Forslagskasse Forslagskasse Forslagskasse

#41
En forside som viser at det ikke bare er søppeldiskusjoner på forumet, gjerne med lenker til aktuelle sider i forbindelse med temaene som diskuteres, kan bedre rekrutteringen noe. Fordi jeg prøver å være kamerat, kan man jo prøve å få til en avtale med Spillborring, slik at vi kan promotere hverandre. Gjerne også med en bildestream med utvalgte bilder fra treffene våre, og lenker til videoer lagt ut av SG-medlemmer. Forsiden kan også gi tilgang til de ulike SG-novellene, samt ha ting som "Månedens medlem" eller "Månedens mestpostende" eller "Månedens innlegg", som viser SG fra en hyggeligere side.

Og kanskje vi kan åpne generelt-delen for lesing for medlemmer med færre enn tyve innlegg?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#42
Hva med en mulighet til å se hva du har like'a? Kan blant annet være kjekt når årets sitat og sånt skal kåres.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#43
Og for å avsløre korrupsjon da.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#44
Øh, det går an allerede. Gå inn på noens profil og klikk på "Recent Activity". Vet ikke hva den heter på den jalla norskoversettelsen.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#45
Du mener man skal bla gjennom hele den lista for så sile ut likesa? Too much effort.
 
#46
Fra filmtråden

PS: Hva med å skru av preview så enkeltmennesker ikke kan justere resultatet på vegne av hele forumet, bare fordi de liker en annen film på listen bedre/ikke vil at den skal score bedre en x/grunn. Man vet vel om man liker en film eller ikke uansett hva andre tenker om den?
Evt legge til en "Jeg avstår fra å stemme i denne pollen" så de som ikke vil stemme også kan få sett resultatet? Ellers kommer jeg ikke på noen grunner til å ha poll result preview.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#47
Jeg undersøkte litt ang. polls og jeg så ikke store mulighetene til å endre slike spesifikke ting ut av boksen, men det lar seg jo gjøre når jeg får gravd meg litt mer ned i hvordan forumet fungerer på innsiden.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#48
Til info: Det har kommet en ny versjon av forumsoftwaren der en ny søkegreie er blant featurene. Jeg blir ikke å oppgradere forumet før jeg får satt opp forumet på ny host med eget testmiljø, men det kommer. Mer info følger.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#50
CyberK Skrev det jeg skulle skrive. Jeg foreslår at slike ting slås hardt ned på og at han får en permban umiddelbart.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#52
Hva med et eget underforum for spillutvikling?

Det er kanskje noe å tenke på siden mange her sysler med det, og hvis man har et sted å diskutere sånt kan det hende det tiltrekker flere medlemmer og interessante diskusjoner om det å lage spill/ståa i spill-Nårge osv.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#54
:eng: Den tråden her driter jeg i, så jeg vil ikke vite at den eksisterer.

Jeg støtter forøvrig ikke det forslaget.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#56
Det er derimot et bra forslag.
 

Javi

elsker dette landet
#57
sheriffen skrev:
Er det mulig for å få en favorite-knapp på hvert innlegg sånn som på twitter? F.eks vil det være gull verdt å dra frem innleggene man liker aller best når året skal oppsummeres med prisutdelinger og det er umulig å finne noe som helst med søk.
Støtter opp om denne.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#59
Det er i mine øyne stor forskjell på å ha noe som favoritt kontra det å gi en post en like. Ikke det at man ikke kan gi en jævlig bra post en like, det er jo bare bra det. En like kan også være en måte å svare i en post på istedetfor å skrive FETT, eller noe annet, med mindre man gjør det bare for å virkelig understreke noe.
get to the point, Jonathan.
Favorites er mere for din egen del. Det blir vel, mest sannsynlig ihvertfall, ingen counter-greie på favorites som med likes. Selv om det sikkert er hyggelig for personen som har skrevet posten får beskjed om at noen har favorisert den, noe som også oppfordrer til videre god posting.