Forumsjef 2014

Terje

mostly harmless
#22
Klaymen skrev:
ingen av disse vil vel gidde å holde streams og fyllakalas for hele hurven. Er det noen andre enn Justin som gidder det, egentlig?
Joa. Om folk gidder dra ræva si helt hit så kan jeg stille leiligheten til disposisjon for streams iallfall, null problem. Her er 100/100 fiber og greit med plass. Kan ikke invitere til grøftefyll á la Skroa desverre, rett og slett fordi nivået det pleier å ligge på bare går ikke i dette borettslaget. Og jeg gir ikke faen i naboene nei, har planer om å bli boende en god stund. Ikke noe problem å ta en fest innimellom, men det er nødt til å gå en del roligere for seg.

Men nok folk må orke å dra ræva si hit og det blir vel det største hinderet. Ellers kan kåken min helt greit brukes.
 
#24
Joa. Om folk gidder dra ræva si helt hit så kan jeg stille leiligheten til disposisjon for streams iallfall, null problem. Her er 100/100 fiber og greit med plass. Kan ikke invitere til grøftefyll á la Skroa desverre, rett og slett fordi nivået det pleier å ligge på bare går ikke i dette borettslaget. Og jeg gir ikke faen i naboene nei, har planer om å bli boende en god stund. Ikke noe problem å ta en fest innimellom, men det er nødt til å gå en del roligere for seg.

Men nok folk må orke å dra ræva si hit og det blir vel det største hinderet. Ellers kan kåken min helt greit brukes.

Da kanskje jeg også kan titte innom, siden jeg bor 10-15 minutter unna..

Litt trist dette her, Fillip var det vi trengte, så noen har store sko å fylle i såfall. Men vi begynner alle å nærme oss 30(40) -årene(lol) og det å være internettsjef blir vel ikke sett på som seriøs business av folk som er mer utenforstående(koner og kjærester/samboere). Tror vel heller Martin sitt forslag er greia. Mindre ansvar delt ut på fler, men en person må vel snurre slegga og ta noen avgjørelser.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#25
Hei dere!

Meg igjen, et par ting bare: Vi er ikke interessert i å selge Spillegal, det er ingen som skal ta over forumet eller lignende. Med mindre noen kommer til meg med en konkret plan på hvordan forbedre konseptet spillegal.no og ønsker å betale masse for det vil det ikke skje noen forandring slik. Vet det har vært noen spørsmål rundt det så bare nevner det.

Når det er sagt er det også noe annet jeg legger merke til men først: Takk for alle hyggelige ord fra dere som har gitt de! Som noen mistenker er det ikke nødvendigvis en lett oppgave så setter pris på de som legger merke til og kommenterer det.

I tillegg legger jeg merke til det er usedvanlig lite synsing rundt hva som gjør jeg ikke lenger orker å være forumsjef, det kan være en nyttig oppgave. Og så det er nevnt, det er ikke tilfellet at jeg har valgt bort forumet for å spille WoW, som noen har mistenkt. Blir til og med nesten litt fornærmet, men kanskje mest fordi det er så feil ende å starte i.
For det har også gått 17 dager uten at noe har skjedd i denne tråden, nå leser ikke jeg alt lenger så om det er tatt opp og diskutert ferdig et annet sted beklager jeg, men vet evt. ikke hvem som venter på hvem. Det var kun én person som sendte meg PM med ønske om å drive forumet som er et litt for dårlig utvalg så synes det er greit dere selv velger hvordan dere vil ha det. Har jo fungert fint de siste ukene sånn uansett, kanskje bare la det flyte fremover?

Skal følge med på tråden det jeg klarer, bare spør om det er noe, er til disposisjon en liten stund til!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#26
Akkurat styringa har egebtlig vært helt grei nå. Tror bare å la det rulle er greit egentlig.

Men ellers så synes vi alle at det er kjipt at du gir deg midlertidig (for det er det right??)
Lykke til med alt det skulle være sånn uansett og hvis du lurer på noe så er det bare å spørre. Det gjelder alle.
 

Terje

mostly harmless
#27
Det har ikke vært noe særlig synsing fordi det kom vel ganske klart frem at du har møtt veggen litt og trenger et avbrekk. Var ihvertfall sånn jeg oppfattet det. Synes helt klart det er synd at du gir deg, du har stått på som faen og arrangert streams, skro, spillexpo og sånt (med hjelp fra andre såklart, mener ikke å overse noen her) og det settes stor pris på. Jeg har ihvertfall hatt det dritgøy på alt jeg har vært med på. Akkurat hvem som skal ta ballen videre har jeg ingen særlig formening om. Det bør være noen som ønsker det og jeg håper det blir noen som er villig til å gjøre en lignende innsats. Jeg vil være med på mer gøy! Men det er ingen som har stukket seg frem og uttrykt at de kan, og jeg synes ikke vi skal stemme inn noen som egentlig ikke orker eller har tid. Blir det ingen så blir det ingen, forumet later til å gli av seg selv likevel. Enn så lenge.
 
#29
Og det var ingen ringere enn meg som sendte pm til Justincase.

Ikke fordi jeg har så lyst til å være "sjef" , men fordi jeg er selvstendig næringsdrivende. Jeg har 3 ansatte, og er vant til å håndtere alt fra økonomi til slitsomme ansatte.
Helt enig med det dere nevner over her da. Filip er enestående. Angående skroings/drikkesegfullmedforumet er det bare å leie evt samfunnshus eller lignende for en kveld. Og jeg har ressurser og fritiden til det.
Som sagt. Er enig med dere ovenfor. Forumet lever bra som det gjør per i dag. Og er det noen i det hele tatt som har noe og si er det Buggz, og moderatorteamet.