Forummafia 2: The Thing

justincase skrev:
Hvor mange netter er det siden Terje ble scanna?
Husker ikke, men det er vel bare å bla bakover. Uansett så vet jeg ikke, men all den plutselige aggroinga gjør meg mistenksom. Litt mafiaterje-vibber.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Ok. Her er mine tanker. Jeg stoler fortsatt ikke på Tutankoopa, men jeg tror heller ikke Sofie er en ting. Hvis det derimot viser seg at hun er det så får dere lov til å scanne meg. No stress. Bare scan i vei.
Men istedetfor å følge Tutank(Oma høhø)s geniale plan så velger jeg å ikke stemme nå.
Du sa jo selv at
Ellers kom Oma "Ganon kom dette" med det beste forslaget: at vi avtaler å la den første friskmeldte spilleren per syklus avgjøre hvem alle skal stemme på i neste omgang: det vil være spesielt nyttig nå som vi har så mange Ting ombord på skipet. Alle som stemmer imot denne personen er dermed også avslørt som en Ting!
Det har jo vært helt åpenbart i flere runder at Sofie kom til å bli stemt på en eller annen gang, og siden jeg mistenker at du har blitt en ting så er jo det du driver med nå det lureste du kan gjøre, uavhengig av om hun er Ting eller ikke. Et lite offer for din egne overlevelsesdyktige rase, eller at du rett og slett vet at hun er uskyldig og på den måten snart får infisert en til. Vips. Der var dere plutselig 8.
"Jeg stemmer akkurat det samme som normalgeek nå, hvis ikke er jeg jo under mistanke."
Hvis du stemmer imot, er du i dine øyne automatisk skyldig, dermed må du stemme imot. Det der jo det faens fåkkings perfekte alibiet.

Vel. Jeg skal gjøre noe så kontroversielt som å ikke stemme, ikke at det er så kontroversielt på dette skipet. Jeg vet faktisk ikke hvem tingene er, selvom Martin og Tutankoopa hardnakket mener det er meg. Jeg mener hardnakket at det er tutankoopa, og den dårlige bløffinga hans kan han reise lenger ut på landet med.
Men enn så lenge velger jeg å ikke stemme av den grunn at ingen har stemt på Tutankoopa, og med mindre noe drastisk skjer, så velger jeg å la det være slik.

inb4: HAN ER AKTIV! HAN ER TING

Shinra85

Spillegals effort emo
Scan Sofie

Så nå har en confirmed frisk person kommet til sansene, jeg vet ikke hvorfor, men bra er nå det.

Legg også merke til at etter vi påpekte at tingene sprer stemmene sine, stemte alle på Sofie. Dette går til helvete

Drauden

SGs kollektive lillebror
Eivind har rett, vi burde samle alle de som fremdeles er menneskelige og diskutere blant oss hvem vi skal scanne neste gang, sånn at Tingene ikke tuller med oss.

Ok, jeg mekker gruppa. De som er menneskelige, rop det ut så legger jeg dere til.

Jeg er menneske! Og hvis de tar meg over som nestemann poster jeg ikke på 24 timer så dere får vite at jeg har gått over til den slemme siden, og dere får befridd meg fra lidelsene som en fæl mutant. Ta den tingelinger!

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Tutankoopa? Skal du ikke forandre stemmen eller? Hmm? Eller var det ikke like interessant å stemme Terje? Du sa jo selv at du ville stemme på den som normalgeek stemte på.

Terje

mostly harmless
Nei! Nå skulle vi stemme på Sofie. Ikke kast bort en skanning på meg enda en gang.

Kak har rett, vi kommer alle til å dø.

Shinra85

Spillegals effort emo
Legger inn et forslag på å omdøpe skuta fra U.S.S. Snus Kjerra til U. S. S. Cluster Fuck

Ikke rart Kaptein Jante stakk av

Har gått til faen siden dag 1. Mistenker Terje mer og mer, absconding etter skann og truslings om at ting går til helvete om vi scanner ham. Jeg aner ikke, eneste jeg vet er at normalgeek er friskmeldt for now og vil scanne ham.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Tar en liten opptelling nå, halv fire er jeg i en kinosal men skal få gjennomført scan ganske fort etter at jeg er ute igjen.

Agradula: 1
SirkusMartin

Sofie: 9
justincase
Kakarlsen
Drauden
Sjutten
Terje
Tutankoopa
Ganon
Shinra85
Maximum

Terje: 3
Sofie
Eivind
TheNormalGeek

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Håper jeg ikke taper ansikt nå.

Greit, Scann Sofie, da. Jeg syns fortsatt at drauden burde skannes igjen, så fort som mulig, men ser at jeg ikke får med meg andre på det med det aller første.

Fikk plutselig en god følelse over denne avstemningen. Mon tro om det har noe med at tingene har skjønt at de mister en, og et par av de kaster med og stemmer på Sofie i siste liten. Jeg ser på dere Maximum og Klaymen :ninja:

Jeg vet faktisk ikke, jeg tror tingene for lengst har skjønt at de må ofre hverandre etter som de blir oppdaget, men vi må først finne ut om sofie er ting eller ikke, jeg tror fortsatt hu er frisk, men faen, alt går nok til helvete uansett.