Forumet husker dere!

#1
Jepp, dere leste rett. Fra nå av skal forumet huske dere når dere returnerer slik det en gang i tiden gjorde. Grunnen til at det ikke gjorde det en periode var en bug i IIS / PHP for IIS. Dette ble fikset ved at jeg flyttet forumet tilbake til domeneshop, dog vi venter fortsatt på at domeneshop skal ordne mysql-serveren sin slik at jeg kan flytte selve databasen over. Da vil vi også bli kvitt den ekstreme tregheten vi opplever nå. Regner med at det skal være fikset innen helgen er over. Enjoy!

Edit: Denne helgen kan forumet være ustabilt og gå ned uten forvarsel. Dette er fordi vi jobber med å flytte over databasen.
 
#3
Wohoo!

Det er et skritt i riktig retning, og denslags skritt kan vel alle sette pris på?

Flotters :tommelopp:
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Huzzah og alt det der!
Kunne sikkert sagt noe om at det faenmeg var på tide, men velger å ikke gjøre det.
 
#6
Sånn, da er forumet oppe igjen. Vi hadde litt problemer med databasen, men alt skal være i orden nå. Stoor takk til Wartech som midlertidig hoster mysql-databasen vår inntil mandag. :)

Den ett-sekunds-delayen som er på hver side nå forsvinner også på mandag.
 
#8
Er det bare hos meg det kun kommer opp et par emner når jeg trykker på "View New Posts"?
[/b]
Nei, men det er vel fordi det ikke er så fryktelig mange nye poster? Det kan også ha noe med cookies å gjøre. Jeg tror hvertfall det skal komme flere etterhvert som folk poster.
 
#9
Før var det slik at alle emnene var der, men de var rangert etter sist noen skrev noe i dem. Jeg ser nå at det begynner å komme inn emner der når jeg selv går og ser igjennom emnene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Hoi. Koschli at du fant det ut. :)
 
#11
Si gjerne også i fra om dere finner noen bugs (og da helst i punktliste for ordens skyld).
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#12
Hadde det vært en idé å forandre på linken på forsiden? Hvis man trykker på «forumet» på forsiden kommer man fortsatt først til forum.spillegal.no.

Ellers gledelig at kjeksproblemene er fikset.
 

EagleJin

Bear Necessity
#13
KUlikuli.. Mangler vi bare å få tilbake det grå skinnet da :svette:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Sånn ellers, en makro jeg fikk ideen til etter å ha lest trådtittelen:



Holdt den spoilerfri for de av dere som ikke har spilt Thief 3 enda. ;)
 

Halky

Veteran bruker ;)
#15
Hmm bare en ting her, de Annonsene dere har her, eller i hvertfall den ene, nemmelig TBC games.
Siden den Spiderman linken funker jo helt fint.
Men den TBC games linker funker jo ikke, siden den siden er nedlagt og man kommer bare til ett annet selskap som har drivet siden eller noe.

Så kunne jo ha vært en ide om og fjerne den kanskje i fremtiden? Ikke at den er i veien for meg eller noe, men den funker jo liksom ikke, eller den representerer en side som ikke lenger eksisterer.

Bare en tanke.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#16
Sånn ellers, en makro jeg fikk ideen til etter å ha lest trådtittelen:
[/b]
Og til glede for nye lesere, en assosiasjon jeg (og trolig ingen andre) fikk av å se et av bildene på forsiden:




Reidar Helliesen fra Fagerstrand på TV2 er en person det ikke er behagelig å bli minnet på hvem er og hva står for.
 
#17
Er det bare jeg som får "storebror ser dere" assosiasjoner av emnetittelen? :ehm...:

...eller er det blitt ut å kritisere ledelsen nå? :(
 
#18
Herlig. Nå må dere bare ordne forumet slik, så blir det bra:

- Microsoft
- Sony
- Nintendo
- PC

- Nyheter og rykter
- Generelt om spill
- Kjøp, salg og bytte

- Bompiprat
- Film og TV
- Musikk
- Om Spillegal (fra/til)
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#19
Svært enig med Ebriosus. Forumoppsettet funker ikke slik det er i dag.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#20
Herlig. Nå må dere bare ordne forumet slik, så blir det bra:

- Microsoft
- Sony
- Nintendo
- PC

- Nyheter og rykter
- Generelt om spill
- Kjøp, salg og bytte

- Bompiprat
- Film og TV
- Musikk
- Om Spillegal (fra/til)
[/b]

Seconded.