Forummafia 2: The Thing

Terje

mostly harmless
Det måtte bare være sånn. Kan'ke rote rundt med så mye rare greier på labben uten å bli infisert med noe sært. Og det gjelder den pukkelryggen av en assistent han hadde også! scan Shinra!

Shinra85

Spillegals effort emo
Fy faen

"Sjekk, han har masse fysiske skavanker, han må være en ting"

Fy.
Faen.
For noen pikker dere er.

Scan Martin, han har for fint hår til å kunne være reell

Shinra85

Spillegals effort emo
Dere er alle dårer.
Men kjør på, scan meg. Bare vit at om dere scanner meg, vil det bli natt og en ny Ting vil dukke opp.
Er mange rare greier, men en Ting er jeg ei

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg mener fortsatt at det er noe muffens med Sofie. Noe muffens!

Scan Sofie.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Scan shinra85! Han er ting.

Shinra85

Spillegals effort emo
I TINGk not!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Shinra fortjener scanning av typen som ikke fikser ryggen

Shinra85

Spillegals effort emo
Kjør på. Idiotisk ettersom man mister en tur og jeg enda ikke har klart å forstå hva jeg har gjort som får dere såpass mistenksomme.

Grunnen til at jeg ikke kan være infisert er at jeg alltid har vært giver, aldri mottaker.

Men for all del; Bring it on

Shinra kaster Martin til ulvene fort, sjansene for at begge er ting må være relativt liten, om det ikke er et pre-emptive dobbeltspill????

(Poenget mitt er at det er umulig å forutse, og at den eneste vi kan stole på i skrivende stund er Prebz)

Scan Shinra

demake

Seksuelt godteri
Jeg ser rundt meg. Der står de altså, mine tidligere venner, og retter scanneren mot meg. Blandt dem ser jeg også...meg selv...
"Jeg er tingen, for jeg er mange!"
"For noen jævla tåper dere er! Tror dere virkelig at dere kan overleve dette? Hvorfor gidder dere å gjøre motstand mot å bli en av ~Mester Rasen~?"
De ser på meg med avsky i blikket. Ganon og Maximum tar tak i meg og slenger meg inn i avfallsslusen. Jeg liker at de behandler meg litt røft...
"Shinraaaa!! Jeg e
*swwwwwwwooooooosh*
Slusen åpnes og jeg slynges ut i verdensrommet. Vakuumet får blodet til å koke ut av alle kroppsåpninger. Kulden fryser det til små røde iskrystaller. Jeg svever ut i mørket med en hale av glitrende røde snøkrystaller etter meg.

TheNormalGeek

også kalt Anders
Selv om jeg tror Kak eller Klaymen er ting (Fordi de ikke stemte på demake),
så kan jeg bli med på å scanne Shinra.

Sofie

Like my body?
Slipper ikke mistanken mot kak, men slenger meg på lasset for nå: Scan Shinra.

Jeg tror det kan være greit å scanne han som faktisk har tilbragt mest tid med tingen ja, så scan Shinra.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Æh, det nytter jo ikke å stemme mot alle som hyler på å skanne Shinra.

MEN JEG HATER FORTSATT KAK. Synes vi skal ta ham etter Shinra viser seg å være en ting (det må han jo være for å stemme mot KURT RUSSEL).

Gidder forresten noen å bli med på å rydde og sterilisere elskovsrommet til den forhenværende professoren og Shinra? Jeg tror det kan bli et tipp topp hårstellingsrom for den fete hockeyen min. Du kan få stusse barten min, Dragan.

Forøvrig, folk jeg merker har vært litt stille: Ganon og Sjuttleik. Og litt Klayman. Verdt litt ettertanke? Jo, også synes jeg Eivind ruller den litt aggressive stilen som hans mafia-forfedre utviste. Selv om sikkerhetsvakter skal være aggressive, da.