Forummafia 2: The Thing

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Vel, sant skal sies så synes jeg ikke kak har oppført seg no særlig merkelig før eller etter tingen begynte å herje. Kan jo selvfølgelig bety at han er den orginale tingen, men jeg veta faen.

Om alle på død og liv skal scanne kak er jeg forsåvidt med, men jeg vil heller scanne Martin, no homo Martin, det virker bare så suspekt med den "Ja æli scann meg da bare PRØV deg tror du ikke på meg eller??"-greia.
Forsvarer ikke-merkelig oppførsel? Høres ut som no Ting. Det er de som oppfører seg normalt som burde passe seg.
Om ikke noe annet så stoler jeg mer på Kurt Russel nå, enn før, men scannes må han. Bare ikke nå.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Scan SirkusMartin

TheNormalGeek

også kalt Anders
Hør her folkens. Hvis vi følger mengden ender vi med at alle disse ting leder oss i en felle. Stem for dere selv, og ikke følg mengden bare for å virke normal.
SCAN BUGGZ!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Relatert.

thing.jpg

Hør her, gutt. Hvis vi følger mengden ender vi med at alle disse tingene leder oss inn i en felle, men om vi scanner helt random kommer alt til å gå til helvete da og. Fortell oss gjerne hvorfor du mistenker meg.

Selv tror jeg vi kan nå flere om vi fortsetter å fokusere på uscannede, men da har jeg ingen god plan for hva vi gjør etter alle er scannet minst én gang (gitt at vi overlever så lenge). Jeg nekter å tro de hoppa rett på det å infisere scannede personer. Det MÅ være flere vi ikke har hørt fra.

Selv tror jeg fortsatt at Drauden er en sterk kandidat. Stille og mistenkelig, og har allerede blitt scanna to ganger. Men, jeg tviler på at jeg får med meg noen på den på en stund. Så. Det blir enten Kak eller Martin denne gangen? Martin prøver liksom litt vel mistenkelig hardt på å peke rundt seg. Scan Sirkusmartin. Kak burde selvfølgelig også scannes etterpå, da han ikke har blitt scanna enda.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har ingen anelse, så jeg sier meg enig i agradula om at kak skulle scanne i følge en garantert frisk shinra (ikke garantert nå lenger).

Scan kak!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Scan i vei! Bare lov meg at Sofie blir neste.

Agradula skrev:
Forsvarer ikke-merkelig oppførsel? Høres ut som no Ting. Det er de som oppfører seg normalt som burde passe seg.
Om ikke noe annet så stoler jeg mer på Kurt Russel nå, enn før, men scannes må han. Bare ikke nå.
Jeg skjønner ikke helt logikken din. Men la meg utdype litt; Martin sier seg villig til scan, men han skal på død og liv scanne Kak først, selvom Kak er ute etter Sofie og ikke ham samtidig som Martin er vell vitende om at han får velge neste scann om han viser seg å være frisk (og da står fritt til å scanne kak siden frisk = tilnærmet veto).

Alt annent enn å scanne Martin blir ren gjetting. Det er selvfølgelig gjetting å scanne ham og, men da har vi ihvertfall noe å gå etter.

Det er my two cents, hold kjeft etc

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Scanning av kak er like ren gjetting som å scanne Martin. Hvorfor er den ene mer gjetting enn den andre? Ingen av dem har blitt scannet før, ingen av dem har egentlig lyst til å bli scannet. Situasjonen er dritt. Hittil har det ikke vært noen egentlige hint til at noen er Ting annet enn at vi klarte å luke ut Demake. Det var også mest sannsynlig flaks at cock i det hele tatt valgte han pga legning og rumperidning.
Shinra ble jo valgt av hans... forhold til Demake, men han viste seg å være frisk. Demake nektet for å være ting han også, noe også Shinra gjorde. Noe også Kurt Russel og Kak gjør.
Jeg nekter ikke for at jeg er ting, for jeg vet rett og slett ikke om jeg er det eller ikke. Men jeg kan si at jeg vil helle scannes og dø, enn å være en slags ting.
Så jeg sier. Scan kak, og hvis kak er frisk så blir det Martin etterpå.
Vi er 13 mann, og 5 ting. Vi må være forsiktige. De trenger bare å infisere 4 til.

Kanskje jeg bare sitter med et inntrykk av at kak er frisk, jeg burde kanskje egentlig ikke det, men samma faen. Får vi Martin inn i scannern etterpå er jeg fornøyd.

edit: Ja, de har jo sin egen måte å kommunisere på (det skulle vel opprettes en chat for dem?)

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Tingene vet om de er Ting ja.

Akkurat nå ser det slik ut:

Sofie: 1
kakarlsen

kakarlsen: 6
Shinra85
SirkusMartin
Agradula
TheNormalGeek
Sjutten
Maximum

SirkusMartin: 7
Eivind
Neocon
Tutankoopa
Klaymen
Drauden
sheriffen
CockMcBalls

TheNormalGeek

også kalt Anders
Endrer stemme til kak

Selv tror jeg vi kan nå flere om vi fortsetter å fokusere på uscannede, men da har jeg ingen god plan for hva vi gjør etter alle er scannet minst én gang (gitt at vi overlever så lenge). Jeg nekter å tro de hoppa rett på det å infisere scannede personer. Det MÅ være flere vi ikke har hørt fra.
Buggz er ikke scannet enda, så vi kan scanne han også etterpå. Lukter veldig mye ting av han.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Martin får min stemme, også synes jeg vi kan ta kak etterpå. Ingen magefølelse eller noe som helst, jeg har virkelig ingenting å gå etter, jeg bare går med flyten.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Da er det uavgjort. Klokka fire får terningen bestemme om det blir MartCready eller kak hvis det ikke blir avgjort. Fortsatt en del som ikke har stemt, evt vil kanskje noen endre sin stemme. kak f.eks?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg sa jo at det bare var å ta meg først, McHatersen, det er greiest å kaste bort en skan på noen som (jeg selv vet) er frisk først, før vi prøver på noen som er litt mer tingete?

Ikke at jeg veit hva som avslører noen som tingete. JEG BARE HATER KAK.

Det ... Har jeg ikke fått med meg. Vil uansett ha deg inn i scannern, er du frisk er det bare for deg å kjøre på med hvem du vil.