Forumet?

#23
Opprinnelig skrevet av Shigsy+03.02.2005, 19.59-->
<!--QuoteBegin-Hyulvinji
@02.02.2005, 21.25
En ting som er småirriterende er at jeg må logge meg inn for hver gang jeg åpner siden. Er ikke noe galt med cookies (tror jeg..). Funker fint på andre foraer.
172265​
Samme her. Det er litt irriterende. Men kan vel ikke være noe stort problem å fikse opp i ;)
172687​
[/b]
Det må ikke jeg. logget meg bare på første gang, og nå gjør den det automatisk.
 

Sancti

Terrorkatt
#24
Hm... selv om jeg markerer alle innleggene som lest, står de fortsatt som uleste hvis jeg lukker siden og åpner den igjen.
 
#25
Opprinnelig skrevet av Baku+03.02.2005, 20.03-->
Opprinnelig skrevet av Shigsy@03.02.2005, 19.59
<!--QuoteBegin-Hyulvinji
@02.02.2005, 21.25
En ting som er småirriterende er at jeg må logge meg inn for hver gang jeg åpner siden. Er ikke noe galt med cookies (tror jeg..). Funker fint på andre foraer.
172265​


Samme her. Det er litt irriterende. Men kan vel ikke være noe stort problem å fikse opp i ;)
172687​
Det må ikke jeg. logget meg bare på første gang, og nå gjør den det automatisk.
172689​
[/b]
Problemet ser ut til å være fikset nå ;)
 
#26
Er det bare hos meg at det på forsiden er tregt oppdatert? Der det skal stå hvilke emner som det sist ble svart i, i del-foraene, står det helt feil emner. Det står f.eks at det var Cjap som var den siste som svarte i "Bit Torrent er Slemme" emnet, men når jeg åpner det så ser jeg at det har kommet mange nye svar.

Dessuten virker det for meg som at forsiden på forumet generelt går veldig tregt nå.
 
#27
Må bare innrømme at det går treigere her.
Noen ganger vil ikke sidene opp i det hele tatt så jeg må prøve på nytt.

(Og, nei, jeg tror ikke det ligger hos meg, for alt går som vanlig, bare ikke dette forumet.)

:usikker:
 
#28
Opprinnelig skrevet av Olve@08.02.2005, 02.27
Må bare innrømme at det går treigere her.
Noen ganger vil ikke sidene opp i det hele tatt så jeg må prøve på nytt.

(Og, nei, jeg tror ikke det ligger hos meg, for alt går som vanlig, bare ikke dette forumet.)

:usikker:
174467​
Det skal være fikset igjen nå.