Forumet er tregere

#1
Etter dere skiftet host til forumet så synes jeg hele forumet gå tregere. Spesielt når jeg skal poste innlegg så bare står den å venter etter jeg har trykt for å legge inn innlegget.

Vet ikke om det er kun her det er noe rart eller om dette gjelder for andre også.
 
#4
Det er drittregt for meg om dagen.


Kanskje fordi jeg har modem nå ...
 
#5
Jau. Det går treigt.
 
#6
Av en eller annen grunn så er det slik at når jeg trykker "mark all forums as read..." så blir de ikke det. Når jeg trykker på "Vis nye innlegg" er de der fortsatt. Det begynte idag :blunk:

MoFo2
 
#7
For meg varierer det veldig. Før var det alltid et emne hver gang jeg var inne som ikke ville vises. Det har sluttet etter at dere byttet host, men noen ganger nå så står den bare og surrer når jeg skriver skal legge til svar, og når jeg lukker og går inn igjen er svaret lagt til. Merkelig, men ikke verre enn at jeg kan leve med det. Selve forumet er mye raskere ihvertfall.

Edit: denne gangen ble svaret lagt til med en gang, så det varierer visst også.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Shigsy@05.02.2005, 16.39
Merker ingen ting til det jeg. Virker heller litt raskere  ;)
173464​
Ja, jeg synes heller ikke det er så stor forkjell, men det har i alle fall ikke blitt noe tregere.

Edit: Jeg måtte vente i 43 sek. før jeg fikk lagt til dette innlegget. Det varierer visst veldig.
 

Sancti

Terrorkatt
#9
Opprinnelig skrevet av MoFo2@05.02.2005, 15.44
Av en eller annen grunn så er det slik at når jeg trykker "mark all forums as read..." så blir de ikke det. Når jeg trykker på "Vis nye innlegg" er de der fortsatt. Det begynte idag  :blunk:

MoFo2
173471​
Det skjer her også... Det vil si, når jeg har merket dem som lest og trykker på "Vis nye innlegg" igjen, så kommer bare de jeg ikke har lest opp. Men hvis jeg lukker siden og går inn på forumet på nytt, så står de som ulest på forsiden igjen.
Har også merket at det går tregt.
 
#10
Hos meg er det helt greit. Hvis jeg legger godviljen til, så virker vel forumet en smule raskere enn før dere skiftet.. host, server eller hva det nå enn var.

Forumet er helt greit.

E: Men fyfaen så treigt det går fra du trykker "Legg til Svar" og til du får se innlegget ditt igjen.
 
#11
Jeg merker også at det går litt treigere enn vanlig. Problemene begynte i går kveld tror jeg. Har testet med IE, Opera og FireFox, så det er ikke nettleseren min sin feil. "Legg til svar" tar evigheter, som Revan påpeker.
 
#12
Mye av forumet har gått jævlig treigt i det siste, men det er ikke alltid. Brukte nettopp over ett minutt på å åpne en post. Dette er vel litt for mye? :p
 
#14
Endrer seg veldig. Noen ganger tar det en evighet å komme inn på et emne eller et delfora, og noen ganger tar det vanlig tid.
 
#15
Samme til meg... enkelte ganger går det laaaaaaang tid før jeg får lagt inn et svar.. S:
 
#18
Jeg ender ofte med å sitte i opp til 5minutter (som er hvor lenge jeg gidder å vente) på at et emne skal komme opp... så ja, forumet går tregere
 
#19
vel å merke.... frumet går JÆVLIG mye treigere!!
tar jo en evighet å legge til nye innlegg, og i tillegg er det et evig herk at jeg må logge inn hver gang jeg kommer innpå sida....
 
#20
Enig med Frenzy. Brukte nettopp 5 minutter på å legge til et innlegg :mad:

Bruker du Opera Frenzy? Da kan du bruke noe som heter "tryllestaven", den lagrer passordet for deg. Så slipper du å logge inn hver gang du besøker forumet :tommelopp: