Ok. Her er mine tanker. Jeg stoler fortsatt ikke på Tutankoopa, men jeg tror heller ikke Sofie er en ting. Hvis det derimot viser seg at hun er det så får dere lov til å scanne meg. No stress. Bare scan i vei.
Men istedetfor å følge Tutank(Oma høhø)s geniale plan så velger jeg å
ikke stemme nå.
Du sa jo selv at
Ellers kom Oma "Ganon kom dette" med det beste forslaget: at vi avtaler å la den første friskmeldte spilleren per syklus avgjøre hvem alle skal stemme på i neste omgang: det vil være spesielt nyttig nå som vi har så mange Ting ombord på skipet. Alle som stemmer imot denne personen er dermed også avslørt som en Ting!
Det har jo vært helt åpenbart i flere runder at Sofie kom til å bli stemt på en eller annen gang, og siden
jeg mistenker at
du har blitt en ting så er jo det du driver med nå det lureste du kan gjøre, uavhengig av om hun er Ting eller ikke. Et lite offer for din egne overlevelsesdyktige rase, eller at du rett og slett vet at hun er uskyldig og på den måten snart får infisert en til. Vips. Der var dere plutselig 8.
"Jeg stemmer akkurat det samme som normalgeek nå, hvis ikke er jeg jo under mistanke."
Hvis du stemmer imot, er du i dine øyne automatisk skyldig, dermed må du stemme imot. Det der jo det faens fåkkings perfekte alibiet.
Vel. Jeg skal gjøre noe så kontroversielt som å ikke stemme, ikke at det er så kontroversielt på dette skipet. Jeg vet faktisk ikke hvem tingene er, selvom Martin og Tutankoopa hardnakket mener det er meg. Jeg mener hardnakket at det er tutankoopa, og den dårlige bløffinga hans kan han reise lenger ut på landet med.
Men enn så lenge velger jeg å ikke stemme av den grunn at ingen har stemt på Tutankoopa, og med mindre noe drastisk skjer, så velger jeg å la det være slik.
inb4: HAN ER AKTIV! HAN ER TING