Forummafia 2: The Thing

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Men i faen. Han var så aggro at jeg gikk forbi mistenksom og lot meg lure. Greit, om Eivind var ting, hva sitter vi igjen med da? Det svekker riktignok mistanken min mot Maximum, all den tid han har gunna for Eivind såpass lenge. Og, Dula stemte på Eivind ... det trenger jo ikek bety noe, men det svekker mistanka mi litt. Jeg vet det er lett å gå etter de som er stille, men liker ikke helt hvordan Neocon stikker seg bort. I tillegg stemte han jo på Maximum!

Det burde vel strengt tatt være unødvendig å kaste bort en scan på meg nå og heller bruke den på en som er ting!

Shinra85

Spillegals effort emo
Kom igjen'a, MæxiTæxi. Take one for the team, uansett hvilket du spiller for

Stem på meg, scan meg, dere ødelegger bare for oss alle sammen. Trodde stemminga mi burde være nok for å bekrefte at jeg ikke er ting, men dette begynner å bli sykt tilbakestående. Ta å stem på en av de som stemte på meg istede for Eivind, start der f.eks... Dere kan da virkelig ikke være så dårlig i det spillet her?

TheNormalGeek

også kalt Anders
Ok, jeg har tre stk som jeg vil ha opp til scan, men dette får holde for nå.
SCAN NEOCON
Vil også minne på at alle stemmene som følger meg har mindre verdi i systemet pga. min veldig positive utviklingen i sluttspillet (selv om scannen er positiv).

Du er en lur unge, jeg skal gi deg den, men å nominere meg til scanning er det dummeste du har gjort denne helgen! Jeg må nesten komme tilbake til hvem jeg vil stemme på etter at jeg har sørget over tipp tipp tipp tipp oldefar Milosevic.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Scan Neocon.

Shinra85

Spillegals effort emo
Scan Serber'n

Den er jeg med på, han stemte på meg ved forrige avstemning så det er no lurifaks.
Scan Neocon

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Slenger meg på den om det ikke dukker opp noe spesielt det neste 12 timene!

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Justin: plz skriv det med uthevet tekst a. Er så mye lettere å holde tellinga da.
NormalGeek? Jeg tror du tar feil. Bare så det er sagt.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Skann Neocon

Både kokken og kokkens assistent er fornuftige folk, jeg trekker tilbake det jeg har sagt om sistnevntes matlaging.
Til dere andre: Ved å scanne meg er vi et skritt nærmere død, fordervelse og albansk herredømme.

Scan Maximum, jeg liker ikke måten han kommer inn helt til slutt og stemmer.