Noen av dere som har skaffet seg den nye tilleggspakken: "Chains Of Promathia" enda eller? Om noen har det, hva synest dere om den? Er den verdt å skaffe seg? Er det mye nytt, eller bare mer av det gode gamle?
Hehe, jeg og Agahnim er bra team :kos:
Jeg har også Chains of Promathia og Rise of the Zilart, men,som Agahnim,aner ikke hva som er nytt,siden jeg selv er newb.
*stikke til den herlige virtuelle ff verdenen*
Tror jeg slår til og bestiller "Chains of Promathia" fra DVDBoxoffice med en eneste gang. Like godt å skaffe seg det jo før jo heller. :tommelopp:
Forresten, noen som kan svare meg på dette? Er det mulig å fullføre FFXI, eller er dette et spill som varer så lenge du selv vil det skal vare? Dette er mitt første MMORPG, så det er derfor jeg spør så dumt. :flau:
Og forresten, når vil den neste verdenskrigen mot "The Shadow Lord" begynne? Ligger det ikke i kortene at Orcene vil starte en ny krig?
du kan jo "runne" hele spillet med å gjøre ferdig alle missionene, det er vel det som kan tenkes å "runne" spillet, men fremdeles er det jo en million ting ellers å gjøre da... nei, dette spillet kan du spille for evig
Opprinnelig skrevet av Agahnim@05.10.2004, 15.04 At jeg har lyst til å bevare det norske språk? Herregud! Jeg ser for meg at om hundre år lærer vi å skrive "oxo" istedet for "også" på skolen.
korte til muttern går ut på dato i SLUTTEN av denne måneden! så da kan jeg liksom ikke få reaktivert IDen min...?!?!? yes! da må jeg bestille eget visa som tar 1+ måned. yes da får jeg sikkert ikke spillt før om 1-2 måneder!
fuck SE!
Noen råd om hva jeg kan gjøre mens jeg venter? hvilket spill?