Forummafia 2: The Thing

Drauden

SGs kollektive lillebror
Tror dere virkelig tingene vil ha lillebror på laget? Jeg er han som blir valgt sist på foppalbanen altså.
Selv vil jeg scanne Eivind. Husker ikke om han ble scanna tidligere, men fuck it, den taktikken var teit som alle her påpekte.

Jeg har dessverre vært for opptatt med å pumpe jern og kikke meg selv i speilet de siste dagene. Men makan, nå syntes jeg vi må endre måten vi scanner folk på!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Vil dere virkelig scanne meg tre ganger, så kjør på. Prøver bare å bli ferdig her.

Tror Agra er for obvious siden han skal ha en kjeft med i alle ting som foregår her, tingene vil nok skygge unna.

jeg vil scanne; Drauden, Maximum, Tutan, shinra og Neocon, det er gullrekka si.

ps scan Drauden
(E: Martin; jeg var som kjent ikke mafia i mafia-spillet)

Nå er det så mye dritt som skjer her at jeg vet ikke hvem jeg skal scanne. Men Tutankoopa har vært veldig stille.Stealth-tingen. Scan Tutankoopa

Terje

mostly harmless
Jeg.. er bare forvirret. Ok skann Tutankoopa, jeg vet nå faen ikke, må være en grunn til at han gjemmer seg bort.

Shinra85

Spillegals effort emo
Fortsatt litt på Sofie, men følger flertallet pga egne tanker ikke er en greie for meg om dagen;
scan Tutta

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg stemmer fortsatt for å scanne SirkusMartin.
Han er blandt dem som legger svært mye tankekraft i innleggene sine og i spillet. Han er definitivt den sterkeste spilleren her inne, og alle krusadene han initierer blir fulgt blindt og tankeløst opp! Jeg er derimot altfor opptatt med å skrive Facebook-statuser om at jeg prokrastinerer for mye ved å skrive Facebook-statuser, og har som en god HF-student altså ingen tid til hverken Ting eller Tang. Hvorfor er plutselig denne gjengen ute etter meg? Er jeg kanskje den siste friske spilleren igjen her nå?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Sofie: 2
kakarlsen
TheNormalGeek

Agradula: 1
SirkusMartin

Drauden: 2
CockMcBalls
Eivind

Eivind: 1
Drauden

Tutankoopa: 4
Neocon
Terje
Agradula
Shinra85

SirkusMartin: 1
Tutankoopa

Besetningen er totalt i oppløsning. Ingen aner hva de skal gjøre og ingen tør å være enige med andre i tilfelle de blir manipulerte. Og han som er confirmed frisk hadde ingen forslag.

Tutankoopa er ikke en ting. Negativt utslag på scanneren.

Det er nå natt, og hvis ikke besetningen av Snus Kjerra sleit fra før ...

Shinra85

Spillegals effort emo
Da senker natten seg over besteningen på U.S.S. Snus Kjerra, og Dj Shinranof tar kvelden for denne gang. Kveldens siste låt er dedikert til alle dere villmenn der ute. La oss håpe vi klarer å komme oss levende ut av dette helvetet her snart.

God natt og lykke til

TheNormalGeek

også kalt Anders
Scan Sofie. Det som skjedde denne gangen var fordi tingene stemte spredt, bare for å unngå å stemme på sofie. Denne gangen tar vi dem.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg er fortsatt på å ta Dula, skjønt Terje har jo meldt seg litt fint ut i det siste - men hendig nok til stede for å stemme på Tutan som helt ÅPENBART ikke var ting. Sa Kurt Russel at han var ting? Nei, da er han jo ikke ting!

Scan Sofie. Det som skjedde denne gangen var fordi tingene stemte spredt, bare for å unngå å stemme på sofie. Denne gangen tar vi dem.

Du endrer jo mening hver eneste dag, og er minst like sikker hver gang ...

Terje

mostly harmless
Jeg har'ke meldt meg ut. Synes jeg har hatt gode grunner til å stemme som jeg har gjort, synd det har vist seg å være feil. Når blei du sjekka sist'a Martin? Hæ? Tutankoopa ville ha deg scanna istedet for seg selv, og han var frisk.