Final Fantasy XI

Jessda, Spiderman i Oslo fikk inn CoP i dag!
Jeg og to kamerater tok oss en liten kjøretur inn dit fra Drammen etter skolen i dag, var virkelig verdt det. *installere*

Opprinnelig skrevet av Agahnim@05.10.2004, 16.03
Hvilken bank har du som bruker én måned på å få laget et visa-kort?
112596​
*overdrevvellitt*

men jeg tror det går bra. er det ikke sånn at man får et nytt kort når det man har går ut på dato? i såfall kan man da bare spørre om å få et nytt et innen noen dager?

hadde gleda meg til å lvle som f i ferien (og den starter i mårra >_< )! kjipt

fikk dem inn dem amerikanske versjonen av CoP?

faen ass.. tenkte å sjekke omm de hadd fått det inn.. men droppa det :(

å skaffe eget visa tar max en uke
jeg måtte få meg ett når jeg joina.
å ha spillet liggende i hylla men kan ikke spille det, det er surt det.

Opprinnelig skrevet av Agahnim@05.10.2004, 15.17
Urk! Jeg er omringet av idioter... <_<
112570​
Vet nå ikke hvem som er idioten her da ^_^ Den som ikke vil gi slipp på det gamle å leve som en bygdetosk. Eller de som omfavner det nye med åpne armer :kos:

Opprinnelig skrevet av Avenius@05.10.2004, 16.40
Jessda, Spiderman i Oslo fikk inn CoP i dag!
Jeg og to kamerater tok oss en liten kjøretur inn dit fra Drammen etter skolen i dag, var virkelig verdt det. *installere*
112619​

Hvis det er US versjonen av CoP du snaker om skjøner jeg ikke hvorfor du dro til Oslo fra Drammen for å kjøpe det. For de har det jo på spiderman i Drammen var der å kjøpte det i går selv :)

:D Lang kjøretur for ikke noe :D

Jeg må begynne helt på nytt pga at jeg kjøper eu pakka... no drit at jeg ikke får lov til å importere
COP

Opprinnelig skrevet av Zyrus the Virus@07.10.2004, 15.32
Jeg må begynne helt på nytt  pga at jeg kjøper eu pakka...   no drit at jeg ikke får lov til å importere
COP
113706​
Du må ikke importere Cop Us versjonen da :p
Enten kjøper du det på internet eller drar du bare til nærmeste spiderman butikk.

Us CoP

kjøpe på internett=importere siden man kjøper fra usa..

pluss at spiderman ikke er noe sted i nærheten av hvor jeg bor..

fordi jeg er 14 år og foreldrene mine har altfor mange unskyldninger er uansett best å bare kjøpe eu versjonen.. da slipper jeg å bruke masse peng på import..

Vel Luzifer, Spiderman i Drammen regna med å ikke få det inn før et par dager seinere, og vi gadd ikke vente så lenge.

Så, noen her som er på Hades nå eller? Kunne ha godt av flere norske i linkshellet ;)

Opprinnelig skrevet av Zyrus the Virus@07.10.2004, 20.22
fordi jeg er 14 år  og foreldrene mine har altfor mange unskyldninger    er uansett best å bare kjøpe eu versjonen..   da slipper jeg å bruke masse peng på import..
113852​
Det er jo faktisk billigst å kjøpe og nedlaste det via nettet.

Hmm. Lurer på om jeg skal begynne å spille igjen. Da burde jeg riktignok kjøpe Chains of Promathia. Final Fantasy XI var liksom et greit spill å ha når man ikke hadde noe å gjøre. Og starter jeg nå, så har jeg fortsatt min gamle karakter ved navn Timon (tror han er lvl 9 - snart lvl 10). Virker i hvert fall som det er mange som spiller det nå. Veldig mange.

Er det slik at om man fortsetter å spille, så kan man bruke den samme serveren jeg brukte tidligere (Titan)? Eller må jeg da få noen til å kjøpe Worldpass?

Hvis du har sletta accounten din så må du ha nytt wp, Hvis du ikke har sletta den, skal den ligge der fremdeles.