Forslag til endringer

#21
Hva med å fjerne fordypning, også plassere en egen WoW-seksjon under rollespill? Om det går an å ha både en seksjon til og vanlige emner under en seksjon, da...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Egen MMORPG-seksjon synes jeg kan funke greit. Det er en del som diskuterer f.eks. Final Fantasy XI også, og da kan man på en måte samle alt sånt. Og jeg, som ikke er interessert i MMORPG, kan holde meg unna. Kjekt! :)
 
#23
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@21.04.2005, 17.04
Så ... hva sieru, revvy?

Uansett. En MMORPG-seksjon hadde fungert helt fint, synes jeg -under fordypning.
209554​
Ehm.. jeg er enig med GarlandG. ^_^
 
#24
Hva er det som gir WoW rett til å ha en egen seksjon? Skal vi ha en for CS, Doom 3 og Half-life også da, kanksje?

Nei, WoW topics klarer seg fint nok i fordypning.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#25
WoW er en MMORPG, og har derfor mer dybde og diskusjonsverdighet enn de spillene du nevnte.
Lag heller en seksjon for MMORPGs, det er greit at WoW er populært, men det er massevis av bra MMOs ute nå som godt kan diskuteres, EVE online f.eks.
 
#26
Men de ligger vel ipb skins gratis tol nedlasting mange steder på nettet, gjør det ikke det? å det må jo være noen av de som kan funke.
 
#27
Som sagt, det hadde vært best med en MMORPG seksjon under Fordypning. En egen WoW seksjon blir litt voldsomt, merker allerede at The'WoW Flame blir svakere. Ikke missforstå, WoW er et bra spill :D
 
#30
Maren lurker fortsatt på forumet. :D

Som Maren, altså ...