Forummafia 2: The Thing

Shinra85

Spillegals effort emo
Ta Buggz. Bare få en eller annen stakkar inn i scanneren, vi alle dør her uansett

Terje skrev:
Suspekt? Som jeg nevnte tidligere så var oppførselen til Eivind rundt tingen Sofie særs mistenksom. Men nå er Maximum selv i gruppen som mistenkeligjorde seg ved å kaste seg på lasset sent under avstemninga. Min stemme er fortsatt på Eivind dog, så kan vi kikke nærmere på Klaymen, Max og Cock etter at scanneren har sprengt han.
Har forklart ganske greit hvorfor jeg ikke stemte på Sofie. Om det å ta feil er et kriterie for å bli scanna, vel da ...

Er ikke solgt på Buggz forøvrig, tenker på dette mens jeg sover.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Foreløpig, fordi jeg stod opp så tidlig:

Eivind: 2
Terje
Maximum

Buggz: 11
TheNormalGeek
CockMcBalls
kakarlsen
Agradula
Tutankoopa
Buggz
Klaymen
Drauden
justincase
Ganon
Shinra85

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Vurderer å bytte stemmen min til tutankoopa.
Som eivind og ganon nevnte. Buggz har nesten vært litt for lite aktiv.
Nå forresten sitter jeg på heisen på vei til byssa for å å lage dagens lunsj. Det blir desverre bare b.e.b.i i dag... Igjen. Noen må fjerne de reglene på den syntetiske maten.

Mens det er sant at Buggz har vært lite aktiv her ser jeg ikke bort ifra at han er veldig aktiv i delforumet til tingene. Han er en av de mest aktive på forumet, og vi så i mafiaspillet at alle som var mafia skrev heller lite i tråden, men tok det igjen med mange diskusjoner seg imellom.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Faen. Jeg glemte at tipp tipp tipp tipp olderfaren til buggz, Buggzolini "Stracciatella", var mafia.
Greit.
Scan Buggz!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jepp, Buggz er ting, kast han i scanneren!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nå er det Buggz som skal scannes, og det resulterer i at ALARM! ALARM!

Jeg har gått gjennom videologgene for i går natt. Jeg så to forskjellige personer som vandret rundt skipet med VGLT-geværer, og én som bar på noe som så ut som et ENGL-skjold. Det var dessverre ikke mulig å få identifisert dem, ansiktsgjenkjenninga gikk ned samtidig som LANGVATAR-systemet. Beklager!

Buggz? Negativt. Han er ikke en ting.

Det er nå natt.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nå ble jeg litt usikker på systemet til NormalGeek

Terje

mostly harmless
Jeg visste det. Det var åpenbart. Buggz ble nominert og en haug med folk kasta seg på med en gang. Ting alle sammen! Borsett fra de få normale som de fikk dratt med på lasset. Da Sofie ble stemt på så slang et par ting seg med på slutten for å virke normale. Ok? Hør forbanna godt etter nå: Vi sjekker de som slang seg på sent på Sofie, og de som slang seg på med en gang mot Buggz, og scanner de alle i tur og orden. Greit? Det er det eneste vi har å gå etter! Hvis en eller annen tilfeldig stakkar blir nominert igjen og alle bare følger tingene og slenger seg på når de stemmer en masse på en normal, så kan resten av oss normale bare masjere nakne inn i luftslusa og åpne dørene først som sist. Denne skuta tilhører tingene nå likevel.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Bare sånn for skipets del. Hva gjør egentlig VGLT-våpnene og hva gjør egentlig Engl-Skjodet? Og hva hvis personen som er i besittelse av Engl-skjoldet er en ting? Eller hva hvis personen bruker det på en ting?
Hva hvis de med våpen er ting? Hva hvis noen bruker våpenet feil og dreper en uskyldig?
Hva er worst case scenario? jo. At tingene vinner.
Såvidt jeg skjønner har to av oss, med mindre det er noen ukjente på skipet (OBS ROLLESPILL!!!11) våpen, og hvis de to velger å skyte to stykker som ikke er ting... Da... Da er vi ferdige.
Da vil tingene ta overhånd og vi blir konsumert.
Samtidig. Det er kanskje viktig at våpnene blir brukt også?
Og en ting til. Hvor i helvete var de våpnene, og hvorfor i helvete har vi ikke fått vite om dette før nå? De kunne reddet oss tidligere. Forstår jo også at det kan være risky for de som har våpnene og si til alle at de har nettopp dette. Det kan føre til at mytteri og uskyldige kan dø.
Nauls trekker seg tilbake til kantina. Stille. Han vet nemlig hva han skal gjøre.

.
.
.
Han skal gjøre et nytt forsøk på LinkePizza.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Men i faen, hva hopper dere pistolen for? Åh, nå skanner vi Buggz fordi han er stille. Gratu-jævla-lerer med dagen. Jeg kan vel bare gi opp å få Dula skanna.
Joa. Godt jobba, ikke hør på Kurt Russel. Vel, Kurt Russel sier: Det er særs mistenkelig at ganon både forsvarer åpenbare ting, og i tillegg «plutselig» fant ut at det var en god idé å stemme Buggz. Dere andre er jo tanketomme duster og/eller tingser.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Hei hei. Ser jo nå i ettertid at det var teit å stemme på buggz, men skal sies at tipp tipp tipp tipp oldefaren hans oppførte seg meget nøytralt i den historiske rettsaken "Città di Tranello" der mafian, styrt av Don Shinra, klarte å utslette en hel landsby. Vet det er galt å dømme noen etter noe som har skjedd så langt tilbake i tid, men fikk en såkalt hunch.

Joa. Godt jobba, ikke hør på Kurt Russel. Vel, Kurt Russel sier: Det er særs mistenkelig at ganon både forsvarer åpenbare ting, og i tillegg «plutselig» fant ut at det var en god idé å stemme Buggz. Dere andre er jo tanketomme duster og/eller tingser.

1. Hvilke åpenbare ting har jeg forsvart?
2. Når alle bestemte seg for å scanne Buggz gjorde jeg et forsøk på å lure ut tingster ved å gi de et alternativ i tilfelle Buggz faktisk var en ting noe som kunne gjort det mye klarere hvem de er. Når ingen andre enn Maximum bestemte seg for å nominere andre gikk jeg tilbake til å følge rådet til Normalgeek som var garantert menneske på det tidspunktet, altså slik jeg lovde å stemme i starten når jeg kom med forslaget om å følge rådene til en person samme dag som de er scannet.
3. Jeg har lovet å ikke poste på 24 timer om jeg faktisk er en ting.

Som du ser kan det ikke lønne seg for tingene å stemme på meg da jeg har forsvart meg i bauger og kanter noe andre også burde tenkt på. Jeg gikk faktisk så langt som å spørre Thinaran om jeg kunne printe ut en pistol og gi til noen jeg stolte på, men fikk avslag. Jeg kan gi deg tilgang til samtalen etter endt spill om nødvendig.