Synes det høres ut som det er foreldra det er no alvorlig galt med i dette tilfellet. :blunk:
Selge PS2'n til gutten, leggje heile historia ut på nettet osv.
Sjøl er eg 14 år og eg kunne ikkje vore innem på tanken av drikke øl/vin til faren min då eg var 13. Men dette er pga. oppdragelse.
Foreldra har gitt ungen ein jævlig oppdragelse når han finner på sånt og det betyr med andre ord at det er dei som er idiotane.
Dessuten handler det litt om å sette seg inn i situasjonen til gutten også.
Det er ikkje like lett for alle å styre unna sånt når ein er ung og nyskjerrig.
Hadde denne gutten fått andre foreldre ville dette antakelig ikkje skjedd.
Faen ta sånne foreldre.
Og når er vi er inne på aldersgrenser så er eg enig med LocoLennon. Det handler om kven som BØR sjå det også. Ein gutt som fort blir skremt av vold og blod og kanskje til og med er OVER 15 år bør ikkje sjå ein 15 års film.
Når eg var 12 år såg eg Pearl Harbor (15 år grense) og føler på ingen måte at eg har tatt skade av den filmen. Btw, det er ein elendig drittfilm... men det har jo ingenting med dsaken å gjere. I den filmen var det "SKYT, SKYT,. SKYT... snakke, snakke, snakke... SKYT, SKYT, SKYT" heile tida og masse blod og dritt.
Bror'n min såg Eraser (18 års grense) då han var 13 år til og med. Eg trur ikkje han blei særlig skremt av den eller tok no'n skde, men eg trur han synes den var litt ekkel likvel. Eg trur egentlig ikkje han burde ha sett den heller ut i frå kva han har sagt om den.
Med andre ord: Aldergrenser er ikkje lover som du ikkje kan bryte, men som regel noe som er høgst anbefalt. Du blir ikkje satt i fengsel av å sjå ein 18 års film når du er 15, men du vil sannsynlegvis ikkje føle deg bedre. Heller tvert i mot.
Btw, er forresten heilt og fullt enig med LocoLennon av alt han har sagt om PS2 saken. Er så forbanna bra sagt!