Forslagskasse Forslagskasse Forslagskasse

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er mange å velge mellom, og man slipper å kunne noen om webkode. Dette er én av skjermene man bruker:

farger.png


Denne setter hovedfargene som gjenbrukes overalt på forumet. Som dere ser er ikke alt blitt tatt i bruk, da mange har like farger. Det jeg mente med at det er best å gjøre det i lag er at man ser det lettest ved å fikle og se. Ellers kan man også justere på absolutt alt individuelt også. F.eks. ble den ene lysegrønne fargen brukt til å skrive "Viser 1-20 av 4480 tråder" nederst på på siden. Bakgrunnsfargen på det elementet er også grønn, så jeg måtte endre på det spesifikt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
ANIMERTE LANGVATERER BUGGZ HVOR ER DE.
 

Terje

mostly harmless
Skjønner det er kødd men stemmer like godt nei til animerte avatarer først som sist. De er bare et irritasjonsmoment i sidesynet mens man prøver å lese.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men ja, smelle opp sandbox sånn at man kan mekke sine egne herligheter og slipper å krangle om fargebruk og fast eller objektivt feil bredde? :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Altså, jeg har da ikke sagt noe imot fast bredde, jeg skal smelle det opp, jeg bare prøvde å hinte til at du kan gjøre browservinduet smalere for å oppdage hva responsive design går ut på. Helt inn.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jo, takk. Jeg veit hva det er. Men. Ja.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Se der. Noen som ikke vil ha dette? Trenger vi å dele det opp i to valgbare styles?
 

demake

Seksuelt godteri
Endelig kan jeg bruke et helfigurbilde av Boltzmann! Takk, Buggz!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Kall meg gammeldags og jævlig, men det erså jævlig tungvint å lese når siden blir like stor som browservinduet. Gjøre vinduet mindre? Nei fy faen.
Eventuelt lag to stiler. En riktig (fast bredde) og en gal.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Endelig kan jeg bruke et helfigurbilde av Boltzmann! Takk, Buggz!
"Jøss se der ja, demake har tydeligvis endra avatar til noe abstrakt 3D-framstilling av et molekyl eller noe, ser det ut som"