Jeg er skeptisk da han virker litt for care til at det kan være han, men ok greit, jeg skal være med på den. Men jeg er fortsatt mer skeptisk til de som er stille av seg, det er som oftest de som har mest å skjule.
Scanne meg? Den eneste her på bruket som gidder å overholde sikkerhetsreglementene for labarbeid? Dere må for all del kjøre på, men kanskje dere heller burde se tilbake på tidligere avstemninger og tenke dere litt bedre om? Denne geriljataktikken som vi har kjørt hittil funker jo ikke!
Neida, det er bare å skanne ham også, jeg bare synes han har vært aktiv på en ikke altfor offensiv måte, i motsetning til den blatant gjennomsiktige mafiaoppførselen hans forfedre utviste.
Peis bare på. Tør bare minne om at de som har vært mest ivrige med å nominere så langt har gjort en UBRUKELIG jobb. Personlig synes jeg Sofie har oppført seg mistenkelig fraværende i det siste. Brenn heksa; scan Sofie.
Nei. Scan demake. Vi gjorde feilen ved å scanne mcbalzac, og han fortjener å bli hørt. Vet ikke hvem av dere som er ting, men de som garantert ikke er infisert må få lov til å nominere.