Så det du sier,NormalGeek, er: Buggz, som ifølge deg, er ting. Viste seg å ikke være det.
Så var det riffen, ganske out of the blue spør du meg, var ting. Og nå Eivind?
Det eneste som peker mot at det kan være han er beskyttelsen av Sofie, fordi han så at kak bare drev med trynefaktor-stemming (som forsåvidt viste seg å stemme).
Så det er en 50% sjanse for at vi nå scanner en ting, og får én scan til, eller at vi scanner et menneske og en til av oss blir infiserte. Jeg er ikke helt sikker på Eivind sjæl, men føler det blir litt dumt å bare gå blindt på det du sier bare fordi du fikk en Lucky Shot.
En ting jeg er GANSKE JÆVLA SIKKER PÅ er at tingene på dette punktet ikke lenger er redde for at flere av dem vil dø. Desto færre de er jo vanskeligere blir det å finne dem, og samtidig kan de lage nye taktikker mot oss. Jeg er ganske sikker på at de fleste tingene kommer til å være villig til å ofre ihvertfall en, kanskje to til av sine egne om det var en av de som ble nominert. Husk at jo flere av dem som får nominert og stemt på en ting, jo større kredibilitet får de ved senere valg og stemmebruk.
Jeg kan nevne at jeg er jævla usikker på, kak, nettopp pga teorien til Terje, og den stemte på en prikk på cock.
Dermed er jeg også jævla usikker på meg sjæl ("hva slags forsvar er det han driver med her a?" "veit itte je, men aldri sett makan").
Er, har vært, og vil alltid være usikker på tutankoopa.
Maximum sier nesten aldri noe, bare sånn kvasiobskure greier og stemmer bare på såkalte "safe bets".
Ser at JustinCase tenker litt som meg. Det er for mange mennesker og for få ting til at de egentlig klarer å gjøre noe som helst, og noen ofringer må gjøres. Hva var vel mer perfekt enn å ofre Sheriffen Originale. Han har alltid vært uforutsigbar, med unntak av "hodet mitt"-postene, og nå ser vi jo hvorfor.
Det jeg mener da: eivind er ganske suspekt med tanke på at han ikke er blitt scannet, men Terje sin ide er bedre (syns jeg) og Terje vil scanne maximum. Jeg vil også scanne kak, meg sjæl, og tutan.
Så jeg gjør som Justin, venter litt og ser.
I verste fall har vi rifler som hjelper oss!