Forumet er tregere

#62
Merkelig. Her på hjemme PC'en går det treigt, mens på skolen er det ingen problemer. Men så har jo høyskolen i Ålesund, en überrask linje, kanskje det er derfor.
Men har jo 0,85 megabits linje her hjemme, så skulle ikke ta 5 minutt å legge inn ett innlegg liksom...

Et eller annet som ikke stemmer.
 
#63
Også off-topic: Jeg får heller ikke logga meg på MSN. Det må da være noe, i og med at noen klarer det.

:ehm...:
 
#64
Revan; det er nok noen i famillien din som konstant laster ned noe, prøv å trekk ut nettverkskabelen på familliepcèn, og sjekk.

For 2 min siden brukte jeg nesten 3 minutter på å legge til en post....
 
#65
Tid skal problmene bli fiksa?
tar en en god stund å legge til nye innlegg og oppdatere sider! :ehm...:
 
#67
Hei. Dette gikk jo homotregt fra den søte 2 MB-linja jeg homser meg på nå. Homseri?
 
#69
Går treigt her og... tok meg en evighet å laste dette emnet! Huff! :( For meg tar alt lang tid, ikke bare posting.

Edit: Særlig posting. Kanskje det er homser som eier serveren de har SG på, Kozeloz? Hva tror du?
 
#72
Oversettelse: Yggdrasill bruker 13 minutter og 53 sekunder på å laste spillegal. Det går ikke like tregt for meg, men rimelig tregt når jeg skal poste. Men det varierer. Jeg hører iallfall på Glass Prison nå, og dette innlegget ble først ferdig.
 
#73
Har merka at det går dritt treigt. Det er kjipt. Ja.

Jeg bruker Opera (den beste dah lizzom) og her går det treigt som... som... Ok.
 
#74
I dag da jeg skulle på spillegal tok det lang tid å laste ned bare forsiden. :( (to ganger!)
Jeg gidder ikke mer! :mad:
Da jeg kom på s. 3 på nye inlegg og skulle tilbake på s.1 tok så lang tid at jeg prøvde på nytt, men hva sjer?
Jo, det står fullført der nede på sjermen men jeg står fortsatt fast, så jeg prøver en gang til... og hva sjer da? Den er blitt treg igjen!
Jeg blir forbanna! :mad: :mad:
Det kommer sikkert til å ta langt tid å legge til denne posten. <_<
 
#75
Det er veldig opp og ned hos meg.

Noen ganger zooomer jeg inn som jeg skal med min 2.4 mb linje, andre ganger skulle man tro jeg hadde 52k.
 
#78
Nå kom jeg inn på forumet og denne tråden på rekrodtid! *Fest*

Edit: Jeg la til svar på bare 3-4 sekunder også! :trollmann:
 
#79
når jeg driver med tabbed browsing av forumet tar det sinnsykt lang tid og legge in svar