Jeg blir så usikker. Alle stemmer er spredt over alle vinder.
Er derimot veldig nysgjerrig på hvorfor Tutankoopa plutselig skal skylde på meg OG martin. Martin har vært ute etter meg lenge, og i tillegg sier han at Demake har sagt at jeg og Martin er Ting?
Kan jo selvsagt være at vi spiller det slueste spillet og rett og slett er villige til å ofre hverandre for THE GREATER GOOD, men (!) jeg tror at han har blitt ting etter forrige scan, og funnet ut at hverken jeg eller Martin er ting og kan dermed trygt kjøre på for å scanne meg og Martin. Hvis jeg kjenner Demake rett så ville han aldri spoilet hvem som er ting rett og slett på grunnlag av at han er en analog-gamer også, om enn nylig konvertert. Alle som er glad i analoge spill på spillegal er veldig i mot juks, så jeg tenker vi sitter på en bløffmaker av store dimensjoner. Hvorfor er han villig til å bløffe? Åpenbart. For å få stemmer vekk fra seg selv, men jeg sier ikke scan han nå, vent til neste scan så får vi muligheten til tre scans. Hvem vi skal scanne nå? Usikker. Lurer enten på maximum, eller VingleGeek. Så får vi heller se om han er villig til å scanne Tutankoopa eller ikke, hvis han viser seg å være uskyldig.
Også er det Drauden igjen da. VELDIG usikker på om han er ting eller ikke, men er et så opplagt offer på SG at jeg tror ikke tingene ville risikert å infisere han. Litt samme med meg egentlig. Er veldig aktiv i diskusjonen.
Så jeg tipper enten maximum eller normalgeek. Tutankoopa kan vi spare.
Eller som R.J.MacReady ville sagt det.
Edit: Og Tutankoopa? Det har vært natt siden sist du var friskmeldt, bare så du vet det, men det visste du vel, hmm?