Forumspill: No mafian

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Selv etter dagene i Neptunskrigen, Nilo og Justin.
Jeg reddet deg, Nilo, fra å bli pakkismat til å bli en respektert Inder. En inder som stolt kan si at "hjemme hos oss har vi en ekte tandooriovn".
Jeg kunne tatt sine områder når som helst og på en måte reddet jeg livet ditt. Og dette er takken? Dømme en uskyldig person til døden? Også du JustinC. Bare slenger deg på selv om du ikke mener det. Er det hevn for alle gangene jeg har kritisert kjøkkenet ditt? Er det no svindlings på gang?
DERE DØMMER FEIL MANN IGJEN!

Sofie

Like my body?
Vaske-Krestine AS. Det lyser i mot meg med hvite bokstaver. Fornøyd legger jeg ned penselen. Nå er det slutt på å bare være vaskekone, nå er jeg bedriftseier i tillegg! Jeg jubler litt for meg selv, men jubelen blir avbrutt av klokken på stasjonen. Aldri så fint og flott skal det være, men pliktene kaller likevel. Sånn er det for oss arbeiderfolk.

Kort tid etter står jeg foran åstedet for dagens oppdrag. Jeg rister på hodet over alle landsbyidiotene jeg støtte på på veien. Herregud, innbyggerne i den byen her må ha bomull mellom øra, tenker jeg innbitt, mens jeg sjekker lappen med adresse opp mot bygget foran meg. "LA PIZZA MAFIAN". Her er det altså. Jeg ofrer spritsjappa ved siden av en tanke, men slår tanken raskt fra meg. Mat må man ha bordet, og jobben må gjørras om den er aldri så kjedelig. Jeg tar mot til meg og skritter inn. En ensom mann står bak disken og pusser glass. Det er noe kjent med ham. Klaymen fra barneskolen? Eller var det Neocon i grønnsaksbutikken? Jeg klarer ikke plassere ham, og av uttrykket hans å dømme skjønner jeg at det er best å ikke si noe. Han nikker kort med hodet rettet mot trappa lengst inne i lokalet. Jeg nikker tilbake, løfter opp kost og bøtte, og legger i vei mot trappa.

Jeg befinner meg i et stort rom uten møbler. Gulvet er at gammel mahogni, av typen som trenger og skrubbes, og det skikkelig hardt. Rommet virker stort og kaldt. Det eneste å hvile øynene på er at utslagsvask. Jeg sukker dypt, fyller bøtta og begynner å skrubbe gulvet.

Jeg legger ikke merke til at noen har entret rommet, før jeg plutselig ser en spiss lakksko foran meg. Jeg ser forskrekket opp. Jeg ser forskrekket ned igjen. Foran meg står en dame, sminket til det klovnaktige. Hun har på seg en lårkort mørkerosa kjole, nettingstrømper og en leopardflekket comboyhatt. Hun hviler hånda på den ene hoften, mens hun nonchalant puffer på en sigarett. Jeg har alltid tenkt at munnstykke var for elegante damer, men for nevnte eksempel blir effekten en ganske annen. Jeg reiser meg likevel fort, tørker hendene på forkledet og rekker høyrehånda fram. Hun fnyser. Tror du jeg, fru Oblivione, vil nedverdige meg til å hilse på deg? "Demake, Agradula, Drauden, drep henne! Alle sammen! Samtidig!!!!"

Jeg rekker knapt å puste fram et "hvorfor...." før jeg kjenner et spark midt i fitta. "Stille!!!" Hyler Oblivione, i skingrende falsett. "Still deg opp etter veggen der borte!!" "Drauden, du først!"

Den lille pjokken tar fram en sprettert fra baklomma. Med et skadefro blikk sikter han seg inn på munnen min. "Knuse tennej!" Gliser han. Fru Oblivione sukker oppgitt, men protesterer ikke. Jeg skjønner at det ikke er verdt det å krangle med denne jævelungen, så jeg blotter tennene. I neste øyeblikk kjenner jeg en isende smerte. "Agraduuuula!" Skriker fru Oblivione.

