[Multi] Fission Mailed: Metal Gear Solid 5-tråden.

#22
Glær meg til begge deler jeg og, men jeg tror vi skal belage oss på at det kan ta tid før vi overhodet ser noe som helst til MGS5. "Hovedspilla" i serien er kjent for å ta tid å lage. Først ut er Revengeance, og så får vi se om vi har MGS5 i hånda om to tre år tidligst.
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Jeg tror Metal Gear 1 og 2 fullstendig remaka som et nytt spill kunne funka. Mesteparten av storyen der er uansett så vag og dårlig fortalt at de kan finne på omtrent hva som helst og det er en del av serien som fortjener bedre. Bortsett fra bitene med ugla og hamsterne, de må de beholde.
 
#24
Hadde vært jævlig kult det. inb4 første del av spillet så spiller du som GrayFox og alle bare ånei hvor er snake da ;'0

Fortsetter de fra fire så håper jeg i hvert fall at Raiden har strøket med evt. bestemt seg for å fokusere på familien og holder seg borte fra spillet. Likte han langt bedre som en naiv rookie, og det hadde holdt med at han bare var litt mer rutinert og litt sur pga hendelsene i 2, enn en komplett 180 cyberninja-fanservicen som snakker i et dystert tonefall. Tåler det ikke.

Håper også at de kaller spillet Metal Gear 5olid. Hipt.
 
#25
Vil like innlegget ditt fordi Metal Gear 5olid, men da liker jeg også en post som ikke liker at Raiden er den andre generasjonens Gray Fox.

Dette er en sånn problemstilling jeg håper MGS5 vil ta opp.
 

demake

Seksuelt godteri
#28
Nei, virkelig. Raiden er en soper og jeg hater han.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#29
Raiden var en sytejævel mens Gray Fox var veldig mystisk og dyp, og dessuten er Raiden homofag ææææh.

Skal uansett spille MGRising fordi det er det nærmeste jeg kommer å spille Gray Fox.
 
#30
Jeg digger Raiden! De som hater han er noe jævla soper...
 
#32
Raiden var en sytejævel mens Gray Fox var veldig mystisk og dyp, og dessuten er Raiden homofag ææææh.

Skal uansett spille MGRising fordi det er det nærmeste jeg kommer å spille Gray Fox.
Special Missions :eng:
 
#33
Vil like innlegget ditt fordi Metal Gear 5olid, men da liker jeg også en post som ikke liker at Raiden er den andre generasjonens Gray Fox.

Dette er en sånn problemstilling jeg håper MGS5 vil ta opp.
En annenrangs kopi av Gray Fox og en grøftekjørt Raiden. Synes han er kurant i 2. Gjør jobben som kontrasten til Snake. Skyter måker og blir pissa på osv. Og det er jo forståelig at han i 4 etter alt som har skjedd nå endelig har blitt en hardass soldat, men at Kojima på død og liv skulle skrive inn en enda verre fansvervice enn hva han gjorde i 2 er utilgivelig. Ødela Raiden totalt. Imponerende at han klarte å få til en fyr som var enda kjipere enn Vamp dog. Creds.

Grey Fox er for øvrig tidenes spillkarakter. No contest all winner.
Er det noe jeg har mer lyst på enn remakes av MG1 og 2 så er det et spill dedikert til han. Spilt hele backstoryen hans liksom. Kunne kalt det Metal Gear Solid: Grey Fox's Anatomy haha kødda da ;P
 
#34
Kødder du med meg. Gray Fox er awesome og alt, men han mister ikke en hel arm, stopper et helt tankerskip med bare kroppen sin like etterpå, mister den hele andre armen etter det, og går så psykisk av veien mens han fikserer på at han til og med ble født på en regnfull dag—før han plutselig, etter at Snake snubler inn i en umulig situasjon, kommer frem med sverdet mellom tennene og bare, "I'm lightning (uttales selvfølgelig Raiden på Engrish), the rain transformed." Og ingenting med Raidens oppførsel i 4 passer dårlig overens med 2. Han vi spiller mesteparten av Sons of Liberty prøver å være noen han ikke er, og når han i slutten tar opp sverdet og blir seg selv igjen, samtidig som vi nå vet om hans fortid som kaldblodig barnesoldat, en fortid han deler med Gray Fox—så er det etter dette det samme mennesket som vi møter i Guns of the Patriots. At alt Raiden spiller på Gray Fox, og Peace Walkers Huey ikke bare er Big Boss' forskervenn, men også har samme personlighet, og ser helt lik ut som Otacon, er ikke fanservice. Det er en, beklager virkelig, men—estetisering av seriens gjennomgående interesse for hvordan den ene generasjonen preger den neste. Ikke bare når det gjelder genetikkdrøftningene til det første MGS, og memetikkinteressen til det andre, men også alt dette med The Boss' arv som alle Big Boss-spillene er sånn opptatt av. Fanservice er Meryl og Johnny Sasaki som ruller rundt på gulvet og kliner i et kvarter mens de dreper tusen folk.

Føler jeg.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#35
Meryl og Johnny-sekvensenen er den jeg hater aller aller mest med hele verden og alle dens problemer. Jeg døde i buksa mi over hvor tacky det var, også det jævla bryllupet som skjer RETT etter slaget er over. Hathathathat.
 

demake

Seksuelt godteri
#37
Denne tråden minner meg på hvor hinsides rævva MGS er. Takk.
 

Lodin

Der Waaaah
#39
Jeg syntes Meryl og Johnny-sekvensenen var utrolig sjarmerende.
Og så ble de gift og hu hadde apenever.
Og så...