Forumet?

#1
Ok, nå som forumet har vært oppe litt (ett døgn eller no sånt) på den nye hosten, er det noen som har støtt på bugs eller andre ting de vil nevne?

Jeg kan også nevne at neste generasjons spillegal begynner å ta form, men noen dato tør jeg ikke spekulere i av praktiske årsaker :p
 
#2
Noe jeg akkurat merka er at jeg ved et tilfelle ble logga ut når jeg trykka på "vis nye innlegg"...
merkelige greier...
 
#4
Opprinnelig skrevet av Baku@02.02.2005, 20.41
Har ikke møtt på noe bugs eller noe nei, men det føles ut somdet gårmye raskere.
172238​
Jepp er ca 5-7 ganger så raskt nå som tidligere.. Bare i genereringstid på hver side sparer vi ca 3600 timer i året, hvilket tilsvarer to årsverk for en normalt arbeidende person.
 
#5
Forumet virker helt fint det, litt raskere en det forrige.

:)
 
#7
Det er MYE raskere enn på den gamle hosten. Håper vi kan bli fornøyd denne gangen.
 

EagleJin

Bear Necessity
#8
En ting som er småirriterende er at jeg må logge meg inn for hver gang jeg åpner siden. Er ikke noe galt med cookies (tror jeg..). Funker fint på andre foraer.

Ellers.. Knall med hastigheten! Merker en helt klar forskjell fra tidligere.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#9
Har ikke merket noe kluss og tjobing enda, nei. Digg med ny host, da farten er optimal. :)
 
#10
"Det funker fint på andre fora"

Forum - Foraer?

Uansett. Mye raskere ja, det merkes godt. Har ikke sett noen buggs enda.
 
#14
For opplysningen har de skiftet til ServeTheWorld, som er den hosten jeg har brukt for mine sider i snart 2 år nå, og STW er ganske stabile etter min mening, billigere enn Domeneshop er de også :tommelopp:
Forumet går ikke nevneverdig raskere, men det er fordi jeg har en rask linje og at forumet gikk ganske raskt i utgangspunktet :)
 
#15
Opprinnelig skrevet av Skoen@02.02.2005, 23.12
Forumet går ikke nevneverdig raskere, men det er fordi jeg har en rask linje og at forumet gikk ganske raskt i utgangspunktet :)
172323​
Jo, før var gjennomsnittsgenereringstiden per side ca 1 sekund, nå er den på 0.15 ca (står nederst i høyre hjørne). Irriterte meg fælt over det lille sekundet jeg måtte vente hver gang jeg trykket på en link før det skjedde no før :mad:, men nå er det chill :D
 
#16
Opprinnelig skrevet av eivind2k@02.02.2005, 22.42
"Det funker fint på andre fora"

Forum - Foraer?

Uansett. Mye raskere ja, det merkes godt. Har ikke sett noen buggs enda.
172280​
Et forum, flere fora. Uansett, så merker jeg ikke noe spesielt med ny host, men det virker som flere drar nytte av det. Bare et nytt skin, og vi er i gang.
Sabrina er best, by the way.

 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#17
Forumet er mye mye raskere nå enn det var på den gamle.
Husk barn, ta kneskålene på de som leier ut de gamle serverne før dere bytter!
 
#20
Huff, begynner å gå skikkelig lei av dette skinnet.

Vi får bare klage mest mulig så kommer det nok.