Forummafia 2: The Thing

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Scan Buggz

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Scan Buggz

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Blir med på å scanne buggz!

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Men i faen, hva hopper dere pistolen for? Åh, nå skanner vi Buggz fordi han er stille. Gratu-jævla-lerer med dagen. Jeg kan vel bare gi opp å få Dula skanna.

Og hvorfor i helvete skanner ingen geeken?!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Fordi NormalGeek ble scanna dette døgnet og er bekreftet negativ din dumme pokemon. Også har han et system.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Han er aggressiv, det er naturlig for tingene å ta ham etter så mange runder med skannings for veldig lenge sida, han dodger alle angrep på seg selv ved å fokusere på andre.

Hvorfor forsvarer du ham?

Hvor tilbakestående er dere egentlig? Dere har tre stykker som stemte på en annen og dere går for en som ikke stemte på noen... Mektig taktikk dette her, jeg ville prøvd meg på Eivind jeg.

scan Eivind!

Shinra85

Spillegals effort emo
Alle er jo helt Eivind her inne. Noen er løsere kanoner enn andre, men satan! Ting tar jo av her på skipet om dagen.

Jaja. Mens vi alle tenker på hvem som er ting og hvem som blir ting, Dj Shinranof skuffer aldri på radio Sn00z Kj3rra, idag sponset av Dr. Ur Anus' intimsåpe; DIN dusjpartner på melkeveien

Han er aggressiv, det er naturlig for tingene å ta ham etter så mange runder med skannings for veldig lenge sida, han dodger alle angrep på seg selv ved å fokusere på andre.

Hvorfor forsvarer du ham?

Har ikke forsvart han, men lurte bare på om du har sett noe jeg ikke har. Grunnen til at jeg stemte annerledes enn gjengen som har stemt på Buggz så langt var for å se om noen andre ville hoppe på toget og stemme på tilfeldige andre. Jeg legger merke til at ingen andre har stemt på Klaymen, noe som for meg gjøre det enda klarere at han er en ting.
Eneste som har stemt noe suspekt er Maximum, som jeg legger i bakhodet.
Med dette sagt vil jeg forandre stemmen min til å scanne Buggz.

Terje

mostly harmless
Suspekt? Som jeg nevnte tidligere så var oppførselen til Eivind rundt tingen Sofie særs mistenksom. Men nå er Maximum selv i gruppen som mistenkeligjorde seg ved å kaste seg på lasset sent under avstemninga. Min stemme er fortsatt på Eivind dog, så kan vi kikke nærmere på Klaymen, Max og Cock etter at scanneren har sprengt han.

Jeg hadde da ikke stemt på Sofie hvis jeg var en ting, men scan i vei, husk at ingen TING biter på The Rock!

Men om det er slik i deres verden at det å stemme på en Ting er suspekt, så er dere like dårlige spillere som Kristian Rene...