Firmware 2.40 til ps3 sluppet (og så trukket fordi den drepte maskiner)

Det går an å sende meldinger, trenger du virkelig noe annet enn det? Eller har du så lite tid at du ikke kan skrive noe så enkelt som "Warhawk?", eller noe sånt, og se om du får svar, mens du spiller? Det kreves ikke så altfor mye av deg.

Kids today... :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, uff. Beklager, blir liksom litt stusselig å kritisere Sony for at de fortsatt ikke har klart å få den fine brødboksen sin opp på nivået til en to år eldre konsoll når det gjelder online. Det blir å sparke nedover.

Lodin

Der Waaaah
Ihvertfall er shizzelet aktivt nuh, for to minutter siden. Fint at jeg ikker får maskin før på fredag eller noe siden det sikkert trenger litt nødpatching. ^^

Noen som vet hvordan jeg kan få trophies i Buzz quiz tv?
det er jo ikke kommet sånn mappe i trophies en gang:(

hæ?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva med EVE-oppdateringen som sletta viktige systemfiler på harddisken din sånn at du ikke lenger kunne starte Windows? Synes ikke den var så verst heller. Sånn ellers så kicker PS3-en min versjon 2.40 nå og det eneste problemet var at jeg ikke fikk patcha Super Stardust. Løsningen ble å laste det ned på nytt, for så å laste ned patchen uten stress. Bortsett fra at patchen var 150% så stor som selve spillet, da. :gnoh:

Hmmm, jeg fikk nå oppdatert for noen timer siden, og maskinen funker like fint som alltid. Synes denne ingame XMB funksjonen kunne blitt strippet noe ned, for mesteparten virker jo ikke uten å avslutte spillet. For ikke å snakke om at den er litt treig... i hvertfall under MGS4.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Patchet Stardust jeg og, og fant ut at spillet nå hadde fått en easy mode! Klarte endelig den andre planeten, men døde på tredjeboss (tre liv, poff!).

Lodin

Der Waaaah
Kan jo nevnes at hvis du er en av de som er så uheldige å ha fått en død maskin så fins det en løsning. Ta ut harddisken, sett den inn i en PC og formater den. Riktignok mister du alle saves og andre ting, men den vil funke. PS3en vil formatere den en gang til og du blir ført til forrige oppdatering. 2.36 eller hva det var.
Ennå ikke no ord fra Sony om når de får fiksa dette eller hvordan de kompanserer utsatte brukere. Min spådom er en gratis kopi av Lair. :gnoh:

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hva med EVE-oppdateringen som sletta viktige systemfiler på harddisken din sånn at du ikke lenger kunne starte Windows? Synes ikke den var så verst heller.
Hahaha, den hadde jeg faenmeg glemt. Klassiker. :D

Lodin

Der Waaaah
Nei vent, ifølge tråden på PS3-bloggen får man noe enda bedre enn Lair når man sender inn maskina. Man får en regning på 150 dollar. :ler:

Gleder meg til jeg får meg en så jeg endelig kan føle åssen det er å leve.

Tittelen på tråden er vel noe på kanten av anti-Sony? Den ødelegger jo ikke maskinen... den gjør bare data på harddisken korrupt. "Drepte maskiner" antyder jo at maskinvaren ble ødelagt, noe den ikke gjør.

Om du kobler den til en PC/Mac så er det også fullt mulig at du får kopiert mesteparten av dataene, hvis ikke du er dum nok til å ta formattere før du prøver. Om du ikke har noen mulighet til å gjøre dette selv, så er det veldig liten sjanse for at det ikke finnes noen lokale pc-spesialister som kunne gjøre dette for deg mens du venter.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Og alt det bare fordi man ville oppdatere firmwaren til en skuffelse som ikke levde opp til hypen. This is living osv hehe.

Anti-Sony, jeg veitafaen, tror ikke vi har noen policy her på forumet om å være så snille som mulig med et stykke forbrukerelektronikk. We calls'em like we sees'em.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
StarEye har et godt poeng, da. Man har bare seg selv å takke hvis PS3-en går føyka etter denne patchen.

Lodin

Der Waaaah
Er ikke filer og mapper helt monglete satt opp på PS3en a? Som i at det er litt vanskelig å finne ut hvor MGS4 savene ligger så man kan backe de opp.

CyberK

Finner ikke på noe.
Og hvem på Spillegals forum er det egentlig som ikke har nok plass på PC-harddisken til å ukritisk backe up alt som er på en PS3? ;)

HVA????

Noe feil med nye updaten? Hva skal jeg gjøre? Jeg lasta den ned og alt virker bra!! :(