Forummafia 2: The Thing

TheNormalGeek

også kalt Anders
Den ene gangen vi stemte så stemte han ut demake, men han var blant de siste. Han stemte også obskurt når vi stemte ut sofie (jeg vil jo også scanne han pga. inaktivitet).

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Mhm, sheriffen stemte på demake men har siden det ikke stemt eller stemt på en uskyldig. Tror heller ikke han har nominert så mange (som jeg vil si eventuelt er lurt som ting).

Noen andre som har noen tanker, eller har vi gitt opp? Godt spilt av tingene.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
La oss ta Riffen. Bare fordi.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Både besetningen og tingene føler avmakt. Stemningen er mer paranoid enn noen gang, og det er såvidt noen som tør åpne kjeften. Det er en mexican standoff som foregår over hele skipet.

"Hva med riffen da?" spør TheNormalGeek. "Ja, hvorfor ikke?" sier to andre. Resten følger enten ikke med eller er for redde til å si noe. Og tingene klarte ikke å mobilisere tidsnok.

Med alle andre så passive, må TheNormalGeek utføre scannen alene. Og nå har han ingen armer lenger.

Jepp, folkens! sheriffen var en ting. Faktisk den originale tingen! Som belønning får NormalGeek lov til å bruke de siste nanobottene for å gro ut armene sine igjen.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Er geeken, kak og Filip safe da? Hmm. Rart at tinga ble så tause også. Jeg veit ikke helt om jeg stiller meg bak Eivind, mest fordi jeg fortsatt vil få Jonna skanna.

Ellers er jo Maximum en grei kandidat, så lite som han gjør ut av seg, og Filip er litt sånn i bakgrunnen og vag. Drogan er ganske stille av seg også. Og om ikke Drauden har blitt tinga ved nå, vet ikke jeg.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Om du peker scannefingeren mot meg en gang til som egenhendig har ført diskusjonen videre etter siste scan biter jeg den av.

Kak og normalgeek er da åpenbart safe sammen med meg. Er enig i at Eivind er verdt en nærmere titt men tror jaggu jeg skal gå over SirkusMartin sin stemmegivning og (og evt. når han ble sist scanna), han stemte ikke på riffa og prøvde isteden å sette fokus på kak som kastet seg på å stemme vekk riffen, men igjen hadde ikke riffa faktisk vært en ting hadde det vært en smart ting å gjøre. Men det var han.

Maximum og drauden er begge usikre i min bok, men definitivt verdt å bla gjennom tilbake til... side 20 ca å se på stemmegivning.

Men Martin Sebastian, hvorfor skal vi scanne Agra? Jeg tenkte tanken selv, som nevnt over her, men trenger alltids flere innfallsvinkler.

TheNormalGeek

også kalt Anders
Her er 2 av grunnene til at systemet sier at Eivind burde bli scannet:
- Blitt stemt på 4ganger (Ingen av gangene har han blitt stemt på av bekreftede ting).
- Har samme stemmemønster som Riffen (de gangene vi har stemt ut ting).

Dj Shinranof, spill av en festlåt.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vet du, jeg har ikke sett på hvem som ble stemt på av hvem!

Før jeg gir min støtte til å scanne Eivind hører jeg gjerne fra Martin om hvorfor Agra skal scannes (som jeg tror han har stått på lenge?).

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg må innrømme jeg blir mindre og mindre overbevist om at SirkusMartin er en ting, og TheNormalGeek sine argumenter gir mening. Vi har også hendelsen på forrige side, hvor Eivind kjefter på Ganon for "løftet" om å tilkjennegi seg som ting, skulle han bli smittet. Jeg henger meg atter en gang på NormalGeek, jeg :) Scan Eivind. Også bør vel Agradula skannes snart også.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kak er safe, om han hadde vært ting hadde det vært veldig rart å være en av de få stemmene som gjorde sheriffen ble scannet.

Om de ikke ofret riffa for å få kak til å fremstå så uskyldig da, men da må han ha blitt infisert i det siste.

Shinra85

Spillegals effort emo
Tjena, tjena, TJENA! Dj Shinranof fra høytaleren, tilbake etter en liten pause. Dagsfylla gikk over til både kvelds- og nattfylla. Beklager den.

Skuta er ned i 6 Tinger. La oss få de ned til 5, ok?

Og med det, la disse nostalgiske tonene bli med oss resten av kvelden, kanskje vår siste...

Nesten så jeg følger Buggz' taktikk. Følg stemminga til ungen med Systemetsom funker bra. Morsomme er at Maximum kun kommer innom for å stemme på folk (ikke på riffen da) før han absconder igjen.

Siste scan for dagen, bra jobba osv. Nå skal jeg ... "Sette meg i VR-stolen og late som jeg er ute og drikker øl."

Shinra85

Spillegals effort emo
Ellers, så funka det relativt bra å få tatt Riffen. GG, etc

Så, sorry Mr. Agro Enforcer; scan Eivind

Edit: Hey hey HEY! Dj Shinranof tilbake i stolen. Lukta av svidd Ting henger fortsatt i lufta, men det legger ingen demper på stemninga. Dagens klassiker går ut til avdøde Sheriffen, en god mann, ikke en fullt så god Ting. Dette er desverre den gamle versjonen, men syng gjerne med! Bare bytt ut SHOT med SCANNED, så er alt godt i nabolaget

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Siden Eivind er aggro uansett, synes jeg det er sabla usikkert. All den tid vi kan utvide natta ved å treffe en til, synes jeg vi skal gå for noen mer åpenbare. Jeg, Kurt Russel, er riktignok ikke en person med et «system», om man kan kalle blind utvelgelse det, men jeg er temmelig gira på Maximum. Han velter bare innom for å skyndte seg å stemme på folk, og gjerne ikke-ting. De gangene han har stemt på ting, har det skjedd i aller siste liten. I tillegg er han unnvikende, og sier lite utover stemming (ihvertfall nå som antall ting har blitt færre). Jeg vil skanne Maximum.

Terje

mostly harmless
Greit, jeg var mistenksom til Eivind rundt avstemminga til Sofie. Men jeg er enig med Kurter'n, andre inkludert Maximum har vist klarere ting-tendenser enn han og jeg har allerede understreka ganske klart og tydelig hvor idiotisk jeg synes det er at vi stadig unngår å ta de åpenbare og bommer gang etter gang. Cock var en av de åpenbare og er en av de få treffa vi har hatt. Vi må slutte og tulle. Skann Maximum.