Forsida

#1
Jeg kom til forsida (endelig!), og så øverst en liten greie hvor det sto at sida ikke var pen i Opera. Da åpna jeg sida i Avant Browser og IE, men sida var lik (bortsett fra ikke pen i Opera-teksten, såklart). Hva er det som er forskjellen?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#3
Der er noe småtteri, som f.eks. tekst som ikke skal være understreket, men som allikevel er det, samt noen mindre grafiske feil. Men andre ord fullt brukbar i Opera, men ikke perfekt.
 
#4
I min Opera blir det helt føk'd up, ingen av rammene sitter der de skal :p
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Du må sette opera til å identifiserers som IE (F12+6) Ellers går jeg ut fra at du har 7.50 eller nyere.
 
#6
Ting ser feiende flott ut i min opera.

Bortsett fra en ting:

FÅ VEKK DEN STYGGE RØDE BANNEREN!
 
#9
Internet Explorer er ikke den beste nettleseren å bruke i alle sammenhenger. Iallfall ikke om du bruker en på Mac :p
Da er faktisk mye av teksten utenfor der den egentlig skal være, og ikke minst så er rammene rundt selve forsida borte. Men det er på Mac, på Voss :p
Men allikevel ;)
 
#10
Opprinnelig skrevet av Skoen@22.09.2004, 14.22
Internet Explorer er ikke den beste nettleseren å bruke i alle sammenhenger.
106488​
Er det noen som har sagt det da? :ehm...:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Opprinnelig skrevet av Skoen
Da er faktisk mye av teksten utenfor der den egentlig skal være, og ikke minst så er rammene rundt selve forsida borte. Men det er på Mac, på Voss
På Mac i Kyrksæterøra ser derimot siden helt fin ut.
 
#13
Opprinnelig skrevet av kakarlsen@21.09.2004, 22.49
Du må sette opera til å identifiserers som IE (F12+6) Ellers går jeg ut fra at du har 7.50 eller nyere.
Jeg har 7.23 :flau:
*Oppdaterer Opera*