Forummafia 2: The Thing

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg må beklage at jeg ikke fikk med meg Ganons forslag, da. Vel, dere vet ihvertfall at jeg ikke er en Ting, det er faktisk det eneste dere vet sikkert akkurat nå, og om dere vil lytte til en som IKKE har avtalt stemminga si i et hemmelig chat-vindu, så bør dere scanne SirkusMartin, for svingende!

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg blir så usikker. Alle stemmer er spredt over alle vinder.
Er derimot veldig nysgjerrig på hvorfor Tutankoopa plutselig skal skylde på meg OG martin. Martin har vært ute etter meg lenge, og i tillegg sier han at Demake har sagt at jeg og Martin er Ting?
Kan jo selvsagt være at vi spiller det slueste spillet og rett og slett er villige til å ofre hverandre for THE GREATER GOOD, men (!) jeg tror at han har blitt ting etter forrige scan, og funnet ut at hverken jeg eller Martin er ting og kan dermed trygt kjøre på for å scanne meg og Martin. Hvis jeg kjenner Demake rett så ville han aldri spoilet hvem som er ting rett og slett på grunnlag av at han er en analog-gamer også, om enn nylig konvertert. Alle som er glad i analoge spill på spillegal er veldig i mot juks, så jeg tenker vi sitter på en bløffmaker av store dimensjoner. Hvorfor er han villig til å bløffe? Åpenbart. For å få stemmer vekk fra seg selv, men jeg sier ikke scan han nå, vent til neste scan så får vi muligheten til tre scans. Hvem vi skal scanne nå? Usikker. Lurer enten på maximum, eller VingleGeek. Så får vi heller se om han er villig til å scanne Tutankoopa eller ikke, hvis han viser seg å være uskyldig.
Også er det Drauden igjen da. VELDIG usikker på om han er ting eller ikke, men er et så opplagt offer på SG at jeg tror ikke tingene ville risikert å infisere han. Litt samme med meg egentlig. Er veldig aktiv i diskusjonen.
Så jeg tipper enten maximum eller normalgeek. Tutankoopa kan vi spare.
Eller som R.J.MacReady ville sagt det.
Edit: Og Tutankoopa? Det har vært natt siden sist du var friskmeldt, bare så du vet det, men det visste du vel, hmm?

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Edit: Og Tutankoopa? Det har vært natt siden sist du var friskmeldt, bare så du vet det, men det visste du vel, hmm?
Jeg tror man må være en Ting for å få med seg sånt.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Det holder å være en Agradula. DERIMOT så synes jeg Agradula er veldig overalt akkurat nå. Å spre frykten ved å peke på alle er en veldig tingete ting å gjøre. Men jeg tror samtidig at Tingene ikke ville turt å tingifisere Agradula ettersom han er så Agradula som han er.

Det jeg prøver å si er at du må slappe av littegranne, Agra. Se på mens vi scanner dama di.

Terje

mostly harmless
Jeg nekter å tro at min venn og mentor Agradula er noen ting, så jeg stiller meg ved hans side og sier at nå er det faenmeg på tide vi skanner normalgeek!

Jeg liker ikke denne aggressive holdningen fra Tutankoopa. Han namedropper folk her støtt og stadig IRL og prøver å skylde på en tidligere ting for å ha "forsnakket seg" etter noen øl. Den suppa er tynn. Jævlig tynn. Jeg tror han har noe å skjule. Den som har grinda girene mine lengst er derimot Normalgeek, som oppfører seg som en forbanna pikk og har gjort det lenge med de latterlige grunnløse anklagene sine i håp om at noen skulle høre på han.

Jeg banker en fleskete neve i bordet og sier scan Normalgeek!

Etter det scanner vi Tutankoopa.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Nå får ikke jeg gjort så mye mer her siden jeg stikker i morgen, men jeg foreslår at den neste vi stemmer er sheriffen. Jeg bare føler at det er noe uglings i mosen her.

I mellomtiden: Skænn Sofie

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Åkæi, Tutan må nesten være ting, jeg mener; han har jo holdt seg ganske passiv før han plutselig gikk på aggroraid mot meg. Antagelig er det fordi jeg peker ut de riktige tinga som ALDRI BLIR SKANNA. Seriøst, Dula er ting. Og når man har verifisert det, har man også bevist at Tutan har blitt ting, ettersom han forsøker å si at jeg og Dula er ting, men skann meg først liksom. Skann Dula, avslør ham, og ta så Tutan!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det dere holder på med er bare PISS. Vi kommer alle til å DØ!

Sofie

Like my body?
Vel greit, mer konstruktivt. Endrer stemme. Scan TheNormalGeek! (Er ikke smart nok til bold på telefon)

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Sofie: 5
TheNormalGeek
justincase
Drauden
kakarlsen
Sjutten

SirkusMartin: 1
Tutankoopa

Drauden: 1
Klaymen

TheNormalGeek: 6
Eivind
Shinra85
CockMcBalls
Terje
sheriffen
Sofie

Agradula: 1
SirkusMartin

Maximum: 1
Agradula

Overtall på TheNormalGeek helt på slutten. Igjen går han i scanneren for å bevise at han er Normal. Og scanneren viser … Negativt. Han er ikke en ting!

Ett til forsøk i dag, og så blir det natt hvis dere tabber dere ut igjen!

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Kan dere bare skanne Dula istedenfor å la dere conne inn i å skanne folk som ikke er ting? Jeg gir dere snart opp!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Du får bli med neste runde og vise oss hvordan dette skal bli gjort da vettu. Da blir det varulver!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Du må se på dette som en serie med filmer, Agradula. Først ble vi introdusert i et periodisk krimdrama med tradisjonell mafioser, snut og uskyldige. Hvem man skulle stole på visste ingen, og alle var paranoide. Den store filmtvisten var at mafian for en gang skyld vant over sivilbefolkninga.
Deretter ble det et sci-fi horror show som tok i bruk det paranoide atmosfæren fra den bestselgende boxoffice breaking critically acclaimed første filmen i serien. Det vi gjorde feil her var at vi sålangt har satsa for mye på den atmosfæren som gjorde den forrige en slager, og alt vi sitter igjen med er en gjeng fisser som sitter i promperommet og peker meningsløst på hverandre. Det kan for all del ta seg opp igjen, men vi får rett og slett bare se.

For å fullføre trilogien synes jeg vi skal bevege oss tilbake til fortiden, men lengre enn 1930-tallet. Vi trenger et frisk pust, og der kommer varulvmafian inn i bildet. Tenk dere om. 1800-tallet. England. Tåke. Varulver. Det kan bli å eie.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Scan Sofie.

Tingene sitter å ler av oss!