Forslagskasse Forslagskasse Forslagskasse

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#1
Ja, med ny diktatornytt styre følger en ny æra med mange forventninger (eller?).

Det blir ikke før et stykke uti januar at vi kan gjøre noe som helst da det er en god del å sette seg inn i for å få gjort noe med forumet, men i mellomtiden er det bare å komme med forslag til ting dere gjerne vil ha eller savner. Problemstillinger vil prioriteres basert på omfang, dvs hvor mye tid og arbeid som vil kreves, og hvor "viktig" det er. Sistnevnte er selvsagt ofte subjektivt, men det er f.eks. kjekkere at avatarer fungerer skikkelig enn at klokka vises på en litt annen måte.

OBS: Vær spesifikke. Ett forslag som ble nevnt på irc er "fiks klokka", men for å gjøre det lettere hadde det vært kjekt om noen utdyper om hvordan den skal fikses. Jeg har aldri brydd meg nevneverdig om klokkeslett på innlegg, så jeg aner ikke hva som skal gjøres.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#3
+1

og dropp de derre dritstygge rammene rundt dem, de vi har nå.
 
#4
fiks avatara
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Det med klokka tror jeg bare kommer av at forumklokka pleide å være på etterslep før, da vi hadde 1337-tråden. Og timestampet på postene her, står jo bare "xx minutes ago" som siden blir omgjort til dato. Dette er veldig viktig.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#7
Ja, fiks klokka. Gjør at den viser dato og klokkeslett uansett når det er posta.

Forresten artig at det står "6 minutter siden" og "1 minute ago".
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#9
Neivetdumeghva, da børster jeg støv av den gamle drittgreia med glorete farger som skjærer deg i øya hver gang jeg poaster.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#10
Hva med no sånn derre tilfeldige sitater fra siste døgnet et eller annet sted på forsiden?

Langvatar

Og bice urn!
 
#12
Dagens Drops må med på forsiden. Gjerne Vantina også, om det ikke blir for old.

Neida, men på en seriøs note: fiks klokka
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#16
Ja, fiks sånn at det går an å få Superprisen for brahet og agurk uten å være medlem i femti år.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#18
pai må forresten tilbake så fort som mulig