Det neste jeg får med meg, er følelsen av å bli skutt av hagle. Jeg er i knestående nå. Fra et sted langt borte hører jeg en skarp kvinnestemme si noe om å gjøre ferdig. Så kjenner jeg et saftig slag mot hodet. Og et til. Og et til. Jeg klarer å skilne ordene "DEMAKE KNUSE, DEMAKE DREPE". Om bare landsbyborgerne vil hevne dette.............. er det siste jeg rekker å tenke, før det går i svart.

Jeg ser meg selv, blodig og forslått, der nede. En spinkel mann som, Gud forby, er nødt til å være homofil, driver fortsatt og denger løs på meg så blodet spruter. Jeg flytter blikket. Da ser jeg det. I døråpningen står en mann og gliser. En.. SORT mann.. sort som jævelen sjøl.. med blendende hvite tenner.

................................

Jeg setter meg brått opp i senga og hiver etter pusten. For en grusom drøm! Jeg strekker forvirret hånda ut mot Agradula. Senga ved siden av meg er tom. Jeg rekker akkurat å kjenne at noe treffer meg hardt i hodet før alt igjen går i svart.

Jeg er død.

PS. Spis dritt i helvete

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
AGRADØ (9/9)
TheNormalGeek
sheriffen
Terje
Shinra85
Neocon
Nilo
Javi
Klaymen
justincase

AGRALEV (4/8)
Agradula
Eivind
Libresse
Drauden

Majoriteten har bestemt at Agradula må bøte med livet! Har dere klart å sniffe ut deres første mafioso, eller har dere tatt liv av enda en alliert? Resultatet kommer om en liten time …

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg reiser meg opp. "NEI! Dere vet ikke hva dere gjør. Dere blir lurt! NEEEEEI!", men det er for sent. politimennene har stilt seg opp ved alle dørene. "Hvordan kunne dere? HVORDAN KUNNE DERE?!".
Jeg snur meg rundt og ser på alle som roper at jeg skal dø. Terje, Neocon og Buggz står der sammen. De smiler lurt.
Sheriffen patter på pipa: "Jaggu. Det var det jeg visste. Jeg sa jo at jeg kom til å løse saken." og Shinra85 står ved siden og nikker med hodet: "HENG HAN!". Jeg kjenner tårene presse på, for jeg forstår jo ikke hva som egentlig har skjedd her. Hvem er det som vil at jeg skal dø? Uskyldige meg. Ikke nok med at jeg måtte sove på motell igår fordi Sofie var sint på meg pga min stemme mot Ganon, men nå skal jeg også lide fordi noen andre har drept henne?
TheNormalGeek står der, klar til å nominere seg selv, for han vet jo at alle kommer til å stemme at han skal leve siden han nominerer seg selv. Det er jo den beste planen, å stille seg i en farlig posisjon frivillig. Hvem vil mistenke han da?
Nilo og JustinCase gir hverandre High Fives. "Endelig kvitt'n. Likte han ikke uansett. Han klagde alltid på at det var for lite mais på kebabene mine uansett." hvorpå Justin svarer: "Ja. Husker da han skulle lage Chili Con Carne hjemme hos meg og bare, UÆÆ HAR DU IKKE KJELER EN GANG?".
Eivind og Libresse sitter i Chesterfieldstolene sine og rister på hodet. :" dere har tatt feil mann.", sier Eivind. Libresse blir så sint at han kaster whiskeyglasset sitt i gulvet.
Demake og Oblivione står sammen og snakker om noe helt annet. No pakker som skal bli levert? Jeg skjønner ikke helt dette. Betydde sengeplassen han fikk låne etter skroa så lite, eller var dette bare en del av planen? Og Oblivione som lurte på gavetips til Klaymen? Er dette takken? Jeg skjønner at det ser ut som jeg er den skyldige men hvorfor disse folkene er mot meg forstår jeg ikke.
Vaktene går mot meg og holder meg fast. Jeg begynner å skrike. :"IKKE TRO AT JEG IKKE VET HVA DU DRIVER MED DRAUDEN". Han står borte i hjørnet, smiler lurt og vinker til meg på Ladylike vis.
Jeg prøver å rive meg løs og klarer det! Jeg kaster meg bortover og får tak i litt av glasskåret etter whiskeyen til Libresse. Jeg løper mot Drauden og skriker: DIN LILLE HOMO!", men rett før jeg rekker og komme bort så kjenner jeg at noen spenner bein på meg. Mens jeg faller klarer jeg akkurat å se ansiktet til Javi. "Din jævla drittsekk! Hvordan kunne du drepe din egen kone? DRA TIL HELV...." så besvimer jeg. Jeg våkner opp i en stol i ett mørkt rom. Etter en stund begynner jeg å bli vant til mørket og kan skimte en dør på andre siden av rommet. Jeg går bort til den og prøver å åpne den, men den er låst. Jeg hamrer i døra, men ingen svarer.
"JEG ER USKYLDIG! SLIPP MEG UT! DET ER DEN LILLE DRITTEN DRAUDEN SOM HAR GJORT ALT SAMMEN! DET ER JEG HELT SIKKER PÅ!!!"
Flere timer går og jeg faller utslitt på gulvet.

