Forummafia 2: The Thing

Jeg er skeptisk da han virker litt for care til at det kan være han, men ok greit, jeg skal være med på den. Men jeg er fortsatt mer skeptisk til de som er stille av seg, det er som oftest de som har mest å skjule.

Terje

mostly harmless
Skann kuken.

Ellers er jeg litt med Maximum. Det er noen som bare sniker seg rundt og prøver å ikke bli lagt merke til her. På tide å riste litt liv i dem?

Har egentlig ingen å nominere, men tror ikke cock er ting.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Greit, scan Cock og om han ikke er ting må vi tenke oss bedre om.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg sa jo det hele tida. Skann Preben!

PS bortkasta å skanne meg ass, sorry, men gjør det gjerne for det.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Sorry, Preben, your number's up. Alt peker i din retning, og tentaklene tyter praktisk talt ut av nesa på deg.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
CockMcPreb: 10
TheNormalGeek
Agradula
Shinra85
Buggz
kakarlsen
demake
Terje
justincase
Sofie
SirkusMartin

SirkusMartin: 1
CockMcBalls

Bra jobbet! Scanen på CockMcBalls er nemlig også Negativ. Påminnelse om at en liste over alle spillerne er i første innlegg.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Nei nå. Du må ikke være så, heh, cocky vøttøh, preben.
Martin som neste? Eller demake? Jeg støtter deg, mcbalzac
Edit: scan Demake

demake

Seksuelt godteri
Scanne meg? Den eneste her på bruket som gidder å overholde sikkerhetsreglementene for labarbeid? Dere må for all del kjøre på, men kanskje dere heller burde se tilbake på tidligere avstemninger og tenke dere litt bedre om? Denne geriljataktikken som vi har kjørt hittil funker jo ikke!

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg sverger ved meg selv, altså Kurt Russel, at det er bortkasta å skanne meg.

Jeg lurer på om det er på tide å kaste mistenksomhetens lys over Kak.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Neida, det er bare å skanne ham også, jeg bare synes han har vært aktiv på en ikke altfor offensiv måte, i motsetning til den blatant gjennomsiktige mafiaoppførselen hans forfedre utviste.

Også stoler jeg aldri på Kak.

Shinra85

Spillegals effort emo
Ja, pokker heller! Scan kak

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Peis bare på. Tør bare minne om at de som har vært mest ivrige med å nominere så langt har gjort en UBRUKELIG jobb. Personlig synes jeg Sofie har oppført seg mistenkelig fraværende i det siste. Brenn heksa; scan Sofie.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Nei. Scan demake. Vi gjorde feilen ved å scanne mcbalzac, og han fortjener å bli hørt. Vet ikke hvem av dere som er ting, men de som garantert ikke er infisert må få lov til å nominere.