Forummafia 2: The Thing

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Alpha Centauri-systemet
Sector 18-5A
U.S.S. Snus Kjerra

Du var så nære. Dag 188 av S. S. Snus Kjerras 199-dagers hemmelige oppdrag til det fjerde beltet i Alpha Centauri, med viktig informasjon og militært utstyr for å hjelpe til i kampen mot Planniene fra planet Ebriosus. Skipet bar den nyeste stråleteknologien, skjoldgeneratorer, deep space-scannere, med mer. Du er et medlem av den biologiske forskningsdivisjonen. Du hadde tilbragt reisen i xenobiotoxicologi-labben, og jobbet med diverse fremmede vev for å prøve å finne en kur.

Det var nesten "natt" i skipets kunstige syklus, og forskningen nærmet seg slutten for dagen. Dere forskere hadde samlet dere rundt com-speak-monitoren for å bli brifet av administrerende vitenskapsoffiser Thinaran om dagens resultater. Det hadde vært stor framgang på prøve RIOU-7 i det siste. Dere hadde funnet en vei rundt den uheldige bieffekten som var komplett biosystemstans - en måte for prøven å integrere seg saktere og tryggere. Infiserte mus ble sterke, friske, energiske, intelligente. Men også, morderiske. Det var fortsatt noen småting å jobbe med. Du hadde endelig fått et gjennombrudd på en behandlig, dog fortsatt med dødelig utfall på verten. Men du var nær! Prøve RIOU-7 satt nå i en petriskål i isoleringskammeret.

Brifingen var over og du så fram til titanbærvinen som administrator Thinaran hadde lovet forskningsteamet. Du var ferdig med å logge den siste dataen på datamaskinen da et øredøvende brøl blåste inn i labben fra alle retninger og kastet dere omkulls. Lysene forsvant i et kvalmende øyeblikk, og det samme gjorde den kunstige gravitasjonen. Folk fløy alle veier og unnvek blinkende lys, rykende begre, og annet vitenskapelig utstyr. Du ble sendt hodestups inn i avtrekksskapet, som heldigvis nylig var renset.

Momentant kom lysene på, alarmen ringte ut, og skipet rettet seg selv. Mens du skjelvende kom deg på fote igjen, slo en bølge av panikk deg hardere enn eksplosjonen hadde.

Du snur deg fort mot isoleringskammeret. En av forskerne, du husker ikke hvem, vakler rundt. Innsiden av ansiktsdekselet hans er blodig. Isolasjonskammervinduet har en sprekk i hodehøyde. Døren er åpen. Du kan ikke se prøve RIOU-7.

Du tar et steg mot isolasjonskammeret men stopper umiddelbart når du får tenkt deg om. Du roper for å få mannens oppmerksomhet. "Hvor er den? HVOR ER PRØVEN?!" Du må rope igjen og igjen før han endelig hører deg over larmen.

Et redselsfullt uttrykk kommer over han, og ditt ansikt matcher det sekund for sekund. Han kikker ned på gulvet før han ser tilbake på deg.

"Prøven, jeg ... jeg ...



... jeg mista den."





(grafikk av Agradula)

Jeg tenker jeg kjører et veldig plain game uten noen ekstra kraftige roller som inspektør og vigilante og engel. Det gjør det også lettere for andre å følge med, for Tingen vil ha sitt eget delforum. Jeg vil trenge hjelp fra en administrator (TOMAS) for å flytte infiserte spillere til et eget delforum som de andre spillerne ikke har tilgang til. Evt hvis adminene blir med kan jeg midlertidig få mulighet til å gjøre det? (TOMAS) Jeg burde ikke trenge å nevne at det er enormt viktig at det ikke spoiles hvem som er Ting, men Spillegal er bra folk og det har vist seg at de kan stoles på. Setter pris på at det ikke snakkes om spillet utenom tråden.


Påmelding starter her!

demake - Ting, scannet og drept dag 5
Sofie - Ting, scannet og drept dag 8
ganon - Uskyldig, skutt av en vigilante natt 8
CockMcBalls - Ting, skutt av en vigilante natt 8
Sheriffen - Ting, scannet og drept dag 9
Eivind - Ting, scannet og drept dag 9
Klaymen - Var ting, skutt av en vigilante natt 9
Shinra85 - Uskyldig, skutt av en vigilante natt 10
SirkusMartin - Ting, scannet og drept dag 11
Agradula - Var ting, skutt av en vigilante natt 11

TheNormalGeek
Sjutten
justincase
Buggz
Neocon
Maximum
Drauden
Terje
Tutankoopa
kakarlsen
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#3
Siden jeg aldri har vært med på noen forumspill før er det jaggu på tide.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Ja!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Hvorfor ikke bare conversations til dette og? Ingenting ekstra må ordnes og folk kan inviteres etter faktumet.

Så jævlig med!
 

demake

Seksuelt godteri
#9
Jeg må være med på dette. Må sier jeg!
 
#13
Er med
 
#15
Ser for meg å bli drept av mange miniatyr Riouer med munnen til Buggz (det bildet freaker meg virkelig ut). Er med forresten.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#17
Jeg er med. Jeg er MEGET med