Plutselig våkner jeg av to skikkelser løfter meg opp. den ene hvisker i øret mitt: "Sånn går det når du prøver deg på no mafian" De drar meg ut av rommet og ut på gårdsplassen og mot galgeposten.
Det er masse bråk og skriking. "HENG HAAAN" ropte Terje og kaster et råttent fjordland måltid i ansiktet mitt.
1
2
3
Tre trappetrinn. Og så står jeg der. En maskert mann legger løkken rundt halsen min og sier: "noen siste ord?"
nei, sier jeg.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Dag 3

Igjen samles dere til byråd. Dere har drept to uskyldige, Ganon og Agradula. Vil dere gjøre det bedre i dag eller utpeke den første og beste?

Men. Det er nå seks stoler tomme. Javi og Neocon mangler. Etter å ha ventet i ti minutter er dere på vei ut for å sjekke huset deres men akkurat i det folk reiser seg går døren opp. Det er Neocon, synlig oppskaket, men i live.

Javi har dødd i natt, og noen prøvde å drepe Neocon men feilet!

Jeg har forresten lagt til en ny rolle. Random.org valgte ut en av landsbyboerne til å bli synsk — denne spilleren vil få vite rollene til de som har dødd og blir oppdatert hver nye dagfase.

demake

Seksuelt godteri
Oi oi oi, dette lukter domestic violence lang vei!
NEOCON! Hva har du å si til ditt forsvar? Slo du Javi ihjel fordi hun har herpa veggen i gangen?

Vel, siden TheNormalGeek har meldt seg selv til rettergang, så bifaller jeg nominasjonen.

Mulig jeg ikke helt har skjønt spillet (har ikke lest bruksansvisningen), men hvordan overlevde Neocon et drapsforsøk?

Jeg mistenker at demake står bak dette. Det er noe med han. Jeg stoler ikke på han.

demake

Seksuelt godteri
Mulig jeg ikke helt har skjønt spillet (har ikke lest bruksansvisningen), men hvordan overlevde Neocon et drapsforsøk?

Jeg mistenker at demake står bak dette. Det er noe med han. Jeg stoler ikke på han.
Hva faen, Riffen! HVA FAEN! Takk for den jævla tilliten.

Er det forresten noen som har sett Buggz....noensinne?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Så engelen reddet neocon, som enten mafian eller vigilanten forsøkte å drepe. Jeg har ingen mistanker til demake men skjønner ikke helt spillet til normalgeek... Enten er det utspekulert mafia som vil fremstå som uskyldig og tar sjansen på å bli trodd eller han er vigilanten som forsøker å unngå mafians oppmerksomhet med samme taktikk.

Jeg setter meg på en benk å tenner en sigg.

Drep Buggz. Drep ungen, drep begge ungene. Når skal folk høre etter.

Etter det skal Terje dø.