvis du er på Garuda
111869​
[/b]
Han er nok på Titan skjønner du :p

Noen av dere som har skaffet seg den nye tilleggspakken: "Chains Of Promathia" enda eller? Om noen har det, hva synest dere om den? Er den verdt å skaffe seg? Er det mye nytt, eller bare mer av det gode gamle?

Jeg har Chains of Promathia og Rise of the Zilart, men jeg vet ikke hva som er nytt med de, de fulger med den europeiske versjonen.

Jeg har uansett skaffet meg ls nå, og jeg begynner å bli litt mindre newbie takket være Headstah. :kos:

Jo. Han er allikevel litt mindre newbie enn meg.

PS: Ro ned på utrops- og spørsmålstegnene...

Hehe, jeg og Agahnim er bra team :kos:
Jeg har også Chains of Promathia og Rise of the Zilart, men,som Agahnim,aner ikke hva som er nytt,siden jeg selv er newb.
*stikke til den herlige virtuelle ff verdenen*

Ja, vi er et bra team, jeg er level 7 nå. ^_^

Jeg sender deg en /tell om noen minutter, skal bare gjøre noe saker og ting først.

Tror jeg slår til og bestiller "Chains of Promathia" fra DVDBoxoffice med en eneste gang. Like godt å skaffe seg det jo før jo heller. :tommelopp:

Forresten, noen som kan svare meg på dette? Er det mulig å fullføre FFXI, eller er dette et spill som varer så lenge du selv vil det skal vare? Dette er mitt første MMORPG, så det er derfor jeg spør så dumt. :flau:
Og forresten, når vil den neste verdenskrigen mot "The Shadow Lord" begynne? Ligger det ikke i kortene at Orcene vil starte en ny krig?

du kan jo "runne" hele spillet med å gjøre ferdig alle missionene, det er vel det som kan tenkes å "runne" spillet, men fremdeles er det jo en million ting ellers å gjøre da... nei, dette spillet kan du spille for evig

At jeg har lyst til å bevare det norske språk? Herregud! Jeg ser for meg at om hundre år lærer vi å skrive "oxo" istedet for "også" på skolen. >_<

Opprinnelig skrevet av Agahnim@05.10.2004, 15.04
At jeg har lyst til å bevare det norske språk? Herregud! Jeg ser for meg at om hundre år lærer vi å skrive "oxo" istedet for "også" på skolen. >_<
112555​
Du er allt for pirkete ;) Lær deg å godta det nye så er det ingen som bryr seg, pluss du ikke trenger å bry andre m dritt preiket ditt :p

kuk spill!

korte til muttern går ut på dato i SLUTTEN av denne måneden! så da kan jeg liksom ikke få reaktivert IDen min...?!?!? yes! da må jeg bestille eget visa som tar 1+ måned. yes da får jeg sikkert ikke spillt før om 1-2 måneder!

fuck SE!

Noen råd om hva jeg kan gjøre mens jeg venter? hvilket spill? >